[PC] Disco Elysium

Wolna dyskusja na temat gier/tłumaczeń. Komentowanie i opinie jak najbardziej wskazane.
smoku
Posty: 8
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 20:54

[PC] Disco Elysium

Postautor: smoku » 20 lis 2019, o 23:43

Mam pytanie czy jest szansa, żeby ktoś podjął się polonizacji tego zacnego tytułu ?

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Disco Elysium

Postautor: jose77 » 21 lis 2019, o 22:00

Z ciekawości zerknąłem w pliki, choć nie znam się na UNITY. I tak, poza standardową "ścieżką" lokalizacji EN są jeszcze RU i ZH. I tu niespodzianka, lokalizacja RU jest w części (mikro części=pojedyncze słowa) przetłumaczona na polski. Bez polskich znaków.

W związku z tym mam pytanie dla bardziej obeznanych w UNITY, jak wymusić odpalenie gry z lokalizacją RU?

Awatar użytkownika
rogskoks
Posty: 25
Rejestracja: 14 maja 2012, o 11:16

Re: [PC] Disco Elysium

Postautor: rogskoks » 25 lis 2019, o 16:09

Z tego co się orientuję, to Disco Elysium dostanie polskie napisy w w 2020 roku. Twórcy w Dyskusjach na Steamie zaznaczali wielokrotnie, że język polski się w ich produkcji pojawi. Wystarczy poczekać! :)

Awatar użytkownika
pabloNR
Posty: 16
Rejestracja: 27 sty 2015, o 21:26

Re: [PC] Disco Elysium

Postautor: pabloNR » 18 mar 2021, o 01:18

Szkoda, że do dziś o polskiej wersji ani widu, ani słychu. Twórcy chyba odpuścili... Była niby ankieta, ale wyprzedzili nas Turcy i Arabowie. Zresztą, Ci którzy wygrali głosowanie też do dziś nie doczekali się swojej wersji językowej. Chyba jednak wszystko w rękach fanów bo prędzej wyjdzie sequel gry niż spolszczenie do pierwszej części :).
„Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości” - J. Piłsudski

riks
Posty: 4
Rejestracja: 16 sie 2011, o 12:22

Re: [PC] Disco Elysium

Postautor: riks » 30 mar 2021, o 21:09

No i niestety brak Polskiej wersji językowej na ps4... A szkoda bo język Angielski zaawansowany wymagany przy tym tytule prawda?