[DS] Zelda Phantom Hourglass

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
dudo66
Posty: 260
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: dudo66 » 10 lut 2019, o 21:54

Gratuluję.Czekamy z niecierpliwością na wieści.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Voxar » 30 mar 2019, o 16:10

Dobre wieści!

Została już tylko mała ilość tekstu, więc powoli zaczynam brać się za korektę. Jeśli chodzi kiedy spolszczenie zostanie wydane, to w maju. Zwiastun, który pokazałem jakiś czas temu nie przypadł za bardzo do gustu, więc zrobiłem drugi, tym razem zaprezentowałem na nim dużo screenów.

Zwiastun można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=bGxvkqCdnvQ&t=20s

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 2949
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Norek » 1 kwie 2019, o 11:18

Kolego, to nie jest kwestia złośliwości bardziej doświadczonych kolegów, ale naprawdę przydałaby się solidna korekta. Oczywiście nikt nie zabroni ci wydać spolszczenia w takim stanie, a z pewnością spotka się to z wdzięcznością ze strony wielu osób, jednak myślę, że warto zainwestować czas w przejrzenie tekstów ponownie - i to najlepiej przez kogoś innego : )
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Voxar » 4 kwie 2019, o 21:06

Dzięki Norek za ten motywujący komentarz, postaram się naprawić wszelkie błędy jakie uda mi się znaleźć.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 2949
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Norek » 5 kwie 2019, o 21:06

Mam nadzieję, że nie odebrałeś tego jako złośliwość.
Po prostu zależy mi (a pewnie nie jestem odosobniony) na tym, żeby wydawane przez naszą społeczność spolszczenia stały na jak najwyższym poziomie. A naprawdę niewiele potrzeba, żeby tak było : )
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Voxar » 4 maja 2019, o 13:14

Nareszcie ogłaszam, że pracę nad spolszczeniem The Legend of Zelda: Phantom Hourglass dobiegły końca. Pracę nad polonizacją trwały prawie rok. Uwielbiam serię The Legend of Zelda i to dzięki wcześniejszym polskim wersjom innych odsłon mogłem bardziej zapoznać się z tymi grami. I tak dzięki temu postanowiłem zrobić moje spolszczenie jednej z Zeld. Bez przedłużania zapraszam do zapoznania się i życzę miłej zabawy z grą.
Załączniki
zeldaphpl.rar
Łatka spolszczająca
(385.47 KiB) Pobrany 29 razy

Eole
Posty: 1
Rejestracja: 9 maja 2019, o 21:10

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Eole » 9 maja 2019, o 21:16

Cześć, wielkie dzięki Voxar za spolszczenie :) Mam do ciebie, jak i zarówno do całej społeczności GrajPoPolsku pewne pytanie i liczę, że mi pomożecie. Korzystam z rekomendowanego xdelta ui do patchowania, wszystko przebiega pomyślnie. Problem pojawia się w momencie w którym chciałbym jeszcze raz spachtować już spatchowany plik. Chcę sobie zaaplikować również tego hacka https://www.romhacking.net/hacks/2248/ ( D-Pad Patch) z tym, że za każdym razem dostaje błąd Xdelta3: target window checksum mismatch: XD3_Invalid_Input. Czy jest jakaś opcja żeby na tego samego roma zaaplikować dwa różne patche? Zarówno spolszczenie, jak i wspomnianego hacka?

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Voxar » 9 maja 2019, o 21:26

Chyba nie ma takiego sposobu. Jedynie można podmienić pliki tekstowe do tego właśnie hacka.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 72
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19
Kontakt:

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Voxar » 10 maja 2019, o 15:10

Sprawdziłem hack, podmieniłem do niego pliki z tekstem i jedynie zawiesiło grę. Wygląda na to, że hack w modyfikuje rom w trochę inny sposób niż moje spolszczenie.

MasterSword
Posty: 1
Rejestracja: 18 maja 2019, o 09:28

Re: [DS] Zelda Phantom Hourglass

Postautor: MasterSword » 18 maja 2019, o 09:39

Pograłem dziś przez pierwsze 15 minut gry i niestety muszę, to powiedzieć, ale nie jest zbyt dobrze :( Zdania w większości brzmią, jak przepuszczone przez translator. W większości dialogów nie wiadomo o co tak naprawdę chodzi. Bardzo dosłowne tłumaczenie. Dziwny szyk zdań, który jak rozumiem jest podyktowany wymaganiami technicznymi, tylko potęguje problem. Dochodzą błędy typu "Wyszedłam", "Doszedłam", "napewno" czy "księżniczką" w momencie, gdzie powinno być "księżniczkom". Nie chcę żebyś się zrażał do tłumaczenia, może czym dalej w grę jest lepiej, ale na ten moment już pomijając błędy ortograficzne, mało co można zrozumieć :( Liczę, że weźmiesz te uwagi sobie do serca i przy następnych projektach już ich nie będzie.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość