Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.
Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.
It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...
To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...
--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...
[Wii] Super Paper Mario
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: [Wii] Super Paper Mario
Tego akurat nie wiedziałem. Jednak lepiej pozostaniemy przy tych rubinach. Wiem, że tak tłumaczę, ale zapewne wynika to z tego, że nie trzeba się bawić pointerami.Ruble to waluta używana w ZSRR^^
a Rubees - Rubies.
Rubees.png
Poza tym tłumaczysz zbyt dosłownie.
It makes you just want a...
KERBLOOEY! Y'know? Some kind of shocking event...
To sprawia, że chcesz...
NIESPODZIANKĘ! Wiesz?
Jakieś szokujące wydarzenie...
--------------------------------------------------------------
To sprawia, że chcesz, żeby
coś się wydarzyło! Coś szokującego...
Re: [Wii] Super Paper Mario
Uwazam, ze musimy dojsc do porozumienie aby ustalic konkretne nazwy bo tutaj na 100% nie beda to RUBLE z tego wzgledu, iz ewidentnie sa to RUBINY wiec chyba taka nazwa bedzie odopowiednia, ewentualnie jeslis sa jakies propozycje to rozpatrze i przemysle. Trzeba to robic dobrze aby jakosc spolszczenia byla na wysokim poziomie. Czekamy na propozycje, a jesli brak to zostaja RUBINY.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Uważam ,że rubiny to trafne określenie.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Blisko 80% grafik już wykonałem. Jak się okazało było sporo problemów technicznych z dobraniem właściwej palety.
Tekstur "Rumble Settings", Sound Settings, On i Off nie należy modyfikować - ich w ogóle nie ma w grze. Stwierdzam iż to pozostałość z wersji Game Cube.
Plik tekstowy "stg1" nie jest ukończony, ale gierkę z czionkami i grafikami możecie potestować.
Co do samego spolszczenia Voxara, to kilka błędów merytoryczncyh poprawiłem z pliku stg1.
A mianowicie:
to bardzo spokojne - nie: jest tak spokojnie, że nawet trochę nudno
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Jestem znana jako Pixl... Rodzaj wróżki...? - w pewnym sensie wróżki...
Poznałeś Hrabiego Blecka...i pojmał - Poznałeś Hrabiego Blecka, który pojmał księżniczkę i złego króla potworów.
księżniczkę oraz złego króla...
Cicho! Ty Wielki Bowserze! - Milcz! Ty wielki Bowserze!
Czy tak nie jest? - Czyż nie?
Nie wytrzymam tego - Nie bedę tego tolerować...
Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, to zwiększysz swój poziom HP i siłę ataku.
Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, zwiększysz poziom punktów życia (HP) i siłę ataku.
Strzesz się! Zbyt długo używasz - Uważaj! Zbyt długo używasz nową zdolność, tracisz punkty życia (HP).
nową zdolność, to tracisz HP.
Poza tym:
Strzesz się? ^^
Przeskakuj między 2-D i 3-D, aby przejść przez trudne sytuacje i znaleźć tajemnice. - Nad tym trzeba jeszcze sporo popracować;)
Tekstur "Rumble Settings", Sound Settings, On i Off nie należy modyfikować - ich w ogóle nie ma w grze. Stwierdzam iż to pozostałość z wersji Game Cube.
Plik tekstowy "stg1" nie jest ukończony, ale gierkę z czionkami i grafikami możecie potestować.
Co do samego spolszczenia Voxara, to kilka błędów merytoryczncyh poprawiłem z pliku stg1.
A mianowicie:
to bardzo spokojne - nie: jest tak spokojnie, że nawet trochę nudno
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Jestem znana jako Pixl... Rodzaj wróżki...? - w pewnym sensie wróżki...
Poznałeś Hrabiego Blecka...i pojmał - Poznałeś Hrabiego Blecka, który pojmał księżniczkę i złego króla potworów.
księżniczkę oraz złego króla...
Cicho! Ty Wielki Bowserze! - Milcz! Ty wielki Bowserze!
Czy tak nie jest? - Czyż nie?
Nie wytrzymam tego - Nie bedę tego tolerować...
Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, to zwiększysz swój poziom HP i siłę ataku.
Gdy zdobędziesz wystarczającą liczbę punktów, zwiększysz poziom punktów życia (HP) i siłę ataku.
Strzesz się! Zbyt długo używasz - Uważaj! Zbyt długo używasz nową zdolność, tracisz punkty życia (HP).
nową zdolność, to tracisz HP.
Poza tym:
Strzesz się? ^^
Przeskakuj między 2-D i 3-D, aby przejść przez trudne sytuacje i znaleźć tajemnice. - Nad tym trzeba jeszcze sporo popracować;)
Re: [Wii] Super Paper Mario
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Ta kwestia mi nie daje spokoju bo nad tym myslalem ostatnio i tak =:
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Dlaczego jestes niespokojny? - Dlaczego jestes taki rozstrzesiony?
i wiele innych jeszcze przegladne to dokladnie jak to wyglada w grze i zastanowie sie nad tym, ale raczej nie nie bedzie to szalony.
Ta kwestia mi nie daje spokoju bo nad tym myslalem ostatnio i tak =:
Dlaczego jesteś taki szalony? - Dlaczego jesteś taki wściekły?
Dlaczego jestes niespokojny? - Dlaczego jestes taki rozstrzesiony?
i wiele innych jeszcze przegladne to dokladnie jak to wyglada w grze i zastanowie sie nad tym, ale raczej nie nie bedzie to szalony.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Moja sugestia: Dlaczego jesteś taki podenerwowany?
Poza tym, patrząc na znalezione błędy przez maximo, uważam że powinienem zająć się czymś innym. Sprawdzę, czy wszystko dobrze będzie działać na konsoli, bo zapewne nikt się za to jeszcze nie zabrał.
Poza tym, patrząc na znalezione błędy przez maximo, uważam że powinienem zająć się czymś innym. Sprawdzę, czy wszystko dobrze będzie działać na konsoli, bo zapewne nikt się za to jeszcze nie zabrał.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.
Re: [Wii] Super Paper Mario
Nieprawda. Wszystko działa wyśmienicie, zarówno na konsoli Wii jaki i na Dolphinie. Poza tym dodatkowo korzystam z konwertera HDMI, który wyprowadza obraz do 1080pi, więc zawsze sprawdzam jakość wyświetlanej grafiki na konsoli. Pliki są dla wersji europejskiej (multi Pal), ale nie dla wersji (US). Dlatego już wcześniej zadałem wam pytanie, z jakiej wersji gry korzystacie?Niestety jest problem. Na konsoli zaraz po włączeniu gry i pojawieniu się komunikatu o trzymaniu Wiilota ekran robi się czarny i zawiesza grę. Do wrzucania obrazu używałem WBFS managera a do odpalenia Wiiflowa. Uważam że wynika to z tego, iż przerobione pliki mają trochę większy rozmiar. Robiłem tak samo z spolszczeniem NSMBWii, ale tam działało bezproblemowo.
Rozmiar pliku nie ma większego znaczenia. Jeśli masz black screen na ekranie konsoli, oznacza to że masz wersję US. Ewentualnie zamień pliczek "title.bin" na wersję Zwykłą (nie Ulepszoną) z tej wcześniejszej paczki "lyt" - viewtopic.php?f=9&t=378&start=60
Re: [Wii] Super Paper Mario
Wszystko działa poprawnie na konsoli. Z taką różnicą, że dostosowane do wersji PAL ID:R8PP01
Wersja (US) to ID:R8PE01
Tu masz dokładne ID - https://www.gametdb.com/Wii/R8PP01
Jeśli u ciebie nie działa oznacza to, że podmieniłeś archiwa "uk" do "us" - no i w tym może być zasadniczy problem;)
Wersja (US) to ID:R8PE01
Tu masz dokładne ID - https://www.gametdb.com/Wii/R8PP01
Jeśli u ciebie nie działa oznacza to, że podmieniłeś archiwa "uk" do "us" - no i w tym może być zasadniczy problem;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości