Co do przeniesienia spolszczenia na inne platformy, to może być różnie. Co do plików skompresowanych z rozszerzeniem .z, to są narzędzia, bo sam wypakowywałem i pakowałem teksty i czcionki, wiec się da. Może być trudniej z samym scaleniem spolszczenia z grą na konkretnej platformie. Dla zainteresowanych mogę udostępnić narzędzie do wypakowywania plików ".z". Skrypty są w QuickBMS.
Jeśli chodzi o konsolę Nintendo Switch, to nie mam jeszcze wgranego custom firmware, także nie ma jak testować aplikacji. Wyjątek stanowi emulator "Yuzu" na PC na którym to przeprowadziłem eksperymenty. Tak więc narzędzia, które udostępniłeś działają b. dobrze - zarówno w STWD oraz SteamWorld Heist. Oczywiście wersja na konsolę Switch prócz wspomnianej wcześniej kompresji "z" posiada także rozszerzenie "bntx". Co do konwersji spolszczenia SteamWorld Heist na Nintendo Switch, to jest dokładnie tak jak przewidywałem: atlasy z fontami róznią się rozmiarami, szerokość/wysokość fonta jest mniejsza od wersji PC. (jeden atlas ma nawet inną paletę kolorów). To oczywiście wiązać się będzie z dodatkowym nakładem pracy.
Na stan dzisiejszy przeportowałem jedynie spolszczenie SteamWorld Diga na Nintendo Switcha. Zarówno nsp jak i cna nie wykazają żadnych błędów, tak więc winno to działać na odblokowanej konsoli.