Spolszczenie do The Legend of Zelda: A Link Between Worlds jest już dostępne!
Pobierz spolszczenie
[3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Witam
Ma ktoś może pomysł jak to uruchomić na Nintedno 3ds ?
Próbowałem to nałożyć na plik cia ale niestety nie chce załapać :-(
Ma ktoś może pomysł jak to uruchomić na Nintedno 3ds ?
Próbowałem to nałożyć na plik cia ale niestety nie chce załapać :-(
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
W readme jest wspomniany plik z rozszerzeniem 3ds, a to jest zdecryptowany rom (w odroznieniu od cia, ktory jest zaszyfrowany). Uzyj romu w formacie 3ds, a powinno ruszyc.
by Szczuru
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Bardzo ładne spolszczenie, Voxar! Gratuluję ukończenia projektu. Nie wiem czemu ale podmianka pliku u mnie nie działa. Posługując się narzędziami HackingToolkit i stworzeniu nowego obrazu "3DS" w rezultacie nic się nie zmieniło, ale za to patch działa b. dobrze.
Aby spolszczenie działało na konsoli 3DS należy nałożyć łatkę na wersję gry:
Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe (En,Fr,De,Es,It) - w formacie 3DS.
"Multi 5" oznacza, że jest to wersja 5 języczna czyli łatka nie będzie zgodna z takimi wersjami jak
Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe) (En,Fr,De,Es,It,Nl) (Demo) (Kiosk) oraz
US - Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (USA) (En,Fr,Es).
Aby gra działała na odblokowanej konsoli 3DS należy przerobić format 3DS na Cia. Można to zrobić w następujący sposób:
1. Nakładamy spolszczenie na wersję gry: Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe (En,Fr,De,Es,It).3DS
2. Wyjmujemy kartę pamięci MicroSD z konsoli 3DS i podłączamy ją do PC
3. Wklejamy spolszczoną grę do folderu "dbs" - ścieżka - gm9/out/dbs
4. Wyjmujemy kartę MicroSd i wkładamy ją do konsoli 3DS
5. Uruchamiamy konsolę i wciskamy oba przyciski jednocześnie: Power + Start, aby uruchomić tryb "GodMode9"
6. Z pozycji GodMode9 klikamy na [0:]SDCARD (NO LABEL) i zaznaczamy grę z katalogu dbs
7. Klikamy na Build CIA from file. Jeśli pojawi się komunikat o błędzie "failed build" to kontynuujemy zatwierdzając
na "Fix now" i ponownie klikamy na Build CIA.
8. Wychodzimy z GodMode9 i wracamy do Menu konsoli.
10. Uruchamiamy FBI i instalujemy grę z pozycji na której została utworzona wersja CIAS - gm9/out/dbs (grę można przenieść do katalogu CIAS).
Oryginalną grę z kartridża można także zdumpować i zdecryptować za pomocą GodMode9 lub Hourglass9 więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby i taką metodę obrać. Szczegóły odnośnie dumpowania gier można znaleźć na stronie github - https://gist.github.com/PixelSergey/73d ... ce849fdda1
Jeśli ktoś ma wyraźne problemy z instalacją spolszczenia gier na 3DS to przygotowałem materiał video na swoim
drugim kanale Youtube - Sciron Software. Może się komuś przydać.
Aby spolszczenie działało na konsoli 3DS należy nałożyć łatkę na wersję gry:
Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe (En,Fr,De,Es,It) - w formacie 3DS.
"Multi 5" oznacza, że jest to wersja 5 języczna czyli łatka nie będzie zgodna z takimi wersjami jak
Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe) (En,Fr,De,Es,It,Nl) (Demo) (Kiosk) oraz
US - Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (USA) (En,Fr,Es).
Aby gra działała na odblokowanej konsoli 3DS należy przerobić format 3DS na Cia. Można to zrobić w następujący sposób:
1. Nakładamy spolszczenie na wersję gry: Legend of Zelda, The - A Link Between Worlds (Europe (En,Fr,De,Es,It).3DS
2. Wyjmujemy kartę pamięci MicroSD z konsoli 3DS i podłączamy ją do PC
3. Wklejamy spolszczoną grę do folderu "dbs" - ścieżka - gm9/out/dbs
4. Wyjmujemy kartę MicroSd i wkładamy ją do konsoli 3DS
5. Uruchamiamy konsolę i wciskamy oba przyciski jednocześnie: Power + Start, aby uruchomić tryb "GodMode9"
6. Z pozycji GodMode9 klikamy na [0:]SDCARD (NO LABEL) i zaznaczamy grę z katalogu dbs
7. Klikamy na Build CIA from file. Jeśli pojawi się komunikat o błędzie "failed build" to kontynuujemy zatwierdzając
na "Fix now" i ponownie klikamy na Build CIA.
8. Wychodzimy z GodMode9 i wracamy do Menu konsoli.
10. Uruchamiamy FBI i instalujemy grę z pozycji na której została utworzona wersja CIAS - gm9/out/dbs (grę można przenieść do katalogu CIAS).
Oryginalną grę z kartridża można także zdumpować i zdecryptować za pomocą GodMode9 lub Hourglass9 więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby i taką metodę obrać. Szczegóły odnośnie dumpowania gier można znaleźć na stronie github - https://gist.github.com/PixelSergey/73d ... ce849fdda1
Jeśli ktoś ma wyraźne problemy z instalacją spolszczenia gier na 3DS to przygotowałem materiał video na swoim
drugim kanale Youtube - Sciron Software. Może się komuś przydać.
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Dzięki maximo. Samo tworzenie spolszczenia nie stanowiło jakiegoś dużego problemu. Polskie znaki były już oryginalnie w grze, narzędzie do edycji tekstu dodatkowo oferowało pogląd jak całość mniej więcej wygląda w oknach dialogowych.
Świetny poradnik z instalacją, przydatny biorąc pod uwagę, że nie posiadam konsolki przez co nie napisałem instrukcji o instalacji na 3DS-ie w dołączonym readme.
Świetny poradnik z instalacją, przydatny biorąc pod uwagę, że nie posiadam konsolki przez co nie napisałem instrukcji o instalacji na 3DS-ie w dołączonym readme.
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Ile MB ma zajmować ta zelda w formacie 3DS?
Pobrałem wersje 5 jezyków, EUR, ale zajmuje 1 GB, a coś mi się zdaje że jest wersja 700 MB (linki wygasłe)
Albo może po prostu ma ktoś już gotowy plik CIA z patchem PL?
Pobrałem wersje 5 jezyków, EUR, ale zajmuje 1 GB, a coś mi się zdaje że jest wersja 700 MB (linki wygasłe)
Albo może po prostu ma ktoś już gotowy plik CIA z patchem PL?
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
To nie ma różnicy czy ROM waży 1 GB czy 700 MB. W obu przypadkach łatwa powinna poprawnie się nałożyć.
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
mam błąd "target window checksum mismatch XD3_INVALID_INPUT
---
inny programik to samo, w logu:
[16:33:29] An error has occurred: xdelta3: target window checksum mismatch: XD3_INVALID_INPUT
---
inny programik to samo, w logu:
[16:33:29] An error has occurred: xdelta3: target window checksum mismatch: XD3_INVALID_INPUT
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Możliwe, że nakładasz łatkę na nieodpowiednią wersje ROM-u.
Re: [3DS] The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
no właśnie, bo widziałem gdzieś wersję co zajmuje 700 MB ale link już nieaktywny, pobrałem 1 GB ale chyba nie działa. Może ktoś poratuje linkaczem na PM do gotowca CIA? Pytam wprost, bo znaleźć romy w 2022 to nie taka łatwa sprawa :)
---
Ok, znalazłem wersję 700 MB, po wypakowaniu 1 GB, po spatchowaniu dalej ten sam błąd.
---
Dziś spolszczyłem SteamWorld Dig i poszło, użyłem też patchera ze SteamWorld i ten sam błąd. Nie wiem co jest nie tak
---
Ok, znalazłem wersję 700 MB, po wypakowaniu 1 GB, po spatchowaniu dalej ten sam błąd.
---
Dziś spolszczyłem SteamWorld Dig i poszło, użyłem też patchera ze SteamWorld i ten sam błąd. Nie wiem co jest nie tak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości