[PC] Xenonauts

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
karhorus
Posty: 44
Rejestracja: 29 maja 2022, o 11:05

[PC] Xenonauts

Postautor: karhorus » 17 sie 2023, o 10:59

Spolszczenie w dwóch wersjach:

1. Standardowej 1.65W
Przetestowane z edycją GOG

2. Community Edition
Przetestowane z wersją z kanału Beta na Steam

Do tej wersji dołączono też szereg modów – one również zostały spolszczone


Instalacja:

Dla wersji standard

a) Zawartość paczki „fonts.zip” kopiujemy do folderu \Xenonauts\assets nadpisując pliki
b) Zawartość paczki „standard (PL) 1_65W.zip” kopiujemy do folderu \Xenonauts\assets\mods

Dla wersji ce
a) Zawartość paczki fonts.zip kopiujemy do folderu \Xenonauts\assets nadpisując pliki
b) Zawartość paczek „xce (PL) 0.35.1.zip” i „mods_for_ce (PL).zip” kopiujemy do folderu \Xenonauts\assets\mods

Wspólne:
Uruchamiamy launcher i klikamy na „Modding Tools”

Wybieramy interesujące nas pozycję (1 naraz) i klikamy activate

WAŻNE!!!! – Spolszczenie musi być na liście wyżej niż mod, którego dotyczy!!!!

2024.04.16 Aktualizacja spolszczenia v1.3
Poprawiono błąd związany z niewyświetlaniem się polskich liter w niektórych opisach.

2024.04.20 Aktualizacja spolszczenia v1.4
Drobne poprawki w tłumaczeniu modów. Dodałem nową wersje fontów.
Załączniki
fonts_old.zip
(83.29 KiB) Pobrany 1 raz
mods_for_ce (PL).zip
(54.09 KiB) Pobrany 1 raz
fonts_new.zip
(47.02 KiB) Pobrany 3 razy
xce (PL) 0.35.1.zip
(2.79 MiB) Pobrany 2 razy
standard (PL) 1_65W.zip
(2.89 MiB) Pobrany 3 razy

marco
Posty: 53
Rejestracja: 21 lip 2013, o 20:42

Re: [PC] Xenonauts

Postautor: marco » 17 sie 2023, o 16:50

Jestem w szoku, że akurat wyszło spolszczenie pełne. Dobra robota.

Ted82
Posty: 6
Rejestracja: 7 paź 2022, o 15:55

Re: [PC] Xenonauts

Postautor: Ted82 » 11 wrz 2023, o 16:53

Hej, dzięki za spolszczenie, ale (u mnie) nie działa. Wersja GOG. Próbowałem zarówno na wersji klasycznej, jak i Community Edition (osobne przeklejenie plików do wersji GOG zgodnie z info na oficjalnej stronie). Dalej gra jest po angielsku. Inaczej trzeba jakoś jeszcze język zmienić? Dzięki za info, pozdrawiam

karhorus
Posty: 44
Rejestracja: 29 maja 2022, o 11:05

Re: [PC] Xenonauts

Postautor: karhorus » 11 wrz 2023, o 16:55

Zainstalowałeś zgodnie z pierwszym postem?

Ted82
Posty: 6
Rejestracja: 7 paź 2022, o 15:55

Re: [PC] Xenonauts

Postautor: Ted82 » 11 wrz 2023, o 16:57

Już wiem, gdzie zrobiłem błąd xD No cóż, szybkie pytanie, jeszcze szybsza odpowiedź - dla kogoś, kto również popełni ten durny błąd. Przenieście cały rozpakowany katalog do folderu mods, nie jego zawartość (osobne pliki). Wtedy będzie ok.

Zielek
Posty: 1
Rejestracja: 10 lut 2024, o 12:06

Poprawka

Postautor: Zielek » 10 lut 2024, o 12:11

Dziękuję ekipie tłumaczącej za spolszczenie tego świetnego tytułu. Zrobiliście kawał dobrej roboty. Wdarł się niewielki błąd – właściwie związany z obsługą cudzysłowów przez grę. Jeżeli jeszcze spolszczenie nie zostało zaktualizowane to w załączeniu zamieszczam poprawiony plik.

Po zainstalowaniu oryginalnego spolszczenia wystarczy skopiować plik "strings.xml" do folderu "..\Xenonauts\assets\mods\standard (PL) 1_65W\" zastępując oryginalny.

Oryginalnie występował błąd blokujący okienka powiadomień po próbie wyświetlenia komunikatu o braku środków na produkcję.
Problem pojawiał się ze względu na użycie cudzysłowu w nazwach obiektów do produkcji (wyrażenie QUOT). O ile cudzysłowy wyświetlane są prawidłowo na innych ekranach gry, to przy wspomnianym okienku z powiadomieniem powodują blokowanie następnych - słychać było tylko dźwięk powiadomienia i nie wyświetlało się nic. Przestało działać także menu gry (klawisz ESC).

Załączyłem też save powodujący błąd po krótkim upływie czasu – pozwoli to sprawdzić czy aktualizacja spolszczenia jest potrzebna.
Save należy skopiować do folderu „..\Moje dokumenty\Xenonauts”

Pozdrawiam
Zielek
Załączniki
Poprawka spolszczenia.zip
(78.68 KiB) Pobrany 25 razy

karhorus
Posty: 44
Rejestracja: 29 maja 2022, o 11:05

Re: [PC] Xenonauts

Postautor: karhorus » 10 lut 2024, o 14:03

Jednoosobowa ekipa tłumacząca dziękuje za odzew i zwrócenie uwagi na błąd. Zaktualizowałem spolszczenie (wersję standard, ce oraz mody) uwzględniając twoje uwagi. Dzięki Zielek. Mam nadzieje, że już podobne problemy nie będą występować.

Pozdrawiam
karhorus


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: xMalorumx i 8 gości