Harvest Moon: Back To Nature

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
gnysek
Posty: 30
Rejestracja: 16 cze 2009, o 16:40

Re: Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: gnysek » 24 kwie 2019, o 14:52

No i dojechaliśmy do 100%. Wciąż daleko od perfekcji, ale liczba znaczników powinna się już zgadzać i wszystkie "translatorowe" fragmenty zniknęły. Pewnie parę zwrotów nadal potrzebowałoby ujednolicenia - ale to wciąż można zrobić.

Dla zainteresowanych - paczka z wszystkimi tekstami: https://hmt.pl/system/csv/packed.zip

gnysek
Posty: 30
Rejestracja: 16 cze 2009, o 16:40

Re: Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: gnysek » 20 cze 2022, o 09:51

Ktoś wie, na jakim etapie stanęło to tłumaczenie? Wiem, że udało się wrzucić wszystko do gry, tylko na dalszych etapach zaczęła się wieszać (czyli po drodze w kodzie gry jest coś, co przez zmianę długości tekstów i obstawiam, że razem z tym pointerów - wywala się na amen).
Obrazek

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 449
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: mziab » 29 cze 2022, o 21:28

Wykruszyła się ekipa odpowiedzialna za testy i korektę, głównie ze względów zawodowych i osobistych. Nie rozmawiałem z nimi od miesięcy. Jest też parę upierdliwych crashy, na których rozwiązanie miałem pomysł, ale brak czasu. O ile pamiętam dotyczyły one konfesjonału, wyścigów, a czasami zdrobnienia, jakiego używa żona. W dużym skrócie moja kompresja działa znakomicie w 99% przypadków, ale parę ekranów używa innego sposobu ładowania tekstu. Paradoksalnie z dialogami jest praktycznie zero problemów, nie licząc tego zdrobnienia. Problemy są tylko z tekstami zaszytymi bezpośrednio w binarce. Najczęściej kombinacja kompresji i relokacji działa, poza wspomnianymi powyżej sytuacjami. Chciałbym, żeby to ruszyło, ale sam nie będę robił korekty i testów, bo czas nie pozwala. Szkoda, że jak zwykle, gdy przychodzi co do czego, większość ochotników do testów okazuje się mało wiarygodna. Jedyne osoby, które miały widoczny wkład w projekt, to Elenorsar, Czupur (korekta, testy) i Thavox (testy).
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

gnysek
Posty: 30
Rejestracja: 16 cze 2009, o 16:40

Re: Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: gnysek » 30 cze 2022, o 18:43

działa znakomicie w 99% przypadków
Niby 1%, a wstrzymuje 100% tłumaczenia przed ukazaniem się :P Właśnie mija 10 lat od kiedy się za nie zabraliśmy... i nie zapowiada się, żeby to się szybko zakończyło :(
Obrazek


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość