Myślę, że o ile nie uda się rozwiązać tego technicznie (znaczy dać się na pewno da, ale nie ma komu zrobić ;D)
to można przygotować np przewodnik po krainach w Spyro 2 na przykład w PDFie i dodawać je do spolszczenia. Jestem chętny zrobić coś takiego^^
[PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Dlatego dobrze by było uprosić o pomoc największe głowy forumowe, żeby wsparły ten etap prac.
To by było coś, całkowite spolszczenie wszystkiego^^
To by było coś, całkowite spolszczenie wszystkiego^^
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Jeszcze trochę pokombinuje i jakby co to się zgłoszę.
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Większość grafik z gry jest umieszczona w pliku WAD.WAD. Można je łatwo przejrzeć przy pomocy Tile Molestera. Nazwy lokacji, napisy w menu pauzy i Guidebook są zapisane w grafice. Jest także czcionka.Z tym mam problem, bo program, w którym tłumaczę nie znajduje nazw lokacji, napisów w menu pauzy i Guidebook (przewodnika), czyli spisu postępów w grze.
Mam nadzieje, że pomoże Ci to.
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Widzę, że te otwierasz tylko pliki WAD.001, WAD.002 i WAD.004. Czymś rozpakowałeś WAD.WAD, czy skąd to się wzięło?
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Tobi przypuszcza, że plik WAD.WAD o rozmiarze 276 MB został podzielony na mniejsze części (np. programem Dzielenie łączenie plików)Całego pliku TM ci nie otworzy. Jeśli się mylę, to mnie zbesztać.
Kiedyś nie wierzyłem w kobiecą miłość i jednorożce.
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Tak Tobi, to o to chodzi. A tobie Belek666 jestem niezmiernie wdzięczny za pomoc.
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Tak czy siak to i tak nie wyedytujesz tej grafiki, aby ładnie wyglądała. Chyba, że masz taki arcy-zmysł, że poradzisz sobie z doborem kolorów bez palet. ;]
No i jak tak patrzę to chyba nie jest poprawnie wyświetlane. Choćby dziwne te napisy press start. W grę grałem sto lat temu, ale coś mi tu nie pasuje.
No i jak tak patrzę to chyba nie jest poprawnie wyświetlane. Choćby dziwne te napisy press start. W grę grałem sto lat temu, ale coś mi tu nie pasuje.
~ Primum non nocere ~
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Trochę poeksperymentuję i może coś wyjdzie - jestem dobrej myśli :).
Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage
Ech, nie wiem już co robić. Cały czas próbuję coś zrobić z tą grafiką i niby już wszystko mam, ale... No właśnie. Wyciągam plik wad.wad, dzielę na części, edytuję, wkładam z powrotem i jest ok, a raczej byłoby ok, gdyby gra działała. Wystarczy, że zmienię jeden pixel. Gdy