Strona 4 z 4

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 7 mar 2015, o 19:55
autor: Zagadka
Ależ ja też czekam, w przerwie między tłumaczeniem drugiego sezonu Sama i Maksa - więc masz już 6 osób :p. Oraz ci cisi fani, którzy akurat nie zaglądają na to forum. Grafiki też zechcesz poddać obróbce?

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 8 mar 2015, o 08:41
autor: Elum
Grafik przerabiać nie zamierzam. Po pierwsze, bo wydaje mi się, że tłumaczenie szyldów, przydrożnych znaków itp. w grze z akcją osadzoną w USA byłoby trochę niekonsekwentne. Za każdym razem, gdy patrzyłbym na polski napis, miałbym wrażenie, że bohaterowie przypadkiem trafili do jakiejś polskiej dzielnicy. Po drugie, bo główny bohater prawie wszystkie napisy w grze czyta. Po kliknięciu np. na "Celebrity Vegetable Musem" nie opowiada jakichś głupot (że woli kanapki z serem, że jest ładna pogoda itd. - jak to w przygodówkach ;)), tylko mówi po prostu - "Muzeum Osobistości Warzywnych". Innymi słowy, jest i napis w wersji oryginalnej i polskie tłumaczenie. Idealna kombinacja. :)

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 11 mar 2015, o 21:34
autor: Qamok
Czekamy cierpliwie. Mam również nadzieję że w końcu przekonasz się do kontynuacji TTG :) Nie są może takie jak klasyki od LA ale są chociaż typowymi przygodówkami z technicznego punktu widzenia. Dziś TTG zrobiłby interaktywny film :)

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 15 kwie 2015, o 09:57
autor: TeKo
Witam.
Dołączam do grona oczekujących ;)
Jak tam postępy?

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 15 kwie 2015, o 18:09
autor: Elum
Jak tam postępy?
Na dzień dzisiejszy gra jest już właściwie przetłumaczona, mniej więcej wszystko działa. Zostały jeszcze tylko testy.

Nie będę strzelał z konkretną datą, bo na pewno nie trafię. Ale myślę, że jest duża szansa na premierę przed końcem wiosny. :)

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 18 kwie 2015, o 14:55
autor: Zagadka
Jak tam postępy?
Na dzień dzisiejszy gra jest już właściwie przetłumaczona, mniej więcej wszystko działa. Zostały jeszcze tylko testy.

Nie będę strzelał z konkretną datą, bo na pewno nie trafię. Ale myślę, że jest duża szansa na premierę przed końcem wiosny. :)
Świetna sprawa, mam nadzieję, że żaden z twoich korektorów/testerów się nie wykruszył, i że uzyskasz należytą pomoc w testach :). Po tylu latach gra zasłużyła na dobre tłumaczenie.

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 6 maja 2015, o 17:59
autor: Elum
Gdyby komuś się przypadkiem nudziło, to zachęcam do rzucenia okiem na nieoficjalny, bardzo nieprofesjonalnie zmontowany zwiastun pierwszy (będzie jeszcze drugi, mniej więcej w dniu premiery):



-- 5 cze 2015, o 10:14 --

Gotowe! Od dnia dzisiejszego gra dostępna jest w polskiej wersji językowej. Zainteresowanych zapraszam na OFICJALNĄ STRONĘ projektu.

Autorzy:
Elum Elumski (tłumaczenie, technikalia)
Madzius888 (testy)
Mendosa (testy)

Na zachętę WIĘCEJ SCREENÓW i drugi "zwiastun":


Re: Sam & Max: Hit the Road

: 5 cze 2015, o 09:16
autor: EvilDoom
Gratulacje ukończonego projektu! I czekam na kolejne spolszczenia od ciebie.

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 22 cze 2015, o 14:49
autor: bemberg
Nic mnie tak nie cieszy, jak polonizacja klasycznej przygodówki pointundclick z rysowaną grafikę, na dodatek od Lucas Arts. Gratuluję! Chociaż gdyby doszły do tego przetłumaczone grafiki... :)

Re: Sam & Max: Hit the Road

: 23 cze 2015, o 19:51
autor: Elum
Czytałeś posta, którego napisałem w marcu? :P Od tamtego czasu nic się nie zmieniło. Gra jest tak amerykańska, że już chyba bardziej się nie da, dlatego przetłumaczone grafiki (tj. te, które są wkomponowane w świat gry) w ogóle by mi nie pasowały. Nawet gdyby najlepszy grafik zechciał mi wszystko przerobić w kwadrans za darmo - nie chciałbym oglądać pod górą Rushmore polskojęzycznych szyldów, drogowskazów itp.

Jeśli lubisz przygodówki z przetłumaczonymi grafikami to zagraj w Nelly Cootalot! ;)