Cytując autorów.
FILM Z GRYW przeciwieństwie do większości produkcji w tej nie uświadczymy graficznych fajerwerków czy efektownych scen walk. Nie uratujemy świata ani nie wyrżniemy w pień zastępów wrogów. Twórcy Gone Home główny nacisk położyli na fabułę, co łatwo dostrzec w każdym aspekcie rozgrywki. Nasze działania skupią się wyłącznie na eksploracji kolejnych pomieszczeń, badaniu licznych przedmiotów oraz rozwiązywaniu zagadek. Przeniesiemy się w sentymentalną podróż do lat 90., kiedy to po szkole grywało się na automatach w Street Fightera, a w radiu emitowano piosenki Nirvany. A wszystko po to, aby z poszczególnych strzępków informacji zrekonstruować spójną i kompletną opowieść. Ta natomiast jest zarówno wciągająca, jak i dojrzała. Poznajemy ją z perspektywy Kaitlin Greenbriar, która wraca do domu, w którym nie zastaje nikogo ze swej rodziny. Dlaczego dom jest pusty? Co takiego się wydarzyło i gdzie się wszyscy podziali? Stopniowo, notatka po notatce i nagranie po nagraniu, odtwarzamy tę intrygującą opowieść.
Opinie na temat Gone Home są skrajne. Jedni uważają grę za znakomitą, drudzy bezlitośnie ją krytykują. Warto samemu zapoznać się z produkcją, która w tak dużym stopniu podzieliła środowisko graczy.
Nad spolszczeniem pracowali: Ewa Bastek, Michał Ligocki, Dominik Rotkiewicz, Grzegorz Leks (tłumaczenie), Damian Kwolek (programowanie), Marcin Kosakowski, Tomasz Doki (korekta).
UWAGA: jeśli ukradłeś/aś grę, to w tekście nie będziesz mieć polskich znaków.
POBIERALNIA http://www.bdip.pl/download/