Chrono Cross

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
gambit-wipeout
Posty: 9
Rejestracja: 16 lut 2015, o 16:18

Chrono Cross

Postautor: gambit-wipeout » 16 lut 2015, o 16:34

Chce wrócić do tego tematu jeżeli kiedyś istniał. Mianowicie jestem laikiem w dziedzinie programowania Czy tłumaczenia. Ale próbuje zjednoczyć takich ludzi do tego przedsięwzięcia. Pisałem Ikskoks. Pewnie znacie tego pana. Jest skłonny pomóc w tym projekcie. Ale jak on pisze zbyt duży projekt dla jednej osoby, Więc polecił mi kilka stronek tak jak ta by zamieścić informacje na ten temat. Także jest w końcu jakiś punkt zaczepienia. Panowie zróbmy to w końcu wspólnymi siłami.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Chrono Cross

Postautor: bemberg » 17 lut 2015, o 17:37

Pewnie, że znam ikskoksa - przestępca i oszust stojący za BDIP i służący za podnóżek u dokiego. Nie ufalbym komuś takiemu.
Co do Chrono Crossa - temat powraca od kilku lat. Bez osoby która zajmie się techniczną stroną projektu nic się nie wskóra, ewentualnie można szukać pomocy za granicą.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 797
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Chrono Cross

Postautor: ikskoks » 17 lut 2015, o 21:22

@bem, napisałbym chętnie coś chamskiego na twój temat, ale nie będę się zniżał do twojego poziomu. I nie licz na to, że drugi raz ci odpiszę.

Awatar użytkownika
Hemiq
Posty: 35
Rejestracja: 4 wrz 2014, o 11:46
Kontakt:

Re: Chrono Cross

Postautor: Hemiq » 17 lut 2015, o 21:34

Jak dzieci :D

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Chrono Cross

Postautor: bemberg » 18 lut 2015, o 14:51