ANNO Mutationem
Spolszczone 100% gry, 11tyś linii tekstu.
Pracę wykonałem w oparciu o automatyczne tłumaczenie AI, w niektórych miejscach posiłkowałem się innymi translatorami oraz ręcznym tłumaczeniem.
Lokalizacja jest w fazie surowej, wymaga korekt poprawy wypowiadanych kwestii ale jest już grywalna w tej wersji. W razie kolejnych aktualizacji pojawią się tutaj nowe pliki.
Wgraj plik DesignData.db do katalogu:
ANNOMutationem\Anno_Data\StreamingAssets
zastępując stary plik (możesz zrobić sobie kopię)
Spolszczenie w grze zastępuje język angielski.
Dodatkowo załączam plik TextData_EN.csv do edycji w programie Notepad++ ze spolszczeniem jeśli chcesz coś samodzielnie poprawić.
Plik "db" to zwykły plik bazy danych do otwarcia np poprzez "DB Browser for SQLite". Można wtedy importować plik "SCV" i zaktualizować spolszczenie o ewentualne własne poprawki
Spolszczenie jest zbudowane w oparciu o grę w wersji:
ANNO.Mutationem 1.1
Może działać z kolejnymi w przyszłości ale na pewno zmiany tekstowe dodane w przyszłości nie będą wyświetlane prawidłowo
https://www.youtube.com/watch?v=85o_JR-GwAI
[PC] ANNO: Mutationem +DLC
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2 sty 2021, o 22:54
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Hey!
Nawet nie wiesz, jak bardzo czekałem na spolszczenie tej świetnej przecież gry!
W związku z tym, jak zobaczę czy mogę Ci jakoś pomóc w korekcie (i będę umiał to zrobić! :) ), to bardzo chętnie mogę się za to wziąć.
Do tej pory pomagałem przy korekcie napisów do NIER: AUTOMATA, jak coś... :)
Pozdrawiam!
Jestem po "rzuceniu okiem" na spolszczenie i...wymaga MEGA korekty, moim zdaniem. Ale, jeśli okaże się ona dość nietrudna, to możemy osiągnąć bardzo wysoki poziom wersji polskiej. :)
Nawet nie wiesz, jak bardzo czekałem na spolszczenie tej świetnej przecież gry!
W związku z tym, jak zobaczę czy mogę Ci jakoś pomóc w korekcie (i będę umiał to zrobić! :) ), to bardzo chętnie mogę się za to wziąć.
Do tej pory pomagałem przy korekcie napisów do NIER: AUTOMATA, jak coś... :)
Pozdrawiam!
Jestem po "rzuceniu okiem" na spolszczenie i...wymaga MEGA korekty, moim zdaniem. Ale, jeśli okaże się ona dość nietrudna, to możemy osiągnąć bardzo wysoki poziom wersji polskiej. :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
aktualizacja spolszczenia
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
kolejna aktualizacja :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Bardzo Ci dziękuję za to. Jesteś wielki! :)
Jakie następne gry planujesz tłumaczyć? Czy może SIGNALIS?
Przy okazji, mam nadzieję, że będzie kontynuacji Anno: Mutationem, bo ten ma wielki potencjału. :)
Jakie następne gry planujesz tłumaczyć? Czy może SIGNALIS?
Przy okazji, mam nadzieję, że będzie kontynuacji Anno: Mutationem, bo ten ma wielki potencjału. :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Następna będzie Bayonetta 3 PC (^^) jak tylko wykombinuję jak rozkodować pliki z tłumaczeniem bo mi kiepsko z tym idzie - są kodowane :(
Na razie gram w przygody Ann i przy okazji poprawiam tłumaczenie
Na razie gram w przygody Ann i przy okazji poprawiam tłumaczenie
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Duża aktualizacja 1.3 - hurtowa maszynowa korekcja składni i gramatyki.
Prawdopodobnie ostatnia, tłumaczenie jest w swojej docelowej formie, tj dostateczne żeby pograć.
