[PC] Hollow Knight

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Meow89
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2021, o 14:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Meow89 » 26 paź 2021, o 10:29

Dzięki za spolszczenie ^^

Teraz tylko czekać na Silksong'a.

Awatar użytkownika
blackwaterpark
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: blackwaterpark » 26 paź 2021, o 21:45

Zrobiliście mi dzień, panowie. 👍 Wielkie, wieeeeelkie dzięki! 🙂

MrSoup678
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2021, o 18:38

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: MrSoup678 » 14 gru 2021, o 18:43

Znalazłem moda na własne lokalizacje. Pytam się autora, czy można do niego przeportować tłumaczenie?

Link do moda:https://github.com/SFGrenade/LanguageSupport

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 16 gru 2021, o 13:06

Znalazłem moda na własne lokalizacje. Pytam się autora, czy można do niego przeportować tłumaczenie?

Link do moda:https://github.com/SFGrenade/LanguageSupport
Interesujące... Sprawdzę w wolnej chwili.

Dawiss
Posty: 3
Rejestracja: 20 mar 2022, o 04:50

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Dawiss » 20 mar 2022, o 05:02

Udało mi się naprawić spolszczenie na 1.5.8.11835 (najnowsza).
Robiłem to na wersji z Xbox Game Passa bo innej nie posiadam, więc dajcie znać czy działa na Steamie i gogu.
Link: https://mega.nz/file/4NVCTIpB#D2HFuhXs4 ... qu6cuTB1VU

Te 2 pliki trzeba wypakować i podmienić w to miejsce: Hollow Knight\Content\Hollow Knight_Data

jeśli na steamie i gogu będzie problem to możecie podesłać plik resources.assets i sharedassets0.assets wtedy naprawie, zajmuje to tylko około 15 minut więc nie ma problemu.

Dawiss
Posty: 3
Rejestracja: 20 mar 2022, o 04:50

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Dawiss » 20 mar 2022, o 07:27

@Spitfire Widzę że był problem z programem UnityEX bo trzeba było płacić za wsparcie Unity 2020. Jak coś to mam alternatywe która jest open source i wspiera wersje 2020. Właśnie dzięki temu udało się naprawić spolszczenie pod najnowszy update.
Link: https://github.com/nesrak1/UABEA

Dawiss
Posty: 3
Rejestracja: 20 mar 2022, o 04:50

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Dawiss » 20 mar 2022, o 15:57

Udało mi się naprawić spolszczenie na 1.5.8.11835 (najnowsza).
Robiłem to na wersji z Xbox Game Passa bo innej nie posiadam, więc dajcie znać czy działa na Steamie i gogu.
Link: https://mega.nz/file/4NVCTIpB#D2HFuhXs4 ... qu6cuTB1VU

Te 2 pliki trzeba wypakować i podmienić w to miejsce: Hollow Knight\Content\Hollow Knight_Data

jeśli na steamie i gogu będzie problem to możecie podesłać plik resources.assets i sharedassets0.assets wtedy naprawie, zajmuje to tylko około 15 minut więc nie ma problemu.
Z tego co teraz widzę wersja 1.5.8.11835 istnieje tylko na xbox game passie.
Hollow_Knight_wALMlAmTnm.png
Hollow_Knight_wALMlAmTnm.png (14 KiB) Przejrzano 1898 razy
Wersja ze steama i goga jest na 1.5.78.11833.

Czyli jeśli ktoś gra na steamie lub gogu nie pobierajcie spolszczenia z mojego linku bo nie zadziała, na poprzedniej stronie tematu jest link do aktualnej wersji na steama i goga.
A jak ktoś potrzebuje spolszczenia pod xbox game passa to trzymajcie :P

https://mega.nz/file/4NVCTIpB#D2HFuhXs4 ... qu6cuTB1VU

MrTrollito
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2022, o 14:57

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: MrTrollito » 28 lip 2022, o 15:00

Mam problem z spolszczeniem mam hollow knight na steam pobieram spolszczenie na wersje 1.5.7.8.1 włączam instalator instaluje spolszczenie wchodzę do gry i języka polskiego po prostu nie ma wie ktoś jak to naprawić???

wasikuss
Posty: 34
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:50

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: wasikuss » 28 lip 2022, o 18:06

Skoro instalator robi problemy, to może przerobić spolszczenie na paczkę do wgrania? Ostatnio dla gier pod Unity robię pluginy do wgrywania języków w postaci moda. Wgranie bezinwazyjne - żaden oryginalny plik nie jest edytowany. Duże prawdopodobieństwo, że spolszczenie będzie bezobsługowe jeśli update'y nie ruszają tekstów. No i łatwiej utrzymać support dla all wersji skoro to tylko teksty, a nie całe assety.

MrTrollito
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2022, o 14:57

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: MrTrollito » 28 lip 2022, o 19:22

Było by bardzo miło może by to zadziałało


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: gieszu i 7 gości