Strona 8 z 13

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 13 maja 2019, o 17:29
autor: maximo
Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.

Rubees.png
Rubees.png (13.75 KiB) Przejrzano 3017 razy

Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.

It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...

To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...

--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 13 maja 2019, o 18:02
autor: Voxar
Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.


Rubees.png


Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.

It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...

To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...

--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...
Tego akurat nie wiedziałem. Jednak lepiej pozostaniemy przy tych rubinach. Wiem, że tak tłumaczę, ale zapewne wynika to z tego, że nie trzeba się bawić pointerami.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 14 maja 2019, o 00:18
autor: Haker5
Uwazam, ze musimy dojsc do porozumienie aby ustalic konkretne nazwy bo tutaj na 100% nie beda to RUBLE z tego wzgledu, iz ewidentnie sa to RUBINY wiec chyba taka nazwa bedzie odopowiednia, ewentualnie jeslis sa jakies propozycje to rozpatrze i przemysle. Trzeba to robic dobrze aby jakosc spolszczenia byla na wysokim poziomie. Czekamy na propozycje, a jesli brak to zostaja RUBINY.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 14 maja 2019, o 08:40
autor: dudo66
Uważam ,że rubiny to trafne określenie.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 17 maja 2019, o 20:43
autor: maximo
Blisko 80% grafik już wykonałem. Jak się okazało było sporo problemów technicznych z dobraniem właściwej palety.
Tekstur "Rumble Settings", Sound Settings, On i Off nie należy modyfikować - ich w ogóle nie ma w grze. Stwierdzam iż to pozostałość z wersji Game Cube.

HUD.png

Plik tekstowy "stg1" nie jest ukończony, ale gierkę z czionkami i grafikami możecie potestować.

PLIKI SPM.rar
(1.29 MiB) Pobrany 115 razy

Co do samego spolszczenia Voxara, to kilka błędów merytoryczncyh poprawiłem z pliku stg1.
A mianowicie:

to bardzo spokojne - nie: jest tak spokojnie, że nawet trochę nudno

Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?

Jestem znana jako Pixl... Rodzaj wróżki...? - w pewnym sensie wróżki...

Poznałeś Hrabiego Blecka...i pojmał - Poznałeś Hrabiego Blecka, który pojmał księżniczkę i złego króla potworów.
księżniczkę oraz złego króla...

Cicho! Ty Wielki Bowserze! - Milcz! Ty wielki Bowserze!

Czy tak nie jest? - Czyż nie?
Nie wytrzymam tego - Nie bedę tego tolerować...

Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, to zwiększysz swój poziom HP i siłę ataku.

Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, zwiększysz poziom punktów życia (HP) i siłę ataku.

Strzesz się! Zbyt długo używasz - Uważaj! Zbyt długo używasz nową zdolność, tracisz punkty życia (HP).
nową zdolność, to tracisz HP.

Poza tym:

Strzesz się? ^^

Przeskakuj między 2-D i 3-D, aby przejść przez trudne sytuacje i znaleźć tajemnice. - Nad tym trzeba jeszcze sporo popracować;)

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 18 maja 2019, o 08:18
autor: Haker5
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?

Ta kwestia mi nie daje spokoju bo nad tym myslalem ostatnio i tak =:
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Dlaczego jestes niespokojny? - Dlaczego jestes taki rozstrzesiony?
i wiele innych jeszcze przegladne to dokladnie jak to wyglada w grze i zastanowie sie nad tym, ale raczej nie nie bedzie to szalony.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 18 maja 2019, o 09:46
autor: Voxar
Moja sugestia: Dlaczego jesteś taki podenerwowany?

Poza tym, patrząc na znalezione błędy przez maximo, uważam że powinienem zająć się czymś innym. Sprawdzę, czy wszystko dobrze będzie działać na konsoli, bo zapewne nikt się za to jeszcze nie zabrał.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 18 maja 2019, o 11:28
autor: Voxar
Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 18 maja 2019, o 12:03
autor: maximo
Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.
Nieprawda. Wszystko działa wyśmienicie, zarówno na konsoli Wii jaki i na Dolphinie. Poza tym dodatkowo korzystam z konwertera HDMI, który wyprowadza obraz do 1080pi, więc zawsze sprawdzam jakość wyświetlanej grafiki na konsoli. Pliki są dla wersji europejskiej (multi Pal), ale nie dla wersji (US). Dlatego już wcześniej zadałem wam pytanie, z jakiej wersji gry korzystacie?

Rozmiar pliku nie ma większego znaczenia. Jeśli masz black screen na ekranie konsoli, oznacza to że masz wersję US. Ewentualnie zamień pliczek "title.bin" na wersję Zwykłą (nie Ulepszoną) z tej wcześniejszej paczki "lyt" - viewtopic.php?f=9&t=378&start=60

Re: [Wii] Super Paper Mario

: 18 maja 2019, o 12:44
autor: maximo
Wszystko działa poprawnie na konsoli. Z taką różnicą, że dostosowane do wersji PAL ID:R8PP01
Wersja (US) to ID:R8PE01
Tu masz dokładne ID - https://www.gametdb.com/Wii/R8PP01
Jeśli u ciebie nie działa oznacza to, że podmieniłeś archiwa "uk" do "us" - no i w tym może być zasadniczy problem;)