[PSX] Parasite Eve

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
wielebny
Posty: 26
Rejestracja: 12 sie 2008, o 21:33

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: wielebny » 1 lis 2008, o 13:47

Nawet bym się poświęcił gdyby się ta gra nie wysypywała na moim emu. Na PSXie nie mam jak strzelać fot (nie mam żadnego gold fingera itp.), a zapisywać w zeszycie takie ilości bug reportów to nie dla mnie. Na PC z kolei nie gram bo niewygodnie. Macie pecha. ;]
Działa ci to spolszczenie na PSXie jak to zrobiłeś? Tez nie bardzo lobię grac na w gry konsolowe na PC więc próbowałem na PSP i na PSXie i w obu przypadkach gra się wiesza po pierwszym filmiku.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 1 lis 2008, o 14:37

To mnie chyba najbardziej rozmontowało. 24bit. tim z grafiką rodem z painta. :P
Toz to byl tylko taki przyklad jak to bedzie wygladalo - nie placz xD
Na PC z kolei nie gram bo niewygodnie. Macie pecha. ;]
Trza sobie pada zakupic i podpiac pod TV, a nie marudzic. Masz pecha xD
Szukaliście znaków, które nie są używane? Nie potrzebnie zastępowaliście np. "I" znakiem "ę" (chyba). Jest za krótki i w wielu połączeniach wygląda tragicznie.
Oczywiscie ze szukalismy i takowych nie ma(wywalilismy "-" i "/" reszty ruszyc nie mozna.) Zostalismy wiec zmuszeni do wywalenia "U", "Y", "I'" jako ze bardzo malo jest wyrazow w jezyku polskim zaczynajacych sie od tych liter(z wielkiej)
Co do tej "niewiadomej grafiki" to najprawdopodobniej jest 24bit w menu głównym i 4bit w menu'sach gry. Z tego co kojarzę to PSIcture z jakimś plugiem pozwalał na wyświetlanie tejże. Trzeba by się przyjrzeć jak on to robi i poprosić kogoś o ext/ins (adresy tam chyba też można sprawdzić).
Mozna cos jesze podlubac, ale to pierdoly.

Generalnie to ilość niedoróbek mnie przytłoczyła. Sorry, ale "pre-final" naprawdę zobowiązuje - dlatego tak marudzę - co innego gdybym pobierał Waszego patcha z numerkiem np. 0.7 - wtedy wiadomo.
Wymyslasz nieco - ogolnie nieorobione sa tylko grafiki(co zostalo wyraznie zaznaczone) i bledy diakratyczne. No i literka ć jest "za nisko". Po ogromie pracy nad tytulem teraz zostal nam marny procent - wiec mozna nazwac to wersja Pre-Final.
A trzeba było - nie zrzucajcie tego na graczy - to nie jest dobry pomysł.
Totez czy ktos zrzuca na graczy? Dajemy to co jest majac nadzieje ze ktos pomoze i jak widac po okresie ciszy napreszcie znalazly sie osoby ktore pomoga - abrasante, loki777, itson, bemberg. jak juz pisalem w innym temacie - nie mowimy ze nie zrobimy jesli kos inny nie zrobi.
My się możemy bawić bo albo taka jest nasza pasja, albo zawód. Postawcie się natomiast w roli Cześka.
Jesli Czesiek ma problem z czytaniem ze zrozumieniem(np tego artykulu) i nie rozumie, ze nie wszystko jest jeszcze idealnie to.... ma problem. Niech po prostu niech gra tylko czeka az zobaczy magiczny koniec prac. A jesli chce zobaczyc co i jak(zauwaz ze ma 100% tekstow) i zdaje sobie sprawe, ze nie wszytsko bedzie dopiete na ostatni guzik to ma ku temu okazje. A moze skloni go to do pomocy - zobaczy ze spolszczenie istnieje(i jst merytorycznie poprawne), a on mimo iz np nie zna jezyka ang. moze pomoc i bedzie chcial przyczynic sie do rozwoju patcha do ulubionej gry?
Podsumowując: mnie się nie podoba, pracujcie dalej. Mogę pomóc z grafiką w wolnym czasie. :)
Jesli chcesz to zajmij sie owym HUDem i menusami. No i coz, czekaj na finisz.

