Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 31 sty 2021, o 14:03

Witam, dziś nadchodzę z czeluści Gdańska, aby zaserwować wam przepis na wywar z grzybów.
Co będziecie potrzebowali:
-Trochę wytrwałości
-Trochę umiejętności
-Grę Dead Cells
-Platformę Steam

Odpalamy Platformę Steam i wsypujemy kilogram grzybów (link do najlepszych grzybów podam w linku poniżej), mieszamy na programie Dead Cells. Umiejętnie klikamy "Subskrybuj", a następnie wytrwale czekamy kilka sekund, aż Steam zaserwuje nam wywar możliwy do spożycia.

Link do najlepszych grzybów: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2374836896

Ok, jak już macie wywar. Przedstawiam wam najnowsze tłumaczenie/spolszczenie do gry Dead Cells.
Spolszczenie wykonałem na przestrzeni 3 miesięcy w moim wolnym czasie. Grę wałkuję od ponad roku, a po niesamowitym doświadczeniu po tłumaczeniu gry Hades pomyślałem -- a czemu by nie zrobić czegoś sam. I tu wpadł pomysł zrobienie lokalizacji do drugiego świetnego rogalika, jakim jest Dead Cells.

Spolszczenie jest jak najbardziej aktualne, zawiera wszystko, co zostało do tej pory wydane przez Motion Twin wliczając w to najnowszy dodatek Fatal Falls.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 797
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: ikskoks » 31 sty 2021, o 15:03

Mmmmm, dobre grzybki. xd

bonarx
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2015, o 19:05

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: bonarx » 31 sty 2021, o 19:34

Będzie spolszczenie do wersji GOG?

opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 1 lut 2021, o 10:49

GOG nie wspiera modów. Taka operacja wymagałaby ode mnie wypakowania plików, wsadzenia tam spolszczenia i ponownego zapakowania ich.
Jeśli chcecie, jestem w stanie napisać dla was poradnik jak to zrobić. Z mojej perspektywy będzie to bardzo ciężkie do aktualizowania, bo wymaga załadowania 900 mb pliku (w którym znajdowałaby się tylko 800 kb plik ze spolszczeniem.) do internetu za każdym razem, kiedy aktualizuje.
Edit: Sprawdziłem możliwości zmodyfikowania plików dla GOG. Niestety rozpakowanie i zapakowanie plików z podmianą pakietu językowego nie zadziałało. A więc musi być to gdzieś głębiej. Niestety nie na moje możliwości.

Awatar użytkownika
rogskoks
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2012, o 11:16

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: rogskoks » 4 lut 2021, o 16:38

Czy spolszczenie również obejmuje DLC "The Bad Seed" ?

opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 4 lut 2021, o 18:10

Tak, obejmuje całą aktualną zawartość gry.

opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 30 mar 2021, o 16:30

Aktualizacja V23 Whack-a-Mole już dostępna.

opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 28 lis 2021, o 23:26

Aktualizacja 2.6 również dostępna, tak samo, jak i każda poprzednia.

FafnirPL
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2016, o 17:09

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: FafnirPL » 19 gru 2021, o 00:24

Wow, super że jesteś <3

opelit
Posty: 6
Rejestracja: 31 sty 2021, o 13:53

Re: Dead Cells - Spolszczenie -- Warsztat Steam.

Postautor: opelit » 4 sie 2022, o 11:13

Aktualizacja 3.0 dostępna, tak samo, jak i każda poprzednia.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości