Strona 1 z 1

Łatki przy grach J2ME

: 19 sie 2010, o 23:45
autor: Manuel Czaszka
Temat zakładam zainspirowany pokrewnym tematem. Tutaj jednak chcę poruszyć zasadność używania łatek tylko w przypadku gier na komórki.

Łatkę należy nakładać na ten sam plik, który został podany podczas jej tworzenia jako oryginał - to chyba jest jasne.

Moje wątpliwości co do łatek:
Istnieją różne wersje danej gry - na różne telefony, rozdziałki - jak to wpływa na nałożenie łatki. Czy wersje różnią się plikami (chociażby w niewielkim stopniu)?
Czyli mówiąc inaczej - czy należałoby tworzyć (o ile ktoś w ogóle chce się w to bawić co IMHO jest bezsensem) szereg łatek pod dane wersje?

Pytanie głównie do obeznanej ekipy J2ME.

Re: Łatki przy grach J2ME

: 19 sie 2010, o 23:48
autor: bemberg
Ściągnij tłumaczenie Castlevanii, odpowie to na Twoje pytanie. (swoją drogą wczoraj chciałem podmienić pliki, żeby uzyskać Castlevania pl i po podmianie... gra nie działa)

Re: Łatki przy grach J2ME

: 20 sie 2010, o 14:03
autor: $zymon
Ściągnij tłumaczenie Castlevanii, odpowie to na Twoje pytanie. (swoją drogą wczoraj chciałem podmienić pliki, żeby uzyskać Castlevania pl i po podmianie... gra nie działa)
Zarzuć mi wersję tej Castlevanii ENG i PL to zobaczymy o co chodzi ;)

Re: Łatki przy grach J2ME

: 3 mar 2011, o 13:00
autor: Kot (na kacu)
Nie wiem czy to w ogóle byłoby możliwe, z doświadczenia wiem, że gry w różnych rozdziałkach (2 najpopularniejsze to 176x220 oraz 240x320 się od siebie diametralnie różnią). Rozmieszczeniem tekstu, jego ilością (często 176x220 jest przykrojone) często 176x200 SE jest przykrojone a 176x220 Nokia już nie.
Czasem gry pomiędzy 176x220 a 240x320 się tak diametralnie różnią, że żadna nakładka nie obsłuży więcej niż 1 wersji, a może ich być kilkanaście... Było tak choćby z jedną częścią Castlevanii