[PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: patrxgt » 2 lip 2019, o 20:37

No to czekam z niecierpliwością

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: patrxgt » 5 lip 2019, o 01:40

Takie szybkie pytanko. Czy spolszczenie będzie jako całkowicie osobny język, czy jednak jako podmianka za angielski. Może i tu dało by się zrobić to samo co zrobiłeś przy drugiej części (czyt. zrobić osobny format plików dla polonizacji)

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 5 lip 2019, o 04:35

Będzie oddzielna. Twórcy gry przewidzieli 14 miejsc na lokalizacje. Polonizacja otrzymała numerek 11. Serio.

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 11 lip 2019, o 01:08

...bardzo powoli...


Nie będę ukrywał, wszystko wprowadzam ręcznie sczytywanie z poprzedniego tłumaczenia. korekta, konwertowanie, wprowadzanie i edycję pointerów . Chodzi o folder Maps (dźwięki z napisami).

Przydała by się osoba, która ogarnia AutoIt i skrypty w krótkim czasie. Do napisania skryptu sczytywającego stare tłumaczenie. Temat na ZENHAX: https://zenhax.com/viewtopic.php?f=12&t ... b92f9afb2d. Stare tłumaczenia: https://steamcommunity.com/app/8980/dis ... 113413133/. Sam bym napisał ale pewnie zajmie mi to tyle co ręczna edycja.

Skróciło by mi to czas o połowę...

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 11 lip 2019, o 01:43

Ewentualnie osoba , która ma trochę czasu by popracowac z Total Commanderem, Notepad++ i narzędziami Gildora. Ogólnie czas.

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: patrxgt » 15 lip 2019, o 18:15

Jak tam idzie praca nad spolszczeniem? Już jest bliżej czy dalej końca?

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 16 lip 2019, o 00:04

Bliżej środka. Kończę eksport tekstu. Następnie kodowanie i import. Import będzie powolny z uwagi na możliwość popełnienia błędu i wywalanie gry.

Mogę wrzucać lokacjami do testowania... tylko nie znam ich kolejności.

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 132
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: patrxgt » 17 lip 2019, o 00:27

Kolejność łatwo znajdziesz na Borderlandsowej Wiki, ale takie wrzucanie po jednej lokacji nie ma sensu. Ja polecam zrobić parę tych lokacji i dopiero przeznaczyć do testów

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 17 lip 2019, o 21:57

...3000 mil do przejechania...




Po dwudniowych bojach przekodowałem tekst z Maps. Przy okazji wyszło, że mam do wrzucenia w hexie ponad 3k linijek tekstu. O fak... i ja to wyczesałem w tydzień!!!

O co kaman z Notepad++ , format pliku ANSI, pokazuje jako Windows-1250, a kopiuje do heksa UCS-2 Little Endian... WTF.

jose77
Posty: 130
Rejestracja: 21 cze 2019, o 12:59

Re: [PC] Borderlands GOTY/Enhanced

Postautor: jose77 » 28 lip 2019, o 22:42

...tak to to, tak to to, tak to to,
3000 mil dalej...


Wersja Alfa. Dokonałem ponad 3000 wklejek, w tyleż samo plikach i dwa razy tyle edycji pointerów. Mogłem się pomylić... mogłem!
Każda pomyłka skutkuje crash dumpem i Windows. Więc proszę o skrina, informację o lokacji i sejwem ostatniego ECHO. Im więcej info tym lepiej.
Kto rozpyka podstawkę bez błędów, także niech da znać. Sprawdziłem jak mogłem... jakieś sejwy z neta.

Pliki kopiujemy bez obaw do katalogu z grą. Jedyny plik, który się nadpisuje to "Fonts_en.upk" z folderu: ...\WillowGame\CookedPC\Packages\Fonts. Można sobie zrobić kopię przez zmianę rozszerzenia na *.bak lub *.org.

Grę odpalamy jak w B2 poprzez polecenie BorderlandsGOTY.exe -languageforcooking=pol lub plik BorderlandsGOTY POL.bat z katalogu ...\Binaries\Win64. Ewentualnie tworzymy odpowiedni skrót.

Nieprzetłumaczone zostaje:
EULA (j. angielski) i jakieś pierdoły Gearboxu SHiFT w menu (j. niemiecki)- to przetłjumaczę później, reszta powinna być po polsku. Jeśli nie to... skrin.

Download (plik waży około 90mb):
https://chomikuj.pl/jose771/Borderlands ... 627645.zip

Miłego testowania. Ja wracam do B2 i walki z czcionkami, cieniowaniem i "może" ostatnim DLC.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości