Mam tylko nadzieję, że z włoską będzie działać prawidłowo. Teoretycznie powinno, ale z nią nie sprawdzałem (ciężko byłoby przejść całą grę we wszystkich pięciu językach - przypuszczenie, że powinno działać powstało wskutek analizy egzeków oraz krótkich testów z niemiecką wersją gry). Z niemiecką działa na 100%. Tworzone było pod brytyjską.
W każdym razie *polecam* korzystać z wersji brytyjskiej. Warto jednak sprawdzić, czy na włoskiej nie pojawią się jakieś babole.
[PS2] Final Fantasy XII
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Gratuluje ffgiever zwieńczenia tego projektu.Zabieram się do gry wiedząc że jest już prawdziwym majstersztykiem i pokazem twojej niemałej pracowitości i talentu.Pozdrawiam!
PS.Co teraz planujesz po zasłużonych wakacjach?
PS.Co teraz planujesz po zasłużonych wakacjach?
Re: [PS2] Final Fantasy XII
No, no... ffgriever! Dopiąłeś swego, brachu! Sprawiłeś, że te wakacje będą jeszcze bardziej fajniejsze. Aż mi ślinka cieknie, aby przetestować.
Gratuluję!
Gratuluję!
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 lis 2010, o 22:42
Re: [PS2] Final Fantasy XII
No dziękuje wam za to wspaniałe spolszczenie, teraz już nawet zła pogoda za oknem nie popsuje mi nastroju.
PS: A Loader się podoba Good Job.
PS: A Loader się podoba Good Job.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 02:27
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Tu moje pytanie bo lekko sie pogubilem przez informacje na stronie spolszczenia zeby grac na wersji Final Fantasy XII International Zodiac Job System musza ja zangielsczyc i dopiero spolszczyc czy tej bedzie pozniej dla niej specialna łatka?
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Będzie później specjalna łatka. W tej chwili nałożenie na IZJS skończy się zawieszeniem przy wejściu do menu i wieloma innymi nieprzyjemnymi sytuacjami.
Spolszczenie dla IZJS powinno być gotowe za kilka tygodni, ale najpierw krótka przerwa od projektów.
Spolszczenie dla IZJS powinno być gotowe za kilka tygodni, ale najpierw krótka przerwa od projektów.
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Spolszczenie z wersją NTSC działa, co prawda na razie testowałem tylko na emulatorze, ale żadnych błędów nie zauważyłem. Dam jeszcze znać jak będzie się sprawować na konsoli.
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Nareszcie jest!! bardzo dziękuję! Właśnie wypalam płytkę i jak trochę pogram chętnie napiszę nieco więcej :)
Oczywiście jakby nie daj boże znalazł się jakiś błąd to dam znać wraz ze zdjęciem :)
Lecz wiem że będą to długie wspaniałe godziny spędzone przed TV.
Szata graficzna strony też mi się podoba :)
Oczywiście jakby nie daj boże znalazł się jakiś błąd to dam znać wraz ze zdjęciem :)
Lecz wiem że będą to długie wspaniałe godziny spędzone przed TV.
Szata graficzna strony też mi się podoba :)
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Na wersji NTSC rozjeżdżać będzie się prolog/intro (napisy przesunięte o jeden wpis). Do tego na wersji NTSC nie działają cheaty w loaderze (wyświetli się "nieobsługiwana wersja gry"). Nie portowałem cheatów na wersję, na której jest sporo (niedużych, ale jednak) problemów. Na wersji NTSC będzie też nieco zbyt ściśnięta czcionka z menu (jakieś 15% węższa niż na PAL, mimo iż użyty jest dokładnie ten sam plik czcionki). Jest to związane z tym, że w pal rozdziałka jest 448x512 a w NTSC 512x448, a fonta z menu nie skaluje tak jak całej reszty. Co ciekawe, z fontem z dialogów nie ma takiego problemu, ponieważ gra prawidłowo skaluje go do rozdzielczości.
BTW. Do pobrania jest wersja 1.1 łatki. Samo spolszczenie się nie zmieniło, ale poprawiłem działanie kodu "Nowa Gra+". Na tym wcześniejszym nie dałoby się ukończyć gry, ponieważ nie zostały zresetowane wszystkie zmienne dotyczące zdarzeń i zadań (np. pierwsza zacinka byłaby już na Równinie Giza przy tworzeniu Świetlistego Kryształu, ponieważ aktywny byłby tylko jeden kryształ i nijak nie dałoby się ukończyć tego zadania).
Nowa wersja kodu nie dość, że niweluje te błędy, to jeszcze pozwala zacząć grę naprawdę od nowa, od pierwszej scenki po prologu i tutorialu, czyli od polowania na szczury.
Jeśli ktoś jednak nie korzysta z tego cheatu, nie ma potrzeby ponownego pobierania łatki.
BTW. Do pobrania jest wersja 1.1 łatki. Samo spolszczenie się nie zmieniło, ale poprawiłem działanie kodu "Nowa Gra+". Na tym wcześniejszym nie dałoby się ukończyć gry, ponieważ nie zostały zresetowane wszystkie zmienne dotyczące zdarzeń i zadań (np. pierwsza zacinka byłaby już na Równinie Giza przy tworzeniu Świetlistego Kryształu, ponieważ aktywny byłby tylko jeden kryształ i nijak nie dałoby się ukończyć tego zadania).
Nowa wersja kodu nie dość, że niweluje te błędy, to jeszcze pozwala zacząć grę naprawdę od nowa, od pierwszej scenki po prologu i tutorialu, czyli od polowania na szczury.
Jeśli ktoś jednak nie korzysta z tego cheatu, nie ma potrzeby ponownego pobierania łatki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości