Strona 19 z 26

Re: [PC] Firewatch

: 19 cze 2016, o 11:28
autor: Norek
Niestety nie mamy nic nowego do ogłoszenia.
Czekamy, aż inny technik pomoże nam przy aktualizacji tego spolszczenia.

Re: [PC] Firewatch

: 19 cze 2016, o 11:45
autor: Arthur
I mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego blokujecie możliwość wgrania spolszczenia na wersjach crackowanych? Nie każdy ma tyle pieniędzy żeby grać na legalu, a wy dodatkowo zablokowaliście możliwość instalacji spolszczenia na piratach.

Re: [PC] Firewatch

: 19 cze 2016, o 11:47
autor: Norek
Z tego co wiem, to "rozgarnięci" piraci grali na naszym spolszczeniu do Firewatch.
Wnioski pozostawiam Tobie : )

Re: [PC] Firewatch

: 19 cze 2016, o 12:15
autor: Arthur
Nie lepiej wydać po prostu drugą paczkę zip bez instalatora? W sumie wepchany jest on trochę na siłę. Z drugiej strony wyszukiwanie sumy kontrolnej z instalatora i dopasować go by pasował tak samo do plików z gry nie jest mega trudne, lecz jednak nadal nie rozumie faktu dla którego to blokujecie. Zrozumiałbym gdybyście współpracowali z twórcami gry, ale w takim przypadku na moje jest to zbędne.

Re: [PC] Firewatch

: 19 cze 2016, o 20:41
autor: Norek
Nie wspieramy piractwa i opracowujemy swoje polonizacje w oparciu o oryginalne wersje gier.
Takie mamy zasady i ich się trzymamy.
Nie rozumiem, dlaczego Ty i inni chcecie narzucać nam sposób pracy, który jest sprzeczny z naszymi przekonaniami.

Re: [PC] Firewatch

: 20 cze 2016, o 21:33
autor: pykacz
mi sie wydaje ze wlasnie jest calkowicie na odwrot, fakt ze jest nowa wersja a spolszczenie dopasowane jest pod starsze piraty, to wlasnie ktos kto ma oryginala cierpi bo gra mu sie automatycznie zaktualizowala i nie ma mozliwosci grania po PL ...tylko na piracie

gdyby to bylo robione w formie moda na steam workshopie to spoko bo trzeba byloby miec oryginalna gre by moc zaaktywować moda, dlatego jestem zawsze za takim rozwiazaniem o ile jest mozliwe, zawsze latwiej zaktualizowac moda niz jakies instalery a i tworcom pozniej latwiej dodac jezyk do gry jak to jest w Youtubers Life, koles zrobil w formie moda, nie minął miesiac i gra juz ma polski jezyk dodany

Re: [PC] Firewatch

: 21 cze 2016, o 05:45
autor: cienislaw
Nie lepiej wydać po prostu drugą paczkę zip bez instalatora? W sumie wepchany jest on trochę na siłę. Z drugiej strony wyszukiwanie sumy kontrolnej z instalatora i dopasować go by pasował tak samo do plików z gry nie jest mega trudne, lecz jednak nadal nie rozumie faktu dla którego to blokujecie. Zrozumiałbym gdybyście współpracowali z twórcami gry, ale w takim przypadku na moje jest to zbędne.
no dobrze, postaram się grzecznie odpowiedzieć.
  1. biorąc pod uwagę aktualny poziom skomplikowania sposób przechowywania zasobów przez gry oraz ich współzależność pomiędzy plikami, podmiana ważnego pliku z jednego builda w innym, w 99% kończy się wywaleniem gry.
  2. patchy delta używamy, gdy modyfikowane pliki są duże - łatwiej udostępnić łatkę 20MB niż cały plik 2GB albo i więcej (np. w The Walking Dead: Survival Instinct była taka sytuacja);
  3. patche delta muszą być przygotowane pod konkretną wersję gry;
  4. instalator w przypadku patchy delata to wygoda dla wszystkich;

Re: [PC] Firewatch

: 21 cze 2016, o 06:21
autor: Norek
Sam problem z niedostosowaniem polonizacji do najnowszej wersji gry jest prozaiczny - technik, który pracował z nami m.in. nad tym projektem już z nami nie pracuje. Będziemy starali się naprawić ten stan rzeczy i w tej sytuacji mogę jedynie prosić o zrozumienie.

Re: [PC] Firewatch

: 27 cze 2016, o 17:22
autor: Koleszka Dawid
Witam.
Jak idzie naprawda spolszczenia Firewatch do najnowszej wersji?
Pozdawiam
Koleszka

Re: [PC] Firewatch

: 22 lip 2016, o 16:11
autor: Ciaan
Dopisuje się do pytania :)
Nadal z niecierpliwością czekam na naprawdę spolszczenia do Firewatcha.
Przydałaby się jakaś informacja odnośnie naprawy spolszczenia, czy prace zostały wstrzymane, jak posuwa się praca.
Z góry dziękuję.