[PC] Resident Evil Village

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Viuys
Posty: 38
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 15:31

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: Viuys » 5 lip 2022, o 10:39

Mi też nie działa zrobiłem wszystko tak jak na filmie i nic to nie dało dalej jest po angielsku jakieś rady?
https://www.youtube.com/watch?v=8l2rYUJLBHw
No niestety niewiele to mówi, jeśli zrobiłeś wszystko tak jak na filmiku to mod musi działać. Pokazuje ci wgl moda w modmanagerze?
Tak jak kolega wyżej napisał upewnij się, że nie wypakowałeś w dodatkowym folderze, ścieżka powinna wyglądać tak:

Kod: Zaznacz cały

ModManager\Games\RE8\Mods\Resident Evil Village - Spolszczenie\natives\
No i też jeśli grę masz na dysku systemowym to możesz mieć problem z uprawnieniami, wtedy odpalaj modmanager jako admin.

frantic20b
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2022, o 20:37

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: frantic20b » 19 sie 2022, o 20:41

Panowie, mam problem :) Gra mi śmigała bez problemu ale po zainstalowaniu tego spolszczenia, nie mogę uruchomić gry , wyskakuje błąd aplikacji przy uruchomieniu 0xc000007b ... po usunięciu modmanager z tym spolszczeniem jest to samo ...

krawio3
Posty: 5
Rejestracja: 6 sie 2009, o 18:29

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: krawio3 » 17 wrz 2022, o 15:30

Czy istnieje jakiś sposób aby podmienić pliki językowe na ps4?

Awatar użytkownika
Viuys
Posty: 38
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 15:31

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: Viuys » 17 wrz 2022, o 17:24

Czy istnieje jakiś sposób aby podmienić pliki językowe na ps4?
Tak, ktoś już w jednym poście tutaj opisywał, że działa. Oczywiście potrzeba do tego jailbreakowanej PS4. Ja niestety ani nie siedzę w modowaniu PS4 ani nie posiadam przerobionej PS4, więc nie mogę udzielić ci w tym żadnej pomocy.

Wspomniany post:
viewtopic.php?f=10&t=3659&start=60#p38743

stach122
Posty: 142
Rejestracja: 22 sty 2018, o 01:00

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: stach122 » 18 wrz 2022, o 11:55

Czy istnieje jakiś sposób aby podmienić pliki językowe na ps4?
Jak kolega wyżej, tak ale grzebiac w oprogramowaniu PS4 narażasz sie na bana na konsoli.

krawio3
Posty: 5
Rejestracja: 6 sie 2009, o 18:29

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: krawio3 » 21 wrz 2022, o 00:46

Bardzo Wam dziękuje za zwrócenie uwagi że faktycznie taki wątek już się pojawił i to z sukcesem.
Próbowałem wzorować się na poradach autora i filmikach, niestety gubię się w tym.
"Trzeba tylko zmienić nazwę folderu z stm na ps4 i przepakować do pliku PAK, później jako update (RE-PAK i patch builder)".
Gdyby ktoś orientował się w temacie proszę o pomoc, a może ktoś posiada gotowy plik aktualizacji z dodanym językiem ?

dawidezzo
Posty: 9
Rejestracja: 9 maja 2021, o 12:40

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: dawidezzo » 13 paź 2022, o 16:44

Hej, czy są plany przetłumaczenia dodatku fabularnego, który ma zadebiutować pod koniec tego miesiąca?

Awatar użytkownika
Viuys
Posty: 38
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 15:31

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: Viuys » 13 paź 2022, o 18:28

Hej, czy są plany przetłumaczenia dodatku fabularnego, który ma zadebiutować pod koniec tego miesiąca?
Proszę o przeczytanie pierwszego posta ze zrozumieniem :D

dawidezzo
Posty: 9
Rejestracja: 9 maja 2021, o 12:40

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: dawidezzo » 16 paź 2022, o 10:57

Dziękuję, przeczytałem i wszystko stało się jasne :)

Jednak plany mogły się zmienić stąd pytanie ;)

W takim razie czekam z ograniem dodatku tyle, ile będzie Wam potrzeba na jego przetłumaczenie i z góry dziękuję!

essien
Posty: 6
Rejestracja: 23 lut 2020, o 13:44

Re: [PC] Resident Evil Village

Postautor: essien » 2 lis 2022, o 18:33

CUSA18008 Resident Evil Village​ (v1.01) (@Opoisso893) PS4 PL
https://www92.zippyshare.com/v/vzAOXGKL/file.html

Za pozwoleniem twórców spolszczenia udostępniam już zrobioną wersje na PS4 działa tylko ze wstawką (@Opoisso893) pod 9.0, dzięki informacji od użytkownika Szczuru jak zrobić spolszczenie, możliwe odpalenie na wersji DUPLEXA po przez przepakowanie, Spolszczenie robione na czystym patchu 1.01 pod 9.0 to nie backport.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości