Strona 1 z 5

[DS] Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 9 paź 2009, o 15:40
autor: Jawoks92
Zacząłem właśnie tłumaczenie nowo wydanej gierki na DSa...

Obrazek
Dzięki dla Manuela Czaszki za poprawienie.


Potrzebuję pomocy z polskimi fontami (edycja pliku STATFONTSET.DAT) oraz ogólnej edycji grafiki w tym romie.

Screeny:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


PROGRESS: 17%

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 9 paź 2009, o 18:48
autor: Raven
Mam rozumieć fontów nie udalo ci się wyszukać ? rozpakowaleś obraz ? na zalączonym obrazku widnieje powrót, czyli bitmapę znalazleś, ciekawy projekt, wygląda to calkiem obiecująco, resztę zostawiam fachowcom, znaczy ogólną opinię.

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 9 paź 2009, o 19:01
autor: Haker5
Ogólnie projekt zapowiada się dobrze może ktoś pomoże Ci z polską czcionką i będzie to wyglądało pięknie.

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 9 paź 2009, o 19:50
autor: Jawoks92
Mam rozumieć fontów nie udalo ci się wyszukać ? rozpakowaleś obraz ? na zalączonym obrazku widnieje powrót, czyli bitmapę znalazleś, ciekawy projekt, wygląda to calkiem obiecująco, resztę zostawiam fachowcom, znaczy ogólną opinię.
Tak, rozpakowałem. Jest folder fonts, ale znajduje sie tam tylko nieciekawy plik StatFontSet.dat, nie mam pojęcia czym to otworzyć.

Tak się aktualnie dziwnie składa, że ó i Ó już są w romie. Tak samo jest ń (tylko troche dziwnie wygląda, "ale działa").


1 Screen more:
Obrazek

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 10:53
autor: Jawoks92
Sorry za double posta, ale zrobiłem coś w stylu trailer vid :P

http://www.youtube.com/watch?v=odFgHFu-Edw

Tylko te głupie fonty :\

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 16:39
autor: Endex
Jawoks92 może moja rada będzie trochę, że tak powiem lamerska, ale jak masz ten format DAT to w grze Darwinia, to wystarczyło zamienić format na RAR i wypakować. Sprawdziłem i to działało, wszystko można było edytować, chwile przy tym siedziałem i nie było kłopotu, spakowałem i wszystko działało.
Spróbuj może tak, a jak nie zadziała, to spróbuj uruchomić ten plik w Tile Molesterze.
A jak nie zadziała, to będziesz musiał porozmawiać z kilkoma ludźmi z tego forum, może pomogą.

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 17:22
autor: Jawoks92
Jawoks92 może moja rada będzie trochę, że tak powiem lamerska, ale jak masz ten format DAT to w grze Darwinia, to wystarczyło zamienić format na RAR i wypakować. Sprawdziłem i to działało, wszystko można było edytować, chwile przy tym siedziałem i nie było kłopotu, spakowałem i wszystko działało.
Spróbuj może tak, a jak nie zadziała, to spróbuj uruchomić ten plik w Tile Molesterze.
A jak nie zadziała, to będziesz musiał porozmawiać z kilkoma ludźmi z tego forum, może pomogą.
No-go.

W Tile Molesterze sprawdziłem plik prawie wszystkimi kodekami, 1 i 2 dimensional, najlepsze co dostałem to

Obrazek
(cokolwiek PRZYPOMINA litery :/)
Chyba że jest to jakoś skompresowane, a jeśli tak, jak to odkompresować?


Z kim konkretnie? :P

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 17:42
autor: Endex
Ja bym radził porozmawiać z Berionem :), do tego dochodzi mziab, ffgriever. Nie wiem jak Norek, ale możliwe, że też będzie mógł w tym pomóc.

Edit: Próbowałeś tą grę przepuścić przez Tahaxan?? Ogólnie ponoć kilka gier z tym programem działa, ale ja tam nie mam pojęcia, ja tam kiedyś coś próbowałem, ale nigdy nie wychodziło :) Może akurat ta gra będzie z tym programem działać.

Edit 2: Wiem, że nie na temat, ale właśnie zauważyłem. Widzę, że pracujesz nad Mario RPG. Jak tam Ci z tym idzie? Gra jest świetna więc z chęcia po PL też bym pograł :)

Pozdrawiam i powodzenia.

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 18:22
autor: Jawoks92
Ja bym radził porozmawiać z Berionem :), do tego dochodzi mziab, ffgriever. Nie wiem jak Norek, ale możliwe, że też będzie mógł w tym pomóc.

Edit: Próbowałeś tą grę przepuścić przez Tahaxan?? Ogólnie ponoć kilka gier z tym programem działa, ale ja tam nie mam pojęcia, ja tam kiedyś coś próbowałem, ale nigdy nie wychodziło :) Może akurat ta gra będzie z tym programem działać.

Edit 2: Wiem, że nie na temat, ale właśnie zauważyłem. Widzę, że pracujesz nad Mario RPG. Jak tam Ci z tym idzie? Gra jest świetna więc z chęcia po PL też bym pograł :)

Pozdrawiam i powodzenia.
Zaraz sprawdze taxahaem

------------------
Yep, pracuje. To są co prawda stare dzieje i tłumaczenie jest takie troche kulawe (widze to teraz porównując z tym co zrobiłem już w MLBiS), więc będe musiał sie za to kiedyś wziąć i poprawić


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Vid: http://s297.photobucket.com/albums/mm23 ... tuu-27.flv

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

: 10 paź 2009, o 18:31
autor: Raven
Ja bym sie tak na twoim miejscu nie przejmowal nadto z tymi fontami i dlaczego tyle zamieszania robicie z powodu tych wlaśnie fontów ? przecież można je stosowac również na końcu. Z Tile molesterem chwilowo odpuść, to program glównie stworzony pod te platformy jak snes, gba, megadrive i game boy colour. Dopatrywanie sie w nim wartości fontów z tej wlasnie platformy to czysty masohizm, do fontów polecilbym NFTR REDIT, ale wyszukuje jedynie pliki NFTR format z dsa. Jeżeli chodzi o projekt, powiedz dlaczego pozostawileś menu ? mam rozumieć to grafika ? druga sprawa na filmiku widzialem kingdom w ang. rozumiem ograniczenia, ale czy tak juz zostanie ? Ogólem życzę sukcesu w projekcie, bo wygląda ciekawie i smiesznie:-) i jak wygląda z pointerami ? akurat w moim alienie niestety nie wyrobilem:( pozdrawiam.