Strona 2 z 5

Re: [PC] PayDay 2

: 10 lis 2013, o 09:37
autor: Piteriuz
Wiecie co panowie? Lepiej złóżcie swój projekt tu https://www.transifex.com/ ;) Wtedy wrzucicie angielskie pliki i nie dość, że łatwiej wam będzie to tłumaczyć to i inne kraje też z tego skorzystają.

Re: [PC] PayDay 2

: 10 lis 2013, o 11:12
autor: bemberg
Wolne żarty ;)

https://www.transifex.com/plans/

Od tego mamy Omegę i repozytoria svn.
viewtopic.php?f=75&t=1718

Re: [PC] PayDay 2

: 10 lis 2013, o 11:25
autor: cienislaw
Wiecie co panowie? Lepiej złóżcie swój projekt tu https://www.transifex.com/ ;) Wtedy wrzucicie angielskie pliki i nie dość, że łatwiej wam będzie to tłumaczyć to i inne kraje też z tego skorzystają.
może jeszcze zrobić otwarty projekt, tak żeby każdy mógł dodać coś od siebie? to tak nie działa, a wszystkie platformy webowe są IMO średnim rozwiązaniem. wiem, że w dobie interneta to nie powinien być problem, ale wolę mieć narzędzie, które potrafi działać online, które w razie potrzeby mogę sam zmodyfikować itd. może do community based translations to się nadaje, ale w naszym (mówię tu ogólnie o wszystkich ekipach tłumaczących 'nie w notatniku') się nie sprawdza.

Re: [PC] PayDay 2

: 12 lis 2013, o 01:31
autor: GimmyBreaker
Nie zapominajmy, że przy otwartym projekcie potrzeba wielu korektorów, przez to, że każdy może coś dodać, a w sensie każdy, również ten, który kompletnie nie ma pojęcia co robi. Wyłapać wszystkie rodzynki w projektach powyżej 10 000 segmentów jest już wyzwaniem dla jednego korektora (w przypadku projektów otwartych). W przypadku nas, większość osób ma już większe bądź mniejsze pojęcie na czym to wszystko się opiera, więc najczęściej przewijają się błędy kontekstowe, a skrypt ma ręce i nogi. Coś takiego sprawdza się i poprawia miło, i przyjemnie. Gorzej, jeśli co drugi segment znajdują się babole, które aż w oczy kują.

Re: [PC] PayDay 2

: 13 lis 2013, o 21:22
autor: Danio237
Nie wiem kompletnie jak to by wyglądało od jakiejkolwiek strony ale zapytam:
Będziecie się kontaktować z Overkill by udostępnili może jakoś to spolszczenie na steamie lub pomogli wam w razie jakichś problemów?
Przy okazji - właśnie się dowiedziałem że jutro wychodzi nowe dlc. HELLS YEAH!

Re: [PC] PayDay 2

: 13 lis 2013, o 21:23
autor: GimmyBreaker
Mało prawdopodobne i jakie problemy? Od strony technicznej mamy praktycznie wszystko gotowe.

Re: [PC] PayDay 2

: 13 lis 2013, o 21:28
autor: Danio237
No to git, nie znam się na spolszczeniach, po prostu czasem się słyszy o tym że niektóre gry są cholernie trudne do tłumaczenia od strony technicznej lub czasami przez jeden update wszystko się wali. Skoro macie wszystko pod kontrolą - to super, kibicuję i czekam.

O, i jeszcze dwa pytania - czy dlc też planujecie spolszczyć oraz czy będziecie sprawdzać na bieżąco czy spolszczenie dalej jest ,,aktualne", tzn czy pasuje do najnowszej wersji gry? Bo do Paydaya 2 updejty wychodzą wyjątkowo często.

Re: [PC] PayDay 2

: 13 lis 2013, o 21:36
autor: GimmyBreaker
Prędzej ludzie dadzą znać, jeśli coś nie działa ;)

Re: [PC] PayDay 2

: 20 lis 2013, o 13:12
autor: Murmirek
Nie chciałbym bym odbiegać od tematu oczywiście, ale Gimmy ja bym radził Ci pierw kończyć spolszczenia a nie zaczynać kolejny, raptem niedługo już wyjdzie kolejny sezon The Wolf Among Us.

Re: [PC] PayDay 2

: 20 lis 2013, o 14:45
autor: GimmyBreaker
@Murmirek - Kolejny zarządca zasobami ludzkimi, ja nie jestem jedyną osobą, która pracuje nad tłumaczeniem, tylko robimy to w grupie. Ostatnio sporo osób do nas doszło i projekt ruszył, planujemy jeszcze parę niespodzianek ;)