Strona 2 z 2

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 31 maja 2010, o 21:00
autor: Robin
Sądzę, że mógłbyś poprosić Robina, by pozwolił Ci wykorzystać jego bestiariusz z FF8 (z odpowiednim info o autorze). Wyszedł on IMHO świetnie.
Nie wszystkie potwory się powtarzają, ale jakby co, lista jest tutaj:
viewtopic.php?f=7&t=42&p=191#p191

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 1 cze 2010, o 15:45
autor: HollowForm
Znalazłem (prawdopodobnie) czcionkę do gry.I tu mam problem bo jest ona trochę rozsypana. Wszystkie operacje w stylu przesuwania tylko pogarszają sprawę.Aby się upewnić czy to ta czcionka, usunąłem ją z grafiki, a następnie włączyłem grę. Jakichś większych zmian nie zauważyłem. Więc tu moja obawa, bo przeszukałem całą paletę 2 razy i znalazłem tylko to.

Obrazek

Czy mogę po prostu zrobić literki z ogonkami na pustych polach, bez kopiowania zwykłych?

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 1 cze 2010, o 16:32
autor: mziab
Font jest zapisany w specyficznym formacie zawierającym także szerokości znaków. Nie jest to surowa grafika. Dlatego tak wyświetla się w TileMolesterze. Chyba będę mógł ci pomóc :)

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 2 cze 2010, o 13:44
autor: HollowForm
Z tekstami dam radę. Już tłumaczę dialogi w grze. Ale obawiam się, że będę potrzebował pomocy przy polskiej czcionce.

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 3 cze 2010, o 16:39
autor: ma_Rysia
Możesz też rzucić okiem na nasze tłumaczenie FF na NESa, w tym miejscu znajdziesz paczkę, a tam dodatkowo ładnie powinno być rozpisane, co zmieniliśmy.
Osobiście jestem zwolennikiem trzymania się jakiegoś kanonu tłumaczenia nazw potworów/przedmiotów, miejscowości w tłumaczeniach gier z danej serii, dlatego nie tylko masz moje przyzwolenie na wykorzystanie naszej pracy, ale byłbym z tego faktu bardzo zadowolony. Oczywiście nie liczę na to, że wszystkie nasze tłumaczenia przyjmiesz bezkrytycznie, ale może dzięki twoim propozycjom w końcu znajdę natchnienie do dokończenia zmian które wprowadzaliśmy do NES'owego tłumaczenia.

Myślę, że to pomoże ci z identyfikacją miejsc (miała trafić jako dodatek do v2.0 tłumaczenia):
Obrazek

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 21 cze 2010, o 09:54
autor: Blaevy
Miło jeśli ktoś pracuje nad polonizacją tej gry/tych gier. Czekam z niecierpliwością

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 28 paź 2010, o 15:44
autor: greenmag
jak wyglada postep w pracy ? czy projekt zyje i sie rozwija ?

Re: [GBA] Final Fantasy I&II Dawn of Souls

: 5 sie 2011, o 22:31
autor: Plaski
@ma_Rysia czy masz może paczkę z przetłumaczonymi dialogami w grze?
I czy dialogi z wersji NES są takie same jak w wersji FF ORIGINS na PSX?