Jeśli ktoś ma chęci zrobić korekcję - proszę bardzo - wszystkie materiały są w archiwum.
Przyjemnej gry :)
Prawdopodobnie ostatnia, tłumaczenie jest w swojej docelowej formie, tj dostateczne żeby pograć.
Jeśli ktoś ma chęci zrobić korekcję - proszę bardzo - wszystkie materiały są w archiwum.
Przyjemnej gry :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Ostatnia aktualizacja? Wątpię, bo właśnie wyszedł nowa wersja Anno, czyli 1.1.00.00, gdzie jest wzbogacony o mini-gra i tam też ma więcej dialogów, ale bez PL.
Przy okazji, też znalazłem błędów i braki na samym początku gry. Poczta w prywatnym pokoju Anno.
https://ibb.co/61zftSy
Dialogi nie do końca wyświetlają się poprawnie. Chodzi o "ż ałował" zamiast "załował".
https://ibb.co/FnY15yN
Takie perełki będą więcej w grze, ale niestety nie mam dość czasu, by to przetestować dokładnie.
Życzę Ci dużo szczęścia i jeszcze raz dziękuję za spolszczenie i aktualizacji. :)
Przy okazji, też znalazłem błędów i braki na samym początku gry. Poczta w prywatnym pokoju Anno.
https://ibb.co/61zftSy
Dialogi nie do końca wyświetlają się poprawnie. Chodzi o "ż ałował" zamiast "załował".
https://ibb.co/FnY15yN
Takie perełki będą więcej w grze, ale niestety nie mam dość czasu, by to przetestować dokładnie.
Życzę Ci dużo szczęścia i jeszcze raz dziękuję za spolszczenie i aktualizacji. :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Oki to jak wyszła aktualizacja to zrobię jeszcze do najnowszej wersji tłumaczenie :)
Nie no takie babole będę poprawiać, w tłumaczeniu jest kilkanaście tyś linii tekstu i mogło się zdarzyć że mi się ominęło kilka linii. To tłumaczenie to jest demo technologiczne jak przy małym nakładzie pracy (poświęciłem na wszystko około 3h pracy swojej i około 12h automatycznej pracy AI) osiągnąć grywalny efekt.
Jakbyście trafili na teksty w stylu
COŚTAM_COŚTAM_NUMER zamiast tekstu to dajcie znać to ja to poprawię :)
Gra sama dzieli wyrazy jeśli nie mieszczą się w jednej linii. Niestety nie mam na to dużego wpływu - musi zostać "ż ałował" :)
Nie no takie babole będę poprawiać, w tłumaczeniu jest kilkanaście tyś linii tekstu i mogło się zdarzyć że mi się ominęło kilka linii. To tłumaczenie to jest demo technologiczne jak przy małym nakładzie pracy (poświęciłem na wszystko około 3h pracy swojej i około 12h automatycznej pracy AI) osiągnąć grywalny efekt.
Jakbyście trafili na teksty w stylu
COŚTAM_COŚTAM_NUMER zamiast tekstu to dajcie znać to ja to poprawię :)
Gra sama dzieli wyrazy jeśli nie mieszczą się w jednej linii. Niestety nie mam na to dużego wpływu - musi zostać "ż ałował" :)
Re: [PC] ANNO: Mutationem +DLC
Co jest bez sensu. Silnik gry powinno zostać napisany w taki sposób tak, by CAŁY wyraz zostanie automatycznie przeniesiony na następny linijka, a nie podzielić wyraz na dwie.Gra sama dzieli wyrazy jeśli nie mieszczą się w jednej linii.
Może sprawdzisz dialogi po angielsku i zobacz, jak twórcy gier rozwiązali te braki, kiedy napisali dialogi po angielsku? Czasami może znajdziesz tam jakaś wskazówkę na ten typu problemu.
Przy okazji, dzięki za szybki odpowiedź. :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość