[NDS/PC]Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
grzybiarz
Posty: 132
Rejestracja: 13 cze 2008, o 10:50

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: grzybiarz » 14 kwie 2022, o 14:46

Jeszcze szybkie pytanko, czyli NDS Forwarder odpala wszystkie gry z NDSa, bez pomocy programatora?
I w menu odinstalowania apek widnieje pośród apek z 3DSa, czy w zakładce NDS?

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 290
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: maximo » 14 kwie 2022, o 17:33

Tak, bez programatora. Generator tworzy te gry na wzór ciasa. Odinstalowujesz jak każdą grę z 3DS w ustawieniach konsoli. Podobnie jest z Forwarderem do gier z PSX. Generator tworzy Iso z Psx do formatu Cia, więc można instalować gry z PSX na konsoli 3DS. Znaczna część gier z PSX działa na 3DS znakomicie. Odnośnie ostatniej łatki od mziaba - to gra działa b. dobrze i na portalu się nie zapętla ale działa to tylko na flashcartach (na 3DS dalej się wiesza). W takim razie trzeba to robić metodą, o której wcześniej wspomniałem.

grzybiarz
Posty: 132
Rejestracja: 13 cze 2008, o 10:50

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: grzybiarz » 15 kwie 2022, o 09:14

W sumie obczaiłem kompatybilność + to że mam 100 gier + cheaty... sprawiły że jednak zostawiam jak jest "po staremu". Mam nadzieję że tutaj też będzie hulać - na R4i/3DS

SzakalDarkstar
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2024, o 21:27

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: SzakalDarkstar » 19 mar 2024, o 21:29

Hej, mógł by mi ktoś wytłumaczyć jak krowa na rowie jak wgrać spolszczenie? Wgrywałem przez forwarder i zawiesza się na portalu na festynie.

snake92
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2024, o 14:12

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: snake92 » 19 mar 2024, o 21:52

wersjia gry (EU)(M2)(BAHAMUT) oraz patcher: xdeltaUI v1.1. w trzeciej tabeli jak zapisujesz spatchowany room nie zapomnij dodać przy końcu nazwy .nds

SzakalDarkstar
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2024, o 21:27

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: SzakalDarkstar » 19 mar 2024, o 22:11

wersjia gry (EU)(M2)(BAHAMUT) oraz patcher: xdeltaUI v1.1. w trzeciej tabeli jak zapisujesz spatchowany room nie zapomnij dodać przy końcu nazwy .nds
No tak robię i zawiesza się na portalu na festiwalu

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 290
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: maximo » 20 mar 2024, o 01:29

wersjia gry (EU)(M2)(BAHAMUT) oraz patcher: xdeltaUI v1.1. w trzeciej tabeli jak zapisujesz spatchowany room nie zapomnij dodać przy końcu nazwy .nds
No tak robię i zawiesza się na portalu na festiwalu

Gra jest zabezpieczona dlatego wiesza się na portalu. Należy zdjąć zabezpieczenie atp z oryginalnego dumpa gry za pomocą programu: https://gbatemp.net/download/retrogamef ... 215.35735/
Przygotować 2 kopie gry: oryginał eng. oraz spolszczoną wersję. Za pomocą powyższego programu zdejmujesz zabezpieczenie "atp" z oryginalnej wersji Chrono Trigger (EU)(M2)(BAHAMUT). Ze spolszczonej wersji musisz wyciagnąć pliki z kontenera 'msg' i podmienić je do oryginalnej wersji, z której zdjąłeś zabezpieczenie. Do tego użyj narzędzi ds hacking tools -NitroExplorer2b - https://projectpokemon.org/home/files/f ... -explorer/

SzakalDarkstar
Posty: 3
Rejestracja: 19 mar 2024, o 21:27

Re: [NDS/PC]Chrono Trigger

Postautor: SzakalDarkstar » 20 mar 2024, o 08:08

wersjia gry (EU)(M2)(BAHAMUT) oraz patcher: xdeltaUI v1.1. w trzeciej tabeli jak zapisujesz spatchowany room nie zapomnij dodać przy końcu nazwy .nds
No tak robię i zawiesza się na portalu na festiwalu

Gra jest zabezpieczona dlatego wiesza się na portalu. Należy zdjąć zabezpieczenie atp z oryginalnego dumpa gry za pomocą programu: https://
Działa, wielkie dzięki za pomoc.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: borias i 2 gości