[PC] Escape From Monkey Island

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: mendosa » 30 mar 2013, o 15:25

Wrzuć do katalogu głównego gry i spróbuj.
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
Tirey93
Posty: 91
Rejestracja: 9 kwie 2011, o 19:56

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Tirey93 » 30 mar 2013, o 15:51

A masz pliki o rozszerzeniu "m4v"? Jeśli tak, to znaczy, że masz pełną wersję gry. To jest spolszczenie dema. Przykładowy link do dema: http://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=56
Polska łatka do pełnej wersji jeszcze nie wyszła. W wakację planuję się za nią zabrać. Jednak to nic pewnego. Możliwe jest, że będę pracował nad Pkmn Black bądź kolejnymi epizodami ToMI. Teraz zajmuję się korektą trzeciego odcinka Tales of Monkey Island. Jego wydanie przewiduję na czerwiec.
ONLY HAXBALL

Awatar użytkownika
karolina454
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2013, o 23:29

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: karolina454 » 30 mar 2013, o 18:17

Tak, mam pełną wersję - mam nadzieję, że kiedyś się doczekam wydania spolszczenia do pełnej wersji gry. Moja znajomość angielskiego nie jest wystarczająca, żeby z pełną przyjemnością przechodzić tak fajną przygodówkę, bo nie rozumiem wszystkich śmiesznych dialogów itp. No, ale dziękuję za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
Tirey93
Posty: 91
Rejestracja: 9 kwie 2011, o 19:56

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Tirey93 » 31 mar 2013, o 10:33

Cóż, demo zawiera spokojnie 20-25% gry. Myślę, że to jest dobry przedsmak do przejścia pełnej wersji. Osobiście polecam zagrać :)
Nie zapomnij także o pierwszy trzech częściach Monkey Island. Łatki do nich są w naszej pobieralni.
W ubiegłym roku wydałem także spolszczenie do pierwszysch dwóch odcinków ToMI. Więc masz co robić :D
ONLY HAXBALL

Awatar użytkownika
karolina454
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2013, o 23:29

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: karolina454 » 31 mar 2013, o 18:48

Trzy pierwsze części przeszłam (po polsku oczywiście) i dlatego chciałam zagrać w czwartą część, żeby iść po kolei :) Póki co spróbuję przejść wersję angielską, może dam radę cokolwiek zrozumieć ;) Bo demo już sobie przeszłam po polsku i tłumaczenie mi się bardzo podobało, mam nadzieję, że kiedyś powstanie spolszczenie do pełnej wersji :)

Awatar użytkownika
Tirey93
Posty: 91
Rejestracja: 9 kwie 2011, o 19:56

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Tirey93 » 1 lis 2013, o 20:59

Cześć,
Możecie myśleć, że wszyscy tłumacze śpią. Ba, możecie myśleć, że całe GPP śpi. Nic bardziej mylnego. Wszystko dzieje się w podziemiach. Tak samo jak dawno „poległy” projekt EfMI. Razem z Raelem współpracujemy nad nim już od przeszło trzech miesięcy. Wszystko zaczęło się na początku wakacji, kiedy postanowiłem ugryźć projekt jeszcze raz. Po sukcesie z ToMI i oficjalnym porzuceniu części czwartej i piątej zdecydowałem się podjąć to wyzwanie. Na początku szło łatwo. A to dlatego, że Zagadka poprawił pierwsze 800 linijek. Następne 11200 linijek nie było ruszane przez prawie dwa lata. Prawie 90% trzeba było bardziej lub mniej poprawiać. Bałem się, że po paru godzinach znudzi mi się taka długa i monotonna „zabawa”. Jednak tak się nie stało. Ten projekt jest jak magnes. Zawsze mnie do siebie przyciąga :D Nawet kiedy miałem kilkudniową przerwę, to i tak, prędzej czy później, zechciałem wziąć na warsztat parę linijek. Po miesiącu dołączył do mnie Rael. Legenda spolszczeń Monkey Island. Przewodniczący chyba wszystkich starszych projektów o wyspie Małp. Jego zadaniem jest wykonywanie korekty po mnie. Zawsze też mogłem liczyć na Zagadkę, który chętnie dzielił się ze mną swą radą(choć, niestety, od ponad miesiąca słuch o nim zaginał - Zagadko, wróć do nas! :( ). Tak oto we trójkę umawialiśmy częste konferencje dotyczące spornych kwestii dotyczących projektu. Muszę przyznać, że są one bardzo pouczające. Zawsze mogę z nich wyciągnąć jakąś nową lekcję o sztuce tłumaczenia.

Jeśli chodzi o konkrety, to mam ich dla was kilka. Na tę chwilę pierwsza korekta jest na poziomie 52%. Druga korekta(prace Raela) ma się o wiele słabiej – 27%. Statystyka mówi, że w takim tempie prace zakończymy gdzieś koło lutego-marca. Jak jeszcze dodać do tego trzecią korektę, beta-testy, ewentualne grafiki i inne poprawki, to skończymy pewnie koło wakacji. Takie są prognozy. Jak wyjdzie w praktyce, wszyscy zobaczymy. Od siebie mogę jedynie obiecać, że w lutym napiszę posta, w którym podsumuję, ile nam brakuje do przewidzianej daty, albo o ile byliśmy szybsi. Warto także założyć, że dołączy do nas więcej rąk do pomocy. Mam informacje o paru chętnych, którzy być może w niedalekiej przyszłości zechcą się do nas przyłączyć. Cóż, przydałoby się ;D

Czy ja o czymś nie zapomniałem? A, tak. Przygotowaliśmy dla was „ołsamowy” zwiastun! Przedstawia on początek intrygi, w jaką wplątał się Guybrush w pierwszym akcie gry. Chętnie przyjmiemy opinie o jakości tłumaczenia i wszystkim, co go dotyczy. A oto obiecany filmik. Miłego oglądania ;)
ONLY HAXBALL

ivo
Posty: 27
Rejestracja: 17 sty 2013, o 23:26

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: ivo » 3 lis 2013, o 18:21

A czy można liczyć w późniejszym etapie na spolszczenie do Monkey Island 2 Special Edition - chyba że coś przegapiłem ?

Awatar użytkownika
Tirey93
Posty: 91
Rejestracja: 9 kwie 2011, o 19:56

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Tirey93 » 10 lut 2014, o 13:27

Statystyka mówi, że w takim tempie prace zakończymy gdzieś koło lutego-marca. Jak jeszcze dodać do tego trzecią korektę, beta-testy, ewentualne grafiki i inne poprawki, to skończymy pewnie koło wakacji. Takie są prognozy. Jak wyjdzie w praktyce, wszyscy zobaczymy. Od siebie mogę jedynie obiecać, że w lutym napiszę posta, w którym podsumuję, ile nam brakuje do przewidzianej daty, albo o ile byliśmy szybsi.
Tak, luty się już zaczął więc czas na obiecane podsumowanie naszych prac. Niestety, nie udało nam się ich zakończyć. Ale mamy znaczny postęp. Według moich obliczeń na ten dzień przetłumaczyliśmy 7865 linijek, czyli 77,5%. Wychodzi na to, że w 3 miesiące poprawiliśmy 25%. Z prostego rachunku wynika, że w takim tempie skończymy korektę w maju. W związku z tym projekt się przedłuży o dwa miesiące, więc całość najwcześniej skończymy po wakacjach. W projekcie aktualnie uczestniczy Pawcio i ja. Jednak ja ostatnio mam dużo na głowie i bardzo mało poświęcam mu czasu. Natomiast Pawcio zrobił znacznie więcej i to dzięki niemu w projekcie nie ma aktualnie postoju. Sądzę jednak, że w ciągu parunastu dni uda mi się wrócić do pracy. Z Raelem zupełnie urwał mi się kontakt(raelu, wróć do nas!), podobnie jak z Zagadką, z którym już nawet ustalałem wstępne informacje o projekcie, by mógł go zacząć. Ten jednak nagle przepadł. Jeśli chodzi o grafiki to niestety nikt się nie zainteresował pracą nad nimi i leżą zakurzone w moim folderze. Na razie sprawa z nimi stoi pod znakiem zapytania.
Z mojej strony mogę ponownie obiecać Wam posta(tym razem w maju), w którym podsumuję ile nam zabrakło do końca korekty, albo o ile byliśmy szybsi. Od Was oczekuję tylko wiary w nasze siły i tego, żebyście nie zapomnieli o EfMI po polsku. Na razie!
ONLY HAXBALL

Awatar użytkownika
Qamok
Posty: 66
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:26

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Qamok » 12 kwie 2014, o 13:28

Właśnie można liczyć na spolszczenie Monkey Island 2 Special Edition, zanim zabierzecie się za czwórkę.

Awatar użytkownika
Tirey93
Posty: 91
Rejestracja: 9 kwie 2011, o 19:56

Re: [PC] Escape From Monkey Island

Postautor: Tirey93 » 7 maja 2014, o 23:32

Z mojej strony mogę ponownie obiecać Wam posta(tym razem w maju), w którym podsumuję ile nam zabrakło do końca korekty, albo o ile byliśmy szybsi. Od Was oczekuję tylko wiary w nasze siły i tego, żebyście nie zapomnieli o EfMI po polsku. Na razie!
Witam!
Jak ten czas zleciał? Pamiętam, jakby było wczoraj to, jak pisałem o lutym oraz o 75%. A jednak jest już maj i czas na podsumowanie mojej pracy.

Jest nieźle. Aktualnie zostało mi zaledwie pareset linijek do końca korekty. Nie wliczam w to podpisów pod przedmiotami, które powinienem zrobić w parę chwil. Stan korekty to około 90%. Niestety pracuję już sam, bo Rael przestał mi(i nie tylko mi) odpisywać, a Pawcio nie ma dostępu do Internetu(bez którego nie da się pracować przy projekcie). Te pozostałe 10% powinienem skończyć w dwa, może trzy tygodnie od dziś. Końcówkę się łatwo i miło tłumaczy, dlatego codziennie poprawiam sporą część tekstu.

Po korekcie przyjdzie czas na oficjalne betatesty. I tu apel do Was. Wciąż poszukuję jednego lub dwóch chętnych do przetestowania mojej polskiej łatki. Najlepiej jeżeli będzie to ktoś z doświadczeniem testera gier, ale rozważę wszystkie oferty. Po więcej informacji zapraszam na pw - kontakt do mnie znajdziecie w tym poście.
ONLY HAXBALL


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości