[NDS] Soma Bringer

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Musiol
Posty: 51
Rejestracja: 10 lip 2008, o 09:21
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Musiol » 13 lis 2008, o 23:59

Raczej jajcarskiej wersji nie będzie, nie ten klimat gry po prostu. Choć trzeba na Rashefa poczekać, bo na razie cisza jest.

Musiol
Posty: 51
Rejestracja: 10 lip 2008, o 09:21
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Musiol » 24 lis 2008, o 21:31

Rashef nie dał rady z czcionką, więc ja się zabrałem, jak na razie wyniki eksperymentów są co najmniej dobre. Myślę, że w do końca tygodnia wszystko będzie sprawne i można będzie ruszyć z tłumaczeniem :)

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Norek » 24 lis 2008, o 21:34

Super, czekamy zatem na wieści i jak to w takich przypadkach - na masę screenów:)
Pozdro i powodzenia!
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

rev
Posty: 65
Rejestracja: 22 maja 2008, o 10:37

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: rev » 25 lis 2008, o 08:01

Cóż mogę powiedzieć, trzymam za was kciuki chłopaki. Dam wam kilka rad, które dostałem od obytych już rhackerów:
-Zróbcie sobie listę nazw własnych: miejsc, przedmiotów i tytułów (jeśli trzeba). Słowa jak potion czesto występują w dialogach a tłumacząc we dwóch można napisać inaczej.
-Zrób sobie listę wszystkich plików do tłumaczenia, zaznacz kto co ma, żeby nie było nieporozumień.
-Wysyłaj pliki z dialogami/czcionkami/alles, które są ukonczone na maila - nie będzie nieprzyjemności :)

Jeśli będziecie potrzebowali pomocy/rady pisać, jeśli będę w stanie to pomogę :)
.

Awatar użytkownika
Quast
Posty: 40
Rejestracja: 22 maja 2008, o 14:36

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Quast » 25 lis 2008, o 11:06

@Rev - coś sugerujesz? ;P Mail nie zawsze działa (chyba, że to wina Tlenu). Jak nie poczta można zawsze wrzucić na hosting ^^"
Jak wabił się pies Piłsudskiego?
Odp:"Pies"

Awatar użytkownika
nite
Posty: 8
Rejestracja: 7 cze 2008, o 11:22

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: nite » 28 gru 2008, o 12:18

Czyżby projekt... umarł ?

Musiol
Posty: 51
Rejestracja: 10 lip 2008, o 09:21
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Musiol » 28 gru 2008, o 22:56

Czyżby projekt... umarł ?
Jest w stanie hibernacji, przez ostatni miesiąc zdarzyło się dużo problemów w moim życiu i nie miałem chęci brać się za pracę. Ale spolszczenie nie jest martwe, choć pry projekcie zostałem sam, bo Rashef się nie odzywa, więc projekt może być baaaaardzo długo robiony.

Musiol
Posty: 51
Rejestracja: 10 lip 2008, o 09:21
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Musiol » 29 gru 2008, o 14:35

Trochę screenów na potwierdzenie, że projekt nie umarł:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Zdaję sobie sprawę z braków i ułomności pewnych rzeczy, śmiało wysłucham propozycji i rad, a także konstruktywnej krytyki. Choć ogólnie nie lubię dawać screenów z początkowych wersji.

rev
Posty: 65
Rejestracja: 22 maja 2008, o 10:37

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: rev » 29 gru 2008, o 22:54

Wygląda b fajnie. Może zamiast "pokazuje twoj postęp" - twój postęp? Eh nie mam więcej zastrzeżeń, polskie fonty wyglądają porządnie, teksty też, choć te wiadomo jeszcze we wczesnej wersji. Nic, życzę dalszego zapału.
.

Musiol
Posty: 51
Rejestracja: 10 lip 2008, o 09:21
Kontakt:

Re: [NDS] Soma Bringer

Postautor: Musiol » 29 gru 2008, o 23:39

W sumie teraz zauważyłem, "Pozostało CP" wychodzi za ramkę, to jest poprawione już. A w jednym screenie: Obrazek Nie ma polskich znaków jednym miejscu, o tyle to dziwne, że jak tam są polskie litery to się nic nie wyświetla, a nie wiem co z tym zrobić, więc to jest ułomność w tej chwili.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości