[Wii] Super Paper Mario
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: [Wii] Super Paper Mario
Dzieki wielkie na weekendzie chyba skoncze wyciaganie grafik posegregowanych w folderach
Re: [Wii] Super Paper Mario
Grafiki zamieszczam w zalaczniku prosze aby pozostaly w folderach jak podalem, oraz sa one w kilku jezyka oczywiscie potrzebujemy tylko edycji angielskiej wersji ale mozna zrobic to na plikach innych wersji jezykowych.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Super, może zabiorę się za grafiki z folderu win, bo te wydają się dosyć proste. Aktualnie tłumacze rozdział 2 (stg2) i mam już 40% postępu. Występuje tam waluta o nazwie Rubee, którą przetłumaczyłem na Rubla. Zwracam na to uwagę, gdyż jest taka grafika.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Jak znajdę więcej czasu to przejrzę te trudniejsze tekstury. Tak przy okazji dokonałem pewnych zmian. Podobnie jak w NSMB zmieniłem trochę wygląd Ekranu Początkowego. Chodzi dokładnie o napis "Super Paper Mario", który fabrycznie (jak mi się wydaje) był wyświetlany w stylu cartoon vector. Oczywiście, pozostawiłem fabryczną wersję tego napisu gdyby komuś ta ulepszona nie odpowiadała. Do podmiany jest jeden plik - "title.bin.uk" (lub jeśli posiadacie wersję Us) to: - "title.bin.us"
Lokalizacja pliku znajduje się w kontenerze: lyt
Poprawiłem także treść z napisu rozłączania Wiilota z trybu Home Menu z pliku HomeButton2_en.bin - na wersję ostateczną.
Link - http://www.mediafire.com/file/4aqvkl35z ... n.bin/file
Lokalizacja pliku znajduje się w kontenerze: lyt
Poprawiłem także treść z napisu rozłączania Wiilota z trybu Home Menu z pliku HomeButton2_en.bin - na wersję ostateczną.
Link - http://www.mediafire.com/file/4aqvkl35z ... n.bin/file
Re: [Wii] Super Paper Mario
Rozdział 2 przetłumaczony. Okazało się, że miałem jednak więcej przetłumaczone oraz to, że niektóre dialogi się powtarzały. Tu też jest problem, gdyż pojawia się Peach jako grywalna postać przez co są dla niej alternatywne dialogi.
- Załączniki
-
- stg2.rar
- (21.25 KiB) Pobrany 92 razy
Re: [Wii] Super Paper Mario
W kazdym z tych plikow powtarzaja sie dialogi ale tak to juz zrobione oczywiscie trzeba paru testerow zeby potestowali gierke wspolnymi silami zakonczymy polonizacje mariana. Jesli jeszcze chodzi o nazwe mam uwage Yold Town - Wioska Yold (lokacja) Proponuje zmienic to na Miasteczko Yold?Rozdział 2 przetłumaczony. Okazało się, że miałem jednak więcej przetłumaczone oraz to, że niektóre dialogi się powtarzały. Tu też jest problem, gdyż pojawia się Peach jako grywalna postać przez co są dla niej alternatywne dialogi.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Czemu by nie, chociaż moim celem była wioska, bo jest to krótsza nazwa. Ale miasteczko też dobrze brzmi, w końcu to ty jesteś szefem projektu :)
Re: [Wii] Super Paper Mario
Ale dlugosc nie jest problemem, a wedlug mnie Miasteczko jest odpowiednie. SZEFEM :D niech bedzie uwazam, ze wspolnie to robimy kazdy pomaga jak, moze i mysle ze wyjdzie to dobrze, moze inni sie wypowiedza.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Super, może zabiorę się za grafiki z folderu win, bo te wydają się dosyć proste. Aktualnie tłumacze rozdział 2 (stg2) i mam już 40% postępu. Występuje tam waluta o nazwie Rubee, którą przetłumaczyłem na Rubla. Zwracam na to uwagę, gdyż jest taka grafika.
Czerwone Rubiny przetłumaczyłeś na Rubla? WTF? - https://www.mariowiki.com/Rubee
Re: [Wii] Super Paper Mario
Tak wiem, trochę dziwne brzmi, ale na stronce którą podałeś pisze, że nazwa jest z połączenia rubinu i rupii (ta druga występuje w Zeldzie). Rubin jak dla mnie to zbyt prosta nazwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości