Strona 12 z 15

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 9 cze 2013, o 20:52
autor: Koz'i
Chłopaki ogólnie zajebiście napisać, że coś wyjdzie i to olać, ale na c.huj to robić ogólnie? My nie chcemy pełnej wersji gry tylko jakieś demo jak to wygląda, bo to co wrzuciliście to jakieś demo dema. Nawet jeśli nasza praca Wam sie nie podoba to uszanujcie nasz czas ok?

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 14:23
autor: Fabiosek
Po pierwsze po uj wydawać jakieś demo do krótkiego moda ? Po drugie to jest sam dubbing do niego i my tego nie olewamy. Sam mod jest krótki i skończyłbym już to wcześniej lecz mam problem którego nie potrafię rozwiązać a nikt nie może mi pomóc więcej info o problemie tutaj:
http://themodders.org/index.php?/topic/ ... try1087761

I nie mów mi że nic nie robimy bo gdyby ten błąd naprawić to dubbing został by już wydany wcześniej.

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 15:18
autor: Miczki
Chodzi o jakość dźwięku. Najczęściej jest to 128kbps mono i format .wav. Niektórzy nagrywali pewnie w stereo. Spróbuj zmienić to np. w Audacity.

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 15:21
autor: Fabiosek
Przeczytaj do końca a dowiesz się że format jest poprawny wszystko dobrze poustawiane inne postacie tak mają i działa prawidłowo tylko te cztery nie a w skryptach wszystko jest git.

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 17:05
autor: rewolwerow
To może pokombinuj z innymi formatami? Głupi pomysł ale skoro takie same ustawienia jak wszędzie indziej , a wciąż nie działa. Może jeszcze drugi głupi pomysł, żeby te postacie których nie możesz wstawić nagrały kwestię jeszcze raz?

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 21:01
autor: Fabiosek
Co do zmiany różnych formatów to kombinowałem z tym lecz nie przyniosło to efektów co do drugiej opcji to chyba właśnie tka będzie trzeba zrobić bo tamte postacie miały mało kwestii więc spróbuje chyba od nowa

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 10 cze 2013, o 22:32
autor: Miczki
Najpierw lepiej sprawdz swoim glosem, czy gra odcztuje nagrane pliki o odpowiednich parametrach. Jesli nie - to wina moda, ale nie chce mi sie w to wierzyc. Przepraszam za brak polskich znakow - pisze z komorki.

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 11 cze 2013, o 07:45
autor: mwk
A nie będzie łatwiej po prostu zmienić nazwę jakiegoś nagrania, które działa? Później zmienić nazwę niedziałającego na jakieś, które w grze działa poprawnie. I będziesz wiedział, czy problem jest z samymi nagraniami, czy gra coś kaprysi względem tych postaci.

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 11 cze 2013, o 14:07
autor: Fabiosek
Boże czytajcie uważnie pisałem że wszystko w nagraniach jest okej czyli sprawdziłem wszystko zrobiłem sobie przykładowego NPC na swiecie gothica dodałem te kwestie do postaci tych testowych i działało a w skryptach wszystko jest okej...

Edit: Pytanie do was chcecie kolejnego gameplaya tym razem dłuższego ? Nie będę mógł pokazać tych postaci które nie działają z niewiadomych powodów a nie wiem czy uda mi się to naprawić więc jak ?

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

: 12 cze 2013, o 22:33
autor: Koz'i
Fajnie by było...:P