Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
A to rzeczywiście, tłumaczenie do jedynki nie było takie złe. Ale i tak wolę sobie zrobić porządnie, po swojemu.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."
"You look like you need a monkey."
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Jest jeszcze jedna opcja, w dziale "Projekty porzucone i nieaktywne" jest post Manuela Czaszki, że szuka kogoś kto dokończy spolszczenie do pierwszej części właśnie rozpoczęte przez nieistniejącą już grupę PLProjekt. Oni robili dość dobre spolszczenia, więc poziom nie powinien być zły. Jakbyś był zainteresowany to zawsze można do niego napisać, na pewno przyspieszyło by to pracę nad projektem.
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Polska wersja No One Lives Forever 2, wraz z polskimi literami, już dostępna do testów. Proszę o zgłaszanie błędów i życzę miłej zabawy.
https://mega.nz/#!YJUy1QwK!2yWwDMmDDWjT ... 8D2xTfFTAA
Niedługo postaram się trochę przyspieszyć z jedynką, ale niczego nie obiecuję.
https://mega.nz/#!YJUy1QwK!2yWwDMmDDWjT ... 8D2xTfFTAA
Niedługo postaram się trochę przyspieszyć z jedynką, ale niczego nie obiecuję.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."
"You look like you need a monkey."
- SneakiestDuke68
- Posty: 94
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
- Kontakt:
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Mario jakby co z polskiej wersji Contract JACK wyjąłem pliki spolszczenia Cenegi i mam takie pytanko. Masz Contract JACK ? Bo chciałem sprawdzić na angielskiej wersji JACKa z nolf revival, ale gra mi się w ogóle nie uruchamia no i nie mam jak sprawdzić czy to spolszczenie w ogóle zadziała.
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Daj linka do plików, to postaram się sprawdzić.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."
"You look like you need a monkey."
- SneakiestDuke68
- Posty: 94
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
- Kontakt:
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
SneakiestDuke68, sprawdziłem te spolszczenie i wszystko działa elegancko, są polskie znaki. Skoro jest to spolszczenie od Cenegi jakość powinna być ok, więc nie ma chyba sensu robić kolejnego.
DirkPitt1, zacząłem testy Twojego spolszczenia. Moim zdaniem największym błędem jest wydanie tego w formie moda, co uniemożliwia użycia innego moda dla rozdzielczości panoramicznych i konieczność grania z czarnymi pasami po bokach, co w dzisiejszych czasach jednak razi. W spolszczeniu od SneakiestDuke68 jest to lepiej rozwiązane i tutaj też bym to jak najszybciej zmienił. Dodatkowo nie wiem czemu, ale zabici wrogowie zmieniają się w plecaki, gdzie standardowo były normalnie ciała i wyglądało to jak dla mnie lepiej. Przypuszczam, że to kwestia zmiany jakiejś zmiennej w pliku konfiguracyjnym, ale ponieważ w opcjach gdy nie można tego normalnie zmienić powinno zostać jak w oryginale. Jeśli chodzi o poziom samego spolszczenia to póki co jest bardzo dobrze, widać, że się przyłożyłeś :) Znalazłem tylko drobne błędy. Niepotrzebnie używasz skrótów tam gdzie nie jest to konieczne. W menu głównym po wybraniu Opcje, Wyświetlanie, znajduje się opcja "Synchr.pionowa". Tam spokojnie zmieści się cała Synchronizacja i będzie to o wiele lepiej wyglądało i nic się nie zleje w jedno. To samo ze skrótem "Mat.Wybuchowe" w czasie gry. Skrót jest niepotrzebny, w wersji od SneakiestDuke68 jest normalnie "Materiały wybuchowe" i wszystko się mieści, więc bez sensu jest ten skrót. Dalej jeszcze w opcjach, po wybraniu Sterowanie i Mysz, po "Czułość Myszy" niepotrzebnie jest kropka. Póki co to tyle :)
DirkPitt1, zacząłem testy Twojego spolszczenia. Moim zdaniem największym błędem jest wydanie tego w formie moda, co uniemożliwia użycia innego moda dla rozdzielczości panoramicznych i konieczność grania z czarnymi pasami po bokach, co w dzisiejszych czasach jednak razi. W spolszczeniu od SneakiestDuke68 jest to lepiej rozwiązane i tutaj też bym to jak najszybciej zmienił. Dodatkowo nie wiem czemu, ale zabici wrogowie zmieniają się w plecaki, gdzie standardowo były normalnie ciała i wyglądało to jak dla mnie lepiej. Przypuszczam, że to kwestia zmiany jakiejś zmiennej w pliku konfiguracyjnym, ale ponieważ w opcjach gdy nie można tego normalnie zmienić powinno zostać jak w oryginale. Jeśli chodzi o poziom samego spolszczenia to póki co jest bardzo dobrze, widać, że się przyłożyłeś :) Znalazłem tylko drobne błędy. Niepotrzebnie używasz skrótów tam gdzie nie jest to konieczne. W menu głównym po wybraniu Opcje, Wyświetlanie, znajduje się opcja "Synchr.pionowa". Tam spokojnie zmieści się cała Synchronizacja i będzie to o wiele lepiej wyglądało i nic się nie zleje w jedno. To samo ze skrótem "Mat.Wybuchowe" w czasie gry. Skrót jest niepotrzebny, w wersji od SneakiestDuke68 jest normalnie "Materiały wybuchowe" i wszystko się mieści, więc bez sensu jest ten skrót. Dalej jeszcze w opcjach, po wybraniu Sterowanie i Mysz, po "Czułość Myszy" niepotrzebnie jest kropka. Póki co to tyle :)
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Mario, na jakiej wersji Contract Jack sprawdzałeś polonizację? I sprawdzałeś w samej grze czy tylko zajrzałeś do menu? U mnie, na wersji z Nolfrevival w menu są polskie znaki, ale już na ekranie wczytywania i w samej grze są krzaczki.
W kwestii spolszczenia NOLF2, nie czyta się ReadMe, nieładnie. Tam jest zaznaczone, że to tylko tymczasowe, bo wygodniej mi testować, mogąc szybko przełączać się między różnymi wersjami i ostateczna wersja nie będzie już w postaci moda.
Problem znikających ciał zgłosił mi już SneakiestDuke68. W mojej wersji gry coś się spieprzyło i miałem tak jeszcze przed polonizacją, więc myślałem, że to tylko tak u mnie, bo inaczej bym nie przepuścił takiego babola. Okazało się, że w pliku z tekstami twórcy z jakiegoś powodu umieścili linię 1202, "TRUE". Nie była w żaden sposób oznaczona, że nie jest to tekst z gry, tylko wartość logiczna i z rozpędu ją przetłumaczyłem, co spowodowało zniknięcie krwi (i opcji włączenia krwi w menu), oraz zmianę ciał w plecaki. Ta wersja powinna być już wolna od problemu: https://mega.nz/#!xcVggCzZ!-1rApzxsbvrq ... QQnWcQIuVw
Reszta uwag, dzięki, poprawię.
W kwestii spolszczenia NOLF2, nie czyta się ReadMe, nieładnie. Tam jest zaznaczone, że to tylko tymczasowe, bo wygodniej mi testować, mogąc szybko przełączać się między różnymi wersjami i ostateczna wersja nie będzie już w postaci moda.
Problem znikających ciał zgłosił mi już SneakiestDuke68. W mojej wersji gry coś się spieprzyło i miałem tak jeszcze przed polonizacją, więc myślałem, że to tylko tak u mnie, bo inaczej bym nie przepuścił takiego babola. Okazało się, że w pliku z tekstami twórcy z jakiegoś powodu umieścili linię 1202, "TRUE". Nie była w żaden sposób oznaczona, że nie jest to tekst z gry, tylko wartość logiczna i z rozpędu ją przetłumaczyłem, co spowodowało zniknięcie krwi (i opcji włączenia krwi w menu), oraz zmianę ciał w plecaki. Ta wersja powinna być już wolna od problemu: https://mega.nz/#!xcVggCzZ!-1rApzxsbvrq ... QQnWcQIuVw
Reszta uwag, dzięki, poprawię.
"I said grab him, not stab him."
"You look like you need a monkey."
"You look like you need a monkey."
- SneakiestDuke68
- Posty: 94
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 13:24
- Kontakt:
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Ja spróbuje jeszcze raz zainstalować Contract JACK, może teraz się uruchomi i przetestuje te spolszczenie Cenegi.
Re: Spolszczenie do No One Lives Forever 2
Czytałem ReadMe, zawsze czytam :) Ale masz tam napisane, że zmiana z moda na inną wersję ma niski priorytet, a dla mnie to powinien być wysoki, bo nie lubię grać z czarnymi pasami ;) Ogólnie zmiana między polską, a angielską wersją to parę sekund na zastąpienie jednego pliku, więc to niewielka oszczędność czasu, ale jak Ci tak wygodniej to rozumiem. Mam nadzieję, że szybko wydasz wersję zastępującą oryginalny plik.
Co do wersji Contract Jack to nie wiem nawet, mam jakąś kompilację NO ONE LIVES FOREVER COLLECTION, gdzie są wszystkie trzy części i tamta działa dobrze. A wybrałeś odpowiedni plik do spolszczenia? Bo tam są dwa, jeden do wersji 1.0, drugi do 1.1. Sprawdzę jeszcze tę wersję, którą masz jak u mnie działa. Jako dowód trzy pliki w załączniku.
Co do wersji Contract Jack to nie wiem nawet, mam jakąś kompilację NO ONE LIVES FOREVER COLLECTION, gdzie są wszystkie trzy części i tamta działa dobrze. A wybrałeś odpowiedni plik do spolszczenia? Bo tam są dwa, jeden do wersji 1.0, drugi do 1.1. Sprawdzę jeszcze tę wersję, którą masz jak u mnie działa. Jako dowód trzy pliki w załączniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości