[PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(GK2)

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(

Postautor: mendosa » 4 lut 2010, o 15:14

Poprawiłem filmiki podlinkowane w jednym z wcześniejszych postów. Niestety, zniknęły komentarze na YT. Filmik dla Tłu Sku ;) , ma nieco inną zawartość. Myślałem nawet o pociągnięciu tego dowcipu dalej, bo tu przecież Czerwony Kapturek mógłby wejść w grę, jednak - nie zrobię tego, bo co prawda to opowieść o fikcyjnej, ale jednak tragedii.
N.E.M.O.

SpokoWap
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 13:57
Kontakt:

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(GK2)

Postautor: SpokoWap » 4 lut 2010, o 21:46

Świetna informacja, naprawdę :-) Przeszedłem drugiego Gabriela 6 lat temu, po angielsku (pełna wersja w specjalnym wydaniu magazynu PLAY) i z solucją w łapie, ale po polsku przejdę go po raz drugi i to jeszcze chętniej :-) Mój angielski stał wtedy na mocno przeciętnym poziomie, nie wszystko z fabuły rozumiałem, aczkolwiek i tak wciągnęła mnie bez reszty na te kilka dni - mam słabość do przygodówek FMV i do całej serii GK :-) W moim prywatnym rankingu stoi na pierwszej pozycji. Dzięki wielkie - wprawiliście mnie w dobry humor tą informacją :-) Powodzenia w tłumaczeniu.

Awatar użytkownika
wacekplacek
Posty: 9
Rejestracja: 4 sty 2009, o 13:08
Grupa: Żadna

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(GK2)

Postautor: wacekplacek » 30 mar 2010, o 15:31

Powiem tak - dobór tytułów do tłumaczenia powala. Sanitarium było niezłe, ale GK2 to chyba najlepszy projekt do tej pory. Mam tylko jedną prośbę - nie spier... tego, ten projekt nie może umrzeć.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(GK2)

Postautor: mendosa » 6 cze 2010, o 12:33

Od ponad miesiąca projekt jest w fazie "uśpienia", po prostu - jest zawieszony. Powodem jest moje wyjątkowe obciążenie zawodowe, oraz udział w innych projektach GPP - jednak - podkreślam - do projektu zamierzam wrócić. Wydaje mi się, że skoro przez 15 lat gra nie miała polskiej wersji językowej, to kolejne, choćby i 5 lat różnicy nie zrobi. Jestem już praktycznie pewien, iż grudniowy (mówimy o roku 2010) termin wydania spolszczenia jest nierealny (był nierealny już w momencie ogłaszania, co zresztą zaznaczyłem).
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

[PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(GK2)

Postautor: mendosa » 3 gru 2011, o 15:35

Oficjalnie :D potwierdzę to, co i tak nieoficjalnie wiadomo z Krzykacza - wróciłem do pracy nad projektem. Obecny postęp szacuję na 40 % tekstów podpisów. Be Vigilant!
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(

Postautor: mendosa » 25 gru 2011, o 14:14

Mały prezent pod choinkę, czy raczej "namiastka" tego prezentu - postęp tłumaczenia podpisów przekroczył 75 % :) . Jednak - uwaga! - jest to obliczone wg. podpisów angielskich, a grzebiąc przy podpisach hiszpańskich, znalazłem więcej tekstu, co o tyle zrozumiałe, że w wersji angielskiej można było sobie pozwolić na pominięcie tłumaczenia grafik - listów, dokumentów itp., gdyż i tak pojawiały się one w wersji statycznej, zatem można je było odczytać. Hiszpanie nie mieli takiego komfortu, więc przetłumaczyli je w formie podpisów.

Co ciekawe - w ubiegłym roku wydano nową wersję hiszpańskiego tłumaczenia - tym razem obejmującą również wszystkie grafiki! Można znaleźć filmik na YT, więc linków nie podaję. Be Vigilant!
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(

Postautor: mendosa » 6 sty 2012, o 10:52

Tłumaczenie tekstów podpisów angielskich osiągnęło 100%! :) Teraz zabieram się za teksty z grafik - dokumentów, książek, tabliczek informacyjnych, itp.
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(

Postautor: Norek » 6 sty 2012, o 10:55

Super wiadomość.
Czekamy na jak najwięcej scenerów :)
Początek roku zapowiada się bogato.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele(

Postautor: mendosa » 12 sty 2012, o 16:37

Tłumaczenie tekstów do grafik (nie licząc notatnika Grace, którego nie mogę odnaleźć [znalazłem tylko jego nagłówki], ale z tego co pamiętam, wszystko było w podpisach; i nie licząc błahostek w rodzaju Rozdział Pierwszy) zostało zakończone!
Teksty poszły do twiga, celem wrzucenia ich na plansze, może też być potrzebna ich korekta (w przynajmniej jednym przypadku będzie nawet konieczna). Równocześnie Rael testuje podpisy (napisy) pod dialogami. Ile potrwają testy, korekty i ostateczne uzgodnienia - nie wiem - dopóki nie będzie blisko ideału :) . Be Vigilant! :D
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Tajemnica Gabriela Knighta: Bestia w ludzkim ciele

Postautor: mendosa » 28 sty 2012, o 15:03

Gra przeszła pierwszą korektę pod okiem Raela, we wtorek, 24 stycznia przesłał mi zrzuty ekranu wraz z komentarzami. Obecnie powolutku je przeglądam, i wprowadzam zmiany w podpisach. Pewne rzeczy są ewidentne, jednak niektóre są dość dyskusyjne, rozważam nawet założenie wątku, w którym byśmy sobie o takich właśnie ciekawostkach podyskutowali. Be Vigilant!

-- 6 mar 2012, o 22:13 --

Skrypt poddawany jest obecnie drugiej korekcie, którą wykonuje Usiula. Planowane są jeszcze dwa testy/korekty gry "w akcji". Be Vigilant!

-- 2 kwi 2012, o 21:16 --

Druga korekta, tym razem suchego tekstu, wykonywana przez Usiulę, dobiegła końca. Be Vigilant!
N.E.M.O.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości