[PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Hej. Chciałem tylko zapytać czy macie w planach spolszczenie do Gabriel Knight 20 anniversary edition
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
viewtopic.php?f=9&t=2476&p=25177&hilit= ... GHT#p25177Hej. Chciałem tylko zapytać czy macie w planach spolszczenie do Gabriel Knight 20 anniversary edition
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
-----29 gru 2014, o 23:25-----
Pliki tłumaczenia zostały zaktualizowane. Uwzględniłem wszelkie sugestie z tego tematu oraz innych źródeł, głównie z korekty Edycji Jubileuszowej, którą przeprowadziła Madzius (i ja trochę też ;).
Be Vigilant!
-----15 maj 2015, o 12:10-----
Pliki tłumaczenia zostały ponownie zaktualizowane. Przy okazji testów "nowych" Grzechów Ojców ujawniliśmy wiele drobnych błędów, poprawiłem je wszystkie. Cieszcie się lepszą jakością :)
Pliki tłumaczenia zostały zaktualizowane. Uwzględniłem wszelkie sugestie z tego tematu oraz innych źródeł, głównie z korekty Edycji Jubileuszowej, którą przeprowadziła Madzius (i ja trochę też ;).
Be Vigilant!
-----15 maj 2015, o 12:10-----
Pliki tłumaczenia zostały ponownie zaktualizowane. Przy okazji testów "nowych" Grzechów Ojców ujawniliśmy wiele drobnych błędów, poprawiłem je wszystkie. Cieszcie się lepszą jakością :)
N.E.M.O.
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
2mendosa
Wydaje mi się, tak będzie lepiej. Trzeba dodać jeden plik do PatchDir.
https://zapodaj.net/80c3763ac172f.png.html
Wydaje mi się, tak będzie lepiej. Trzeba dodać jeden plik do PatchDir.
https://zapodaj.net/80c3763ac172f.png.html
- Załączniki
-
- 64990.zip
- (487 Bajtów) Pobrany 146 razy
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Daventry, dzięki, ale muszę to sprawdzić. Jak rozumiem, plik jest Twojego autorstwa? I co on tak naprawdę robi? Podmienia czcionkę, skaluje ją? Ta czcionka wykorzystywana jest także (jeśli się nie mylę) w poradniku do gry, więc trzeba zachować ostrożność.
N.E.M.O.
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
W prezentacji gry mówiłeś, że dialog w oknie zapisu wygląda nie bardzo ładnie. Oryginalna czcionka dla dominujący komunikatów w grze (4.fon) była o wysokości 9, zrobiłeś go na 11. 8 linii z zapisami gier pomnożyć przez 11 jest równa 88 pikseli. Okazało się, że nagrania wychodzą na 16 pikseli. Zmieniłem ilość wyświetlanych linii z ośmiu do siedmiu. Pozostało 5 niepotrzebnych pikseli. (Wizualnie wydaje się, że 3). Nie jest idealnie, ale znacznie lepiej.
Czcionka nie tknąłem. Zmieniłem plik .hep - to pliki nagłówkowe dla plików skryptów .scr. Tam przechowywane są zmienne i stałe dla odpowiednich skryptów. Skrypt 64990 jest odpowiedzialny za wyświetlanie okna dialogowego zapisu i przywracania gry.
P.S. Wydaje mi się tłumacz źle dobrał słowo "nagrania". W skrócie, dialogi "zapisz" i "wczytaj".
Czcionka nie tknąłem. Zmieniłem plik .hep - to pliki nagłówkowe dla plików skryptów .scr. Tam przechowywane są zmienne i stałe dla odpowiednich skryptów. Skrypt 64990 jest odpowiedzialny za wyświetlanie okna dialogowego zapisu i przywracania gry.
P.S. Wydaje mi się tłumacz źle dobrał słowo "nagrania". W skrócie, dialogi "zapisz" i "wczytaj".
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Pewnie nie "go", a "ją"? Wysokość przecież to ona?
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Tak, wysokość jest rodzaju żeńskiego, zatem "ją". Dzięki :) Możliwe, że to wykorzystam w aktualizacji "starych" Grzechów Ojców. Dobrze wiedzieć, że mamy na forum człowieka, który rozumie specyfikę SCI, możesz być przydatny. :)
N.E.M.O.
Re: [PC] Gabriel Knight: Grzechy Ojców
Nie jest taki wielki specjalista w SCI. Wiem strukturę czcionek (fon), wiadomości (msg), sprite (to nie napój, a poruszające się obrazy :)) (view) i tła obrazów (pic). Pozostałe pliki wiem do czego służą, ale struktura nie wiem. Ze skryptami w ogóle sprawa wygląda źle. Nie ma dobrych narzędzi i opisu. A może źle szukałem :). Trzeba coś wymieniać metodą prób i błędów :). Ale jeśli mogę w czymś pomóc, to z radością.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości