Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 15:39

no to jak patrzę i robie to co oni szukam sensownego słowa w każdym pliku za pomocą hex editora i nie znajduje nic...same krzaki. tak jakby trzeb było te pliki jakoś wypakować :(

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 15:40

Może być dokładnie tak jak mówisz.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 15:55

ale nie mam pojęcia czym mogę to zrobić i właśnie tego chciałbym się dowiedzieć :) naprawdę chciałbym zrobić spolszczenie do dobrej gry...może jakieś propozycje ?

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 16:14

Niestety brak umiejętności i znajomości technikaliów poważnie ogranicza możliwość tłumaczenia. Polecam rozejrzeć się za innym projektem już nieco rozgryzionym lub wspomóc jakąś grupę.
Zobacz tutaj viewtopic.php?f=45&t=339

Od siebie dodam, ze istnieje możliwość tłumaczenia The Dig na PCta i Alundry na PSXa.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 16:19

a orientujesz się czy istnieje spolszczenie do bloodrayne 2 ?

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 16:20

Jest w trakcie tworzenia.
BTW Zdania zaczynamy wielkiej litery, przed ? i ! nie stawiamy spacji.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 16:23

Przez kogo? Projekt może ciągnie się dośc długo i może w ogóle nie dojśc do końca ?

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 16:26

Po pierwsze - może byś zajrzał do działu projekty? viewtopic.php?f=9&t=273
Po drugie nie jestem wróżką - skąd mam wiedzieć co ile będzie trwało?
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości