Strona 11 z 13

Re: [PSX] Parasite Eve

: 27 mar 2009, o 18:39
autor: Grahf Wiseman
Nie pracujemy i nie będziemy pracować nad kompatybilnością gier po nałożeniu spolszczenia z PSP.(dlatego, że nie posiadamy tej konsoli)

Re: [PSX] Parasite Eve

: 28 mar 2009, o 12:43
autor: bemberg
Chyba, że ktoś chcę sfinansować kupno konsoli :D

Re: [PSX] Parasite Eve

: 3 kwie 2009, o 10:03
autor: kuzo89
Na PSP rusza każde spolszczenie, każdej gry z PSX'a którą jest w stanie odtworzyć PSP (czyt. wszytskie, tylko trzeba się pobawić z popsloaderem). Jest to emulator Sony, wiec nie ma możliwośći, że kompatybilna gra będzie miała zwolnienia animacji, artefakty, przekłamania w obrazie, czy inne błędy.

Niestety mylisz się. Pełna instrukcja jak odpalić PE na PSP w postach poniżej - KG

Re: [PSX] Parasite Eve

: 2 maja 2009, o 16:09
autor: rozowy
Gra uruchamia się na psp po zastosowaniu programu CDmage zamiast ECCRegen ( po zastosowaniu łatki wyskakuje kupa błędow sprawdzałem ilość błędow przed łataniem i wyskakiwał tylko jeden ) i ustawieniu emulatora psx na pops 3.90
Kochatak Group - błędy jednak powstają po łataniu obrazu co pokazuje CDmage i nie pisze tego złośliwie
itson , SpokoWap , wielebny , benzo - zastosujcie się do tej porady i pogracie na psp
kuzo89 - nie wypowiadaj sie jeśli nie miałeś z tym błędem do czynienia najlepiej sprawdz sam zanim dasz złotą rade

Re: [PSX] Parasite Eve

: 2 maja 2009, o 16:47
autor: Grahf Wiseman
Dzięki za informacje - umieszczę ją na stronie, na pewno przyda się wielu graczom.
Za pomocą Cdmage wykonujemy następującą czynność.

Włączamy program/wybieramy zakładkę Action/Scan for corrupted sectors/czekamy chwilkę/znów wybieramy zakładkę Action/Repair Crorrupted Sectors i gotowe.

Program pobierzemy z: http://www.cdrinfo.pl/download/1106180041

Re: [PSX] Parasite Eve

: 4 maja 2009, o 23:01
autor: darkwizard
Proponuje takze zapodac na strone PSPLoader jest to soft na ktorym idzie kazde spolszczenie. Testowalem wszystkie gry. Jak na razie kazda idzie bez problemu FFIX,BOF4,FF7, itp. Przewaznie userzy ktorzy maja przerobione PSP uzywaja wersji softu 3.90 (chodzi o PSPLoader nie soft konsoli) i np BOF4 idzie na 3.41, dlatego przed powiedzeniem sobie ze dana gra nie dzie sprawdzcie wszystkie wersje softow

Re: [PSX] Parasite Eve

: 5 maja 2009, o 15:38
autor: Berion
Nie PSPLoader tylko POPSLoader...

Każda spatchowana gra będzie kompatybilna z popsem o ile w ogóle jest z nim kompatybilna (a konkretnie z daną wersja popsa). Wyjątkiem są (mogą być) gry ze zbindowanymi cractro (jak np. TenchuSA PL).

Re: [PSX] Parasite Eve

: 13 maja 2009, o 14:44
autor: SpokoWap
Rozowy - zrobiłem według Twojego opisu i gra działa, tzn. nie zawiesza się po pierwszym filmiku - dzięki. Eboota zrobiłem programem MULTI DISC GUI PopStation v3_00 (dwie płyty w jednym pliku). Pops ustawiony na 3.90. Zabieram się teraz za przechodzenie, jak będą jakieś problemy w późniejszych etapach, dam znać. Kochatak Group - dzięki Wam za spolszczenie :-)

Re: [PSX] Parasite Eve

: 16 maja 2009, o 20:51
autor: SpokoWap
Witam załogę. Właśnie przeszedłem pierwszą płytę i na drugiej zauważyłem, że tylko menu i opisy przedmiotów są w wersji PL. Dialogi zaś są w wersji angielskiej. Dodam, że pierwszy CD to NTSC drugi zaś przerobiony selektorem PAL/NTSC. Pewnie ot to, ale chce się upewnić.
Pozdrawiam.

Re: [PSX] Parasite Eve

: 16 maja 2009, o 21:02
autor: Grahf Wiseman
Hmm druga płyta ma jeszcze trochę pojedynczych zdań w wersji angielskiej, ale najlepszym testem będzie podejście do maszyny z zagadkami w muzeum - jeśli zagadka jest po polsku to znaczy, ze wszystko gra.(raczej)
Do tego rozmowa z dr Klampem, z Eve lub po wyjściu z muzeum - wszystko powinno być w PL.
Być może jest tak jak mówisz - problem z selektorem.
Daj znać co i jak.

EDIT
Napisz czy menu główne 2CD ma ładne grafiki w języku polskim. Tzn Nowa Gra, Kontynuuj itd.