Strona 1 z 1

P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokaliz..

: 15 cze 2016, o 20:40
autor: dzaggiel
Witam potrzebuje dotrzeć do grafik i plików lokalizacyjnych w tej grze. Niestety totalnie sobie nie radzę. Gra jest na unity a narzędzia jakie udało mi się pozyskać do wypakowywania assetów to: Unity Studio, AssetsBundleExtractor, Unity4Decoder, Unity Assets Explorer niestety nie wiem czy nie umiem z nich korzystać czy umiem a nie wiem. Potrzebuję pomocy od osób którym udało się ogarnąć jakąś grę w Unity i dobrać się plików finalnych. Dołączam strukturę plików jak to wygląda w tej grze.

Obrazek
Obrazek

Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal

: 11 lip 2016, o 09:40
autor: Terrag
Wypakuj wszystkie pliki jakie możesz (assets) - do jednego folderu (każdy plik we własny podfolder) i wyszukaj jakieś pliki tekstowe - XML, txt, bin, inietc.

Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal

: 11 lip 2016, o 10:43
autor: Demedina
W moim przypadku wszystkie grafiki byly porozrzucane po resourcach i sharedassetsach. Na pewno przejrzales wlasnie te pliki?