[PSX] Tenchu Stealth Assassins - T-PL
: 3 cze 2008, o 09:23
Mam przyjemność zaprezentować prawie ukończony patch polonizujący do Tenchu Stealth Assassins. Jest to już mój drugi, a na dziadka PSXa pierwszy poważny projekt. Zaczynając pracę nie przypuszczałem ile mnie będzie to kosztować czasu, a co za tym idzie nerwów. Poszukiwałem 'gry szybkiej', tymczasem Tenchu okazało się wymagającą i nawet dobrze zabezpieczoną pozycją. Lwi pazur to edycja grafiki, której w tej grze jest naprawdę bardzo dużo (blisko sto bitmap), przekombinowana tablica z pointerami (za którą zabiorę się przy okazji wersji 1.1) i dość kłopotliwe leap sektory. Na chwilę obecną przetłumaczone zostało 100% gry.
Co popsułem :]
- Tekst licencji na ekranie początkowym i głównym.
- Główny ekran tytułowy.
- Menu opcji jak i same opcje.
- Spolszczone wszystkie drobne opcje anuluj/okey, select/exit, yes/no/Okey.
- Spolszczone operacje na MC (polska czcionka).
- Napis pausa.
- Menu wyboru postaci.
- Menu przedmiotów (tło z Kanji z NTSC J).
- Wszystkie przedmioty (nazwy i opisy).
- Mapa świata (opcje, napis, oceny).
- Nazwy misji (niektóre skróciłem, inaczej by się nie zmieściły).
- Ekrany przed misjami.
- Menu statystyk (normalne i po treningu).
- Ekran po nieudanej misji.
- Oceny za misje (mapa, menu, trening).
- Spolszczone wszystkie dialogi w grze (polska czcionka).
- outro (wripowane napisy).
Co zmodyfikowałem (oprócz samego spolszczenia):
- Tekst licencji na ekranie początkowym (w zasadzie to zrobiłem go od nowa).
- Ikonka z kartą pamięci.
- Mapa świata. Nadałem jej efekt przypominający płótno.
- Ekrany przed misją (mam na myśli te z lektorem). Spastelowałem je i nadałem efekt płótna.
- Ekran przed misją (z nazwą samej misji). Poprzednie były zbyt infantylne, więc zamieniłem na dokładny cel jaki stoi przed Tobą :)
- Niektóre opcje (więcej kolorów itd.).
- Zamieniłem też teksturę lawy. Nie wygląda już jak wąż :>
Co jeszcze trzeba popsuć ?
- Tablica z pointerami. Bez tego dialogi nie przybiorą na jakości :| Niestety część kwesti bohaterów musiała zostać skrócona. Nie bijcie mnie za to.
Skąd można pobrać? Póki co wersja 1.0 jest non-public (jeszcze w fazie testów). Wersji 0.9 nie warto pobierać ponieważ ma kilka poważnych bugów. Także v1.0 należy wyczekiwać pod koniec czerwca i zarezerwować sobie koło 120MB na łączu ;]
Screeny:
Dzięki uprzejmości FFGrevera, gra ma zbindowany preloader. "Mała" rzecz, a cieszy.
//tak, ten śneg pada. :)
Co popsułem :]
- Tekst licencji na ekranie początkowym i głównym.
- Główny ekran tytułowy.
- Menu opcji jak i same opcje.
- Spolszczone wszystkie drobne opcje anuluj/okey, select/exit, yes/no/Okey.
- Spolszczone operacje na MC (polska czcionka).
- Napis pausa.
- Menu wyboru postaci.
- Menu przedmiotów (tło z Kanji z NTSC J).
- Wszystkie przedmioty (nazwy i opisy).
- Mapa świata (opcje, napis, oceny).
- Nazwy misji (niektóre skróciłem, inaczej by się nie zmieściły).
- Ekrany przed misjami.
- Menu statystyk (normalne i po treningu).
- Ekran po nieudanej misji.
- Oceny za misje (mapa, menu, trening).
- Spolszczone wszystkie dialogi w grze (polska czcionka).
- outro (wripowane napisy).
Co zmodyfikowałem (oprócz samego spolszczenia):
- Tekst licencji na ekranie początkowym (w zasadzie to zrobiłem go od nowa).
- Ikonka z kartą pamięci.
- Mapa świata. Nadałem jej efekt przypominający płótno.
- Ekrany przed misją (mam na myśli te z lektorem). Spastelowałem je i nadałem efekt płótna.
- Ekran przed misją (z nazwą samej misji). Poprzednie były zbyt infantylne, więc zamieniłem na dokładny cel jaki stoi przed Tobą :)
- Niektóre opcje (więcej kolorów itd.).
- Zamieniłem też teksturę lawy. Nie wygląda już jak wąż :>
Co jeszcze trzeba popsuć ?
- Tablica z pointerami. Bez tego dialogi nie przybiorą na jakości :| Niestety część kwesti bohaterów musiała zostać skrócona. Nie bijcie mnie za to.
Skąd można pobrać? Póki co wersja 1.0 jest non-public (jeszcze w fazie testów). Wersji 0.9 nie warto pobierać ponieważ ma kilka poważnych bugów. Także v1.0 należy wyczekiwać pod koniec czerwca i zarezerwować sobie koło 120MB na łączu ;]
Screeny:
Dzięki uprzejmości FFGrevera, gra ma zbindowany preloader. "Mała" rzecz, a cieszy.
//tak, ten śneg pada. :)