[PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Szukasz betatestera, korektora, grafika, itp?
Tutaj napisz ogłoszenie^^
Awatar użytkownika
Świru
Posty: 34
Rejestracja: 4 kwie 2011, o 09:03

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: Świru » 29 gru 2013, o 16:09

Sposób przedstawiony przez Ikskoksa jest prawidłowy, wstawienie polskich znaków jest bardzo proste, i to jest jedyna dobra wiadomość dla Ciebie.

Zła wiadomość jest taka, że większość tekstów w grze jest jedynie mówiona, i co prawda skrypt do kwestii mówionych znajduje się w plikach gry, to nie ma możliwości włączenia samych napisów (taka opcja w grze po prostu nie istnieje). Wysłałem kiedyś mail do twórców gry w tej kwestii i tylko potwierdzili to co już sam zauważyłem.

Podsumowując, nie kwestie techniczne są problemem, lecz to że do tłumaczenia gry niezbędne jest stworzenie grupy dubbingowej oraz znalezienie dobrego dźwiękowca.

Awatar użytkownika
Wuda
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2013, o 16:23

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: Wuda » 29 gru 2013, o 23:10

Wiem o tym że w grze więcej jest kwestii mówionych niż tekstowych, moim założeniem najpierw było uzysaknie wersji kinowej gry - jak to ma się w przypadku X2.

Niestety w dalszym ciągu nie przeskoczyłem problemu z polską czcionką - wstawienie polskich znków w puste pola nic nie daję - no może że muszą to być konkretne pola w które trzebe wstawic polskie litery - to jeszcze muszę sprawdzić i wypróbować sposób ikskoksa z pobazgraniem całej palety czcionek.

Z ciekawości zobaczyłem jak wygląda sposób spolszczenia w X2 i tam jest osobny plik.bmp z różnymi ltermi w tym z Polskimi. I najważniejsza zmiana to plik lang.dat krórego brak w X - Beyond the Frontier

Także nadal walczę chociażby o wersje kinową gry

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: ikskoks » 29 gru 2013, o 23:59

ikokosa
No po prostu rozwaliłeś system :D
muszą to być konkretne pola w które trzebe wstawic polskie litery
Tak. Dokładnie o to nam chodziło. ^^

Awatar użytkownika
Wuda
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2013, o 16:23

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: Wuda » 4 sty 2014, o 18:58

ikokosa
No po prostu rozwaliłeś system :D
Przepraszam najmocniej - więcej sie to nie powtórzy!

-- 3 sty 2014, o 21:35 --

Witam!

Po edycji plików (sposób na bazgroły) .iff i zaminie ich na .img gra wogóle ich nie wczytuje.

Problem może byc tu Colrel Paint Shiop Pro X6 który po edycji zmienia głebię kolorów?.
Obrazek

Znacie może jakis inny program albo macie jakieś pomysły??

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Świru
Posty: 34
Rejestracja: 4 kwie 2011, o 09:03

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: Świru » 5 sty 2014, o 16:20

http://oi40.tinypic.com/211udrd.jpg

Jak widzisz zamazałem czcionkę. Wysłałem Ci wiadomość prywatną z namiarami do mnie.

Awatar użytkownika
Wuda
Posty: 8
Rejestracja: 8 gru 2013, o 16:23

Re: [PC] X - Beyond the Frontier [1999]

Postautor: Wuda » 8 sty 2014, o 20:26

Witam!

No niestety chyba nie dam rady nic wiecej zrobić. Po edycju pliku .iff w PSP x6 całkowicie zmienia sie jego wewnetrzna struktura (sprawdzane w Notepad++) i gra się uruchamia ale nie wyświetla napisów.

Świru wprawdzie podesłał screena ale widać na nim że odwróciły się kolory tzw. widać białe tło a napisy w grze tła nie posiadają. (oczywiście o polskich literach nie wspominając)

Naczytałem się przy okazji o pilkach .iff (Amiga Interchange Format IFF/ILBM)i ich strukturze i wydaje mi się że tylko programista mógłby tu pomóć.

Także jeśli jest tu jakiś i mógłby pomóc byłbym wdzięczny.

Pozrawiam


Wróć do „Pomoc przy projektach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości