Strona 3 z 5

Re: Edycja plików .tiger

: 8 lis 2017, o 20:18
autor: maron97
Plik locals.bin jest w folderze english, ale gdy ten folder podstawilem jest 1/73 i dalej to samo

Re: Edycja plików .tiger

: 8 lis 2017, o 20:31
autor: r00t0
No to musisz dać w wierszu poleceń ścieżkę do tego pliku.

Re: Edycja plików .tiger

: 8 lis 2017, o 20:52
autor: maron97
Juz tak zrobilem, tylko przy 1 pliku wyskakuje blad

Re: Edycja plików .tiger

: 8 lis 2017, o 21:51
autor: maron97
Unknown mul block type, teraz takie cos

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 14:12
autor: maron97
Przeczytałem, że w pliku .bin są tylko teksty x menu, napisy dialogów są w plikach .mul Może jednak te napisy są w tych plikach bez nazwy, widziałem program do wypakowywania plików tiger przez wiersz polecenia, ale nie wiem na ile działa on z Temple of Osiris, bo ten program potrafi też spakować plik do .tiger. Jeśli by się udało spakować takie pliki to można by zmodyfikować plik bez nazwy i zobaczyć, co wyświetli gra. W końcu nic się nie traci. Te pliki locals.bin mają po kilkadziesiąt kb, więc są chyba za małe na dialogi. Masz plik locals.bin z Tomb Raidera lub innej Lary Croft? Chciałbym zobaczyć jak będzie wyglądał plik translations.XML i co w nim będzie.

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 14:34
autor: maron97
To forum dla starszych wersji Tomb Raidera, może teraz jest inaczej, nie wiem.

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 17:27
autor: maron97
Jak spakowałeś plik do .tiger, że go umieściłeś w grze? I na dodatek gra ma polski font, niesamowite.

Zanim napisałem posta, Ty usunąłeś swojego 😂

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 17:33
autor: r00t0
Masz plik locals.bin z Tomb Raidera lub innej Lary Croft?
Możesz sobie pobrać wersję demo Tomb Raider Anniversary.
widziałem program do wypakowywania plików tiger przez wiersz polecenia, ale nie wiem na ile działa on z Temple of Osiris, bo ten program potrafi też spakować plik do .tiger
Działa z starszymi wersjami Tomb Raider akurat ta o której jest temat nie jest obsługiwana.
Jak spakowałeś plik do .tiger, że go umieściłeś w grze?
Obrazek
Jeśli by się udało spakować takie pliki to można by zmodyfikować plik bez nazwy i zobaczyć, co wyświetli gra
Możesz testowo otworzyć go w hex edytorze i tam modyfikować ten tekst np. w HxD (nie możesz przekroczyć długości oryginalnego tekstu czyli musisz pisać po nim)
Polskie znaki uzyskujesz zmieniając kodowanie tekstu z UTF-8 na ASCII.
Obrazek

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 17:39
autor: maron97
Działa z starszymi wersjami Tomb Raider akurat ta o której jest temat nie jest obsługiwana.
Tak podejrzewałem.

Udało Ci się przetłumaczyć tę grę???

Czyli edytujesz cały plik .bigfile niewypakowywany?

Re: Edycja plików .tiger

: 9 lis 2017, o 17:50
autor: r00t0
Czyli edytujesz cały plik .bigfile niewypakowywany?
Tak robiąc to w edytorem heksadecymalnym, tylko sporo z tym roboty niż robiąc to wypakowując plik.
Udało Ci się przetłumaczyć tę grę???
Tylko to co widać.