[Wii] Super Paper Mario

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 73
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 31 maja 2019, o 15:22

Sprawdzone, jednak miałem rację, na tym drugim trochę za szybko zrobiłem screena, ale wszystko jest OK.
round.png
fight.png
Poza tym można z neta pobrać save o rozszerzeniu binarnym i załadować do Dolphina, żeby można było to szybko sprawdzić. Wystarczy w narzędziach wybrać opcje Import Wii Save.

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 31 maja 2019, o 16:27

Wygląda pozytywnie. Szkoda tylko, że ten plik "effdata_sub_stage_clear" (End Of Chapter) z niewiadomych powodów się opiera.
Próbowałem innych narzędzi ale efekt jest taki sam. W ogóle ciekawi mnie czy powstał jakiś inny hak do tej gry w innym języku?

Haker5
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 1 cze 2019, o 05:21

Wygląda pozytywnie. Szkoda tylko, że ten plik "effdata_sub_stage_clear" (End Of Chapter) z niewiadomych powodów się opiera.
Próbowałem innych narzędzi ale efekt jest taki sam. W ogóle ciekawi mnie czy powstał jakiś inny hak do tej gry w innym języku?
Rosjanie nad tym pracowali, ale na jakich narzedziach to niestety brak informacji.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 73
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 7 cze 2019, o 21:35

Underwhere można przetłumaczyć na Podgdziewie, a Overthere na Nadgdziewie, nawet pasują te nazwy, bo Underwhere to jakieś podziemia, a w Overthere wszystko dzieje się w niebie. A jeśli chodzi o tą grafikę, to czy można w niej zrobić wypełnienie, jak w tej poprzedniej?

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 261
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 8 cze 2019, o 13:06

Underwhere można przetłumaczyć na Podgdziewie, a Overthere na Nadgdziewie, nawet pasują te nazwy, bo Underwhere to jakieś podziemia, a w Overthere wszystko dzieje się w niebie. A jeśli chodzi o tą grafikę, to czy można w niej zrobić wypełnienie, jak w tej poprzedniej?
Po głębszej analizie stwierdziłem iż jednak się da. Zamieniając format IA4 na RGB5A3 tekstura wypełnia się kolorem.
Trzeba było jeszcze odpowiednio dopasować paletę.

Plik do zamiany End Of Chapter:
effdata_sub_stage_clear.rar
(27.84 KiB) Pobrany 7 razy
C

Haker5
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 22 cze 2019, o 11:16

Robie korekte plikow i jest pare spornych kwestii zamieszcze je wszsytkie tutaj i kazdy zobaczy jak poradzic i jaka bedzie dopowiednia forma

Haker5
Posty: 99
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 4 sie 2019, o 00:48

Poprawilem te dwa rozdzialy teraz trzeba sie brac dalej aby postep jakis byl na konoli testowane dziala sprawnie wazna wersja gry jest ale to juz ustalimy na koniec jak bedzie wszsytko gotowe

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 73
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 4 sie 2019, o 14:37

Poprawilem te dwa rozdzialy teraz trzeba sie brac dalej aby postep jakis byl na konoli testowane dziala sprawnie wazna wersja gry jest ale to juz ustalimy na koniec jak bedzie wszsytko gotowe
Dobrze słyszeć, że wszystko jest ok. Póki co, zabieram się za rozdział numer 3.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 73
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 7 sie 2019, o 16:44

Rozdział 3 przetłumaczony i gotowy do korekty. Miałem spory problem z wypowiedziami pewnego Pixla, którego znajduje się w drugiej części rozdziału.
Załączniki
stg3.rar
(19.57 KiB) Pobrany 5 razy


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość