Strona 4 z 10

Re: [PC] Psychonauts

: 16 gru 2013, o 14:16
autor: Norek
Trzymam kciuki za dokończenie obu projektów.
Planujesz jakiś update co do postępów, czy póki co robicie z doskoku?

I - nie do końca związane z tematem pytanie - coś po zakończeniu MK i Psychonauts, czy scenowa emerytura?

Re: [PC] Psychonauts

: 16 gru 2013, o 14:27
autor: Śledziks
Jeśli chodzi o statystyki do Psychonauts, to aktualnie nie jestem za bardzo w stanie ich zrobić, bo tak na serio to spolszczenie leży już dość długi czas, zajmę się nim po MK. Statystyki do Mortala właśnie udostępniłem na FB. Będę starał się jak najszybciej ukończyć oba spolszczenia, ale obecnie studia pochłaniają ogromną ilość mojego czasu :(

Co do drugiego pytania, to nie wiem sam. Wszystko zależy od tego jak będzie się układać moja "kariera" zawodowa. :D Ale na razie nie chcę niczego zdradzać, ani zapeszać, bo sam jeszcze tak naprawdę niewiele wiem. ;)

Re: [PC] Psychonauts

: 17 gru 2013, o 19:16
autor: Noir
Psychonauts już od dłuższego czasu siedzi na moim Steamie i czeka na spolszczenie :) Dobrze wiedzieć, że kiedyś zagram w niego po polsku.
Trzymam kciuki za projekt i życzę bezproblemowych, dalszych postępów ;)

Re: [PC] Psychonauts

: 16 wrz 2014, o 16:01
autor: Śledziks
Hej, mam problem z pewną piosenką. Ja kompletnie nie mam głowy do rymów i męczę się z nią już drugi dzień, a efektów praktycznie brak. Więc szkoda mi po prostu tego czasu, bo mogę go poświecić na dalszą korektę. Pomoże ktoś?

CACN141QU
In the city.
CACN142QU
She's so pretty.
CACN143QU
It's a pity.
CACN144QU
This little ditty.
CACN145QU
My Itty Bitty.
CACN146QU
Kitty, Kitty!
CACN147QU
My perfect fitty!
CACN148QU
Makes me all giddy!
CACN149QU
My oven mitty!
CACN150QU
I'll never quitty.
CACN151QU
So very witty!
CACN152QU
She got no zitty!
CACN153QU
Soon, we'll go stitty!

Re: [PC] Psychonauts

: 16 wrz 2014, o 19:09
autor: ridzio
Pewnym mieście.
Piękne dziewcze.

Dalej nie mam pojęcia. :P

Re: [PC] Psychonauts

: 16 wrz 2014, o 22:04
autor: Śledziks
Hehe piosenkę samą w sobie rozumiem bez problemu, problemem są rymy, których za Chiny nie mogę ułożyć :/

Re: [PC] Psychonauts

: 17 wrz 2014, o 10:03
autor: mendosa
Śledziksie, jeżeli te rymy nie są konieczne do jakiejś zagadki czy do zrozumienia fabuły, to się nimi nie przejmuj i tłumacz bez rymów. Większe wrażenie niż rymy może wywrzeć rytm (ilość głosek). Odpowiednio stopniowany, bądź równomierny - w zależności od efektu jaki chcesz osiągnąć.

Re: [PC] Psychonauts

: 17 wrz 2014, o 12:49
autor: ridzio
Sledziks, mi chodziło że dalej nie mam pojęcia na rym :) Mendosa ma rację, jeżeli nie jest to zagadka to nie ma sensu układać to w rymowankę.

Re: [PC] Psychonauts

: 17 wrz 2014, o 15:25
autor: Śledziks
No wiadomo, że nie uda się niczego stworzyć, żeby wszystkie linijki się ze sobą rymowały. W sumie piosenka nie ma żadnego znaczenia dla fabuły i nie ma też związanej z nią zagadki. Ok, dzięki za pomoc :)

Re: [PC] Psychonauts

: 29 sty 2015, o 15:42
autor: dmjs
Cześć :)
Jak tam postępy ?
Jeżeli jest możliwość to chętnie pomogę :)