Strona 1 z 15

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 02:16
autor: FateSick
Obrazek
Opis gry
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (MGS V: TPP) na komputery PC to kolejna pełnoprawna odsłona słynnego cyklu skradanek (wcześniejszą odsłoną serii jest Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – prolog The Phantom Pain), tworzonych przez firmę Konami (serie Pro Evolution Soccer, Castlevania i inne), a dokładniej pisząc przez Hideo Kojimę i jego zespół Kojima Productions.

Studio zasłynęło nie tylko kolejnymi odsłonami serii Metal Gear, ale także Zone of the Enders oraz uznanym slasherem Castlevania: Lords of Shadow, nad którym współpracowało z hiszpańskim deweloperem Mercury Steam Entertainment.

Tytuł w wersji na komputery PC jest praktycznie tym samym, co na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, aczkolwiek dzięki współpracy z firmą Nvidia, deweloperzy wykorzystali w tej edycji dodatkowe rozwiązania, np. technologie G-Sync i GameStream.

Gra może się też pochwalić znakomitą oprawą graficzną i kilkoma unikalnymi efektami. Ponadto w multiplayerze może bawić się 16 graczy, w przeciwieństwie do 12 na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
FateSick
Witajcie!

Jako źe jestem nową, jednoosobową armią tłumaczeniową na scenie, wypadałoby się przedstawić.

W internecie jestem (a raczej będę) znany pod mianem FateSick, bowiem los bywa chory, a ja potrafię porwać się z motyką na słońce, a następnie je odpowiednio spulchnić oraz użyźnić. Jak już wspomniałem dosłownie sekundy temu - jestem sam sobie grupą, przynajmniej póki nie znajdę kogoś wartościowego, kto nie boi się poparzeń i ciężkiej pracy przy większym skrawku tekstu.

Jeżeli mam być całkowicie szczery, to przydałoby mi się kilka osób do drużyny - z pewnością ktoś od cyfrowego pędzla, a także jakiś altruista znający dobrze angielski język. Osobiście zajmuję się głównie technikaliami, ale nie boję się tłumaczyć i bawić grafiką, gdy trzeba. A w pojedynkę niestety trzeba.

Przechodząc do teoretycznych pytań związanych z samym projektem...

Wybrałem piątą część serii Metal Gear Solid, ponieważ uniwersum te znam od podszewki, a ogrom prac sam w sobie mi nie przeszkadza. Podejrzewam nawet, że jest to projekt na lata, gdybym miał grzebać się w tym zupełnie sam. Bogu dzięki jestem osobą wytrwałą i cholernie cierpliwą. Nie znaczy to jednak, że nie ucieszyłaby mnie wesoła twarz kogoś nowego w zespole.

Nie wiem ile jest dokładnie tekstu do przetłumaczenia. Każdy większy fragment jest przeplatany kodem skryptu, a samo dotarcie do plików zajmuje sporo czasu. Niemniej jednak pod moją kopułą znalazło się wystarczająco tkanki mózgowej, by dotrzeć nawet w najbardziej zakodowane i zaszyfrowane miejsca.

Projekt śmiało można uznać za rozpoczęty. Jeżeli znalazłyby się osoby skore do pomocy, proszę pisać do mnie poprzez prywatną wiadomość - podeślę pierwszy lepszy kawałek tekstu lub grafikę, ocenię efekt prac i się zobaczy, czy moja dusza będzie uradowana.

A poniżej dwa zrzuty z menu gry - sprawdzałem, czy moje narzędzia w ogóle działają. ;)

Obrazek
Obrazek

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 05:21
autor: MG2Z
Hej, od zeszłego roku takowe spolszczenie tworzone jest przez Herbaciarza z metalgearsolid.pl i prezentuje się bardzo okazale (https://youtu.be/S9q32UmOpKk). Spróbuj skontaktować się bezposrednio z autorem, gdyż z tego co jest napisane na tamtejszym forum nawiązał od współpracę z Grajpopolsku ;)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 05:54
autor: dudo66
Uwielbiam serię Metal Gear.Trzymam kciuki za powodzenie projektu.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 08:29
autor: FateSick
@MG2Z - proszę nie mylić Ground Zeroes z The Phantom Pain, bo to bliskie sobie, ale osobne produkcje.

Widziałem pracę Herbaciarza i ją doceniam, ale on pracuje nad spolszczeniem do "pokazu technologicznego" silnika FoxEngine z fabularnym intrem (czyli właśnie Ground Zeroes, mniej więcej 3 do 10 godzin fabuły łącznie). Link: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24493

Natomiast ja biorę się za pełnoprawną piątą część serii, która wyszła spory kawał czasu później i za który Herbaciarz, według tego co pisał, nie zamierza się brać:
rafcio.s - "Ale robisz do GZ czy TPP?"
Herbaciarz - "GZ, i nie ma w planach TPP - zbyt duży projekt dla jednej osoby"

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 08:58
autor: Adadid
No nieźle, szacun. Powodzenia życzę! :)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 18:52
autor: EvilDoom
Ambitny projekt. Obawiam się, że może okazać się zbyt ambitny. Trzymam kciuki, żeby udało się go doprowadzić do szczęśliwego końca.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 21 sie 2017, o 23:11
autor: szczuru
Jeśli format plików na PS3 jest nadal taki sam jak w GZ to można by przeportować na PS3 ;)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 22 sie 2017, o 05:58
autor: dudo66
Narazie nie ma co portować ,bo spolszczenie jeszcze nie powstało.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 23 sie 2017, o 11:01
autor: mrwrobelos
Trzymam kciuki! :D

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

: 16 paź 2017, o 07:38
autor: EvilDoom
Jak tam ma się ten projekt? Dawno nie było żadnych informacji:)