Re: Avernum - Escape From The Pit
: 10 sty 2018, o 23:00
Jeśli już byś zdecydował się na użycie mojego programu, to będzie można zrobić import do gry na 2 sposoby.
Sposób 1 - Tłumaczysz tekst z export.ini i pod koniec pracy wrzucasz dodatkowo do projektu Omegi wszystkie pliki TXT z folderu Scripts, ustawiasz segmentację tak, aby oddzielić kod od tekstu (mogę Ci w tym trochę podpowiedzieć), wtedy segmenty się podmienią w plikach TXT. Na koniec eksportujesz pliki TXT z Omegi.
Sposób 2 - Ja dopisuję kolejny moduł do skryptu i wtedy będziesz mógł wrzucić tekst do gry jednym kliknięciem po zmianie ścieżek. Ktoś inny obeznany w temacie też mógłby napisać podobny program.
Sposób 1 - Tłumaczysz tekst z export.ini i pod koniec pracy wrzucasz dodatkowo do projektu Omegi wszystkie pliki TXT z folderu Scripts, ustawiasz segmentację tak, aby oddzielić kod od tekstu (mogę Ci w tym trochę podpowiedzieć), wtedy segmenty się podmienią w plikach TXT. Na koniec eksportujesz pliki TXT z Omegi.
Sposób 2 - Ja dopisuję kolejny moduł do skryptu i wtedy będziesz mógł wrzucić tekst do gry jednym kliknięciem po zmianie ścieżek. Ktoś inny obeznany w temacie też mógłby napisać podobny program.