@loki777
To z analfabetyzmem to byl zarcik, humoreska, skeczyk xD
Ot jedynie zaznaczylem prosta zasade iz "organ nieuzywany ulega redukcji"(w tym wypadku umiejetnosc nie organ)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

benzo
Posty: 3
Rejestracja: 3 lut 2009, o 14:01

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: benzo » 3 lut 2009, o 14:17

Świetny projekt, szkoda tylko że gra wiesza się na PSP. Na stacjonarnej ponoć też. Było by świetnie gdyby to zostało poprawione. Mimo to cieszę się że są osoby które odwalają tak dobrą robotę i robią spolszczenia gier na konsole.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 3 lut 2009, o 14:57

Świetny projekt, szkoda tylko że gra wiesza się na PSP. Na stacjonarnej ponoć też. Było by świetnie gdyby to zostało poprawione. Mimo to cieszę się że są osoby które odwalają tak dobrą robotę i robią spolszczenia gier na konsole.
A po upatchowaniu przeleciałeś ECCRegen?
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

benzo
Posty: 3
Rejestracja: 3 lut 2009, o 14:01

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: benzo » 3 lut 2009, o 15:42

Naprawiłem iso eccregenem tak jak napisałeś i dalej nie działa. Wiesza się po pierwszym filmiku przed scenką jak Aya wysiada z limuzyny. Wersja Eng działa ok.

Awatar użytkownika
greenmag
Posty: 70
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:56
Grupa: Midgar Translations
Kontakt:

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: greenmag » 3 lut 2009, o 16:53

Naprawiłem iso eccregenem tak jak napisałeś i dalej nie działa. Wiesza się po pierwszym filmiku przed scenką jak Aya wysiada z limuzyny. Wersja Eng działa ok.
a masz kolego orginalna wersje gry czy badziewne iso sciagniete z neta?
jesli masz orginal to trzeba bledu szukac
jesli masz z neta to oszczedz dyskusji

benzo
Posty: 3
Rejestracja: 3 lut 2009, o 14:01

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: benzo » 3 lut 2009, o 19:06

A jak gra działa na psone, była już testowana?

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 3 lut 2009, o 19:21

Przez nas nie była.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

Chares
Posty: 21
Rejestracja: 23 gru 2008, o 19:05

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Chares » 3 lut 2009, o 19:25

Grę testowałem na ePSXe 1.7.0 z wtyczką P.E.Op.S. Soft Driver 1.18. Wtyczka od dźwięku była domyślna. Nie było żadnych problemów ze stabilnością.
//bem:mowa była o konsoli. Prawdziwej konsoli.

itson
Posty: 31
Rejestracja: 7 sie 2008, o 21:36

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: itson » 5 lut 2009, o 22:03

Kiedyś się tym bawiłem ale nie pisałem nic bo czekałem na wersje finalną spolszczenia. Za bardzo się na tym nie znam, z tego co się orientuje to w ePSXe wybierając run iso używa jakiejś korekty błędów ale jeżeli włożymy image do wirtualnego napędu i włączymy gry przez run cdrom to już różnie z tym bywa, zależny od pluginu do cdromu na części chodzi dobrze ale np używając tego podstawowego czyli ePSXe CDR WNT/W2K próba uruchomienia gry kończ się po pierwszym filmiku czyli tak samo jak na psp i psx. Nie wiem czemu ale ECCRegen nie radzi sobie z obrazem tej gry, a że nigdy nie słyszałem o innym programie tego typu więc pozostaje metoda z którą jest trochę zabawy. Dokładnie opisać tego teraz nie mogę (już nie bardzo pamiętam a brak czasu nie pozwala mi na to by dokładnie posprawdzać) ale trzeba zrobić coś takiego:

Obrazek
zięcie jest z już naprawionego pliku

Przed spolszczeniem kopiujemy fragment który jest na zdjęciu, chodzi o te znaczki między tekstem.
Spolszczamy.
Używamy ECCRegen.
Skopiowany fragment wklejamy z powrotem tam gdzie był.
Jeszcze raz ECCRegen.
Powinno działać:)


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości