Łatki przy grach J2ME

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Łatki przy grach J2ME

Postautor: Manuel Czaszka » 19 sie 2010, o 23:45

Temat zakładam zainspirowany pokrewnym tematem. Tutaj jednak chcę poruszyć zasadność używania łatek tylko w przypadku gier na komórki.

Łatkę należy nakładać na ten sam plik, który został podany podczas jej tworzenia jako oryginał - to chyba jest jasne.

Moje wątpliwości co do łatek:
Istnieją różne wersje danej gry - na różne telefony, rozdziałki - jak to wpływa na nałożenie łatki. Czy wersje różnią się plikami (chociażby w niewielkim stopniu)?
Czyli mówiąc inaczej - czy należałoby tworzyć (o ile ktoś w ogóle chce się w to bawić co IMHO jest bezsensem) szereg łatek pod dane wersje?

Pytanie głównie do obeznanej ekipy J2ME.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Łatki przy grach J2ME

Postautor: bemberg » 19 sie 2010, o 23:48

Ściągnij tłumaczenie Castlevanii, odpowie to na Twoje pytanie. (swoją drogą wczoraj chciałem podmienić pliki, żeby uzyskać Castlevania pl i po podmianie... gra nie działa)
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
$zymon
Posty: 12
Rejestracja: 18 sie 2010, o 16:08

Re: Łatki przy grach J2ME

Postautor: $zymon » 20 sie 2010, o 14:03

Ściągnij tłumaczenie Castlevanii, odpowie to na Twoje pytanie. (swoją drogą wczoraj chciałem podmienić pliki, żeby uzyskać Castlevania pl i po podmianie... gra nie działa)
Zarzuć mi wersję tej Castlevanii ENG i PL to zobaczymy o co chodzi ;)

Awatar użytkownika
Kot (na kacu)
Posty: 10
Rejestracja: 3 mar 2011, o 12:52

Re: Łatki przy grach J2ME

Postautor: Kot (na kacu) » 3 mar 2011, o 13:00

Nie wiem czy to w ogóle byłoby możliwe, z doświadczenia wiem, że gry w różnych rozdziałkach (2 najpopularniejsze to 176x220 oraz 240x320 się od siebie diametralnie różnią). Rozmieszczeniem tekstu, jego ilością (często 176x220 jest przykrojone) często 176x200 SE jest przykrojone a 176x220 Nokia już nie.
Czasem gry pomiędzy 176x220 a 240x320 się tak diametralnie różnią, że żadna nakładka nie obsłuży więcej niż 1 wersji, a może ich być kilkanaście... Było tak choćby z jedną częścią Castlevanii


Wróć do „Ekipa J2ME”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości