Udało nam się już stworzyć wszystkie głosy za pomocą AI, ale mamy niestety poważny problem, wszystkie dźwięki są mapowane i mają określoną długość, skutkuje to ucinaniem wszystkich kwestii kilka słów przed końcem zdania.
Próbowaliśmy używać komend konsolowych do wygenerowania nowego sound cache, ale pomogło to tylko nieznacznie.
dodatkowo komenda snd_rebuildaudiocache pokazuje nam okno ładowania, pozostawiłem je otwarte na 8h i nic
snd_updateaudiocache poprawia nieznacznie sytuacje, kwestie są lekko dłużej odgrywane ale i tak często kończą się przedwcześnie
W plikach .vpk znaleźliśmy również pliki z długością każdej kwestii .vcd, ale zmiana w nich nijak się ma do długości dialogu w grze.
czy ktoś może bawił się kiedyś w podmienianie dialogów w jakiejś grze na source engine? Kończą nam się pomysły.
Portal 2 długość kwestii dialogowych
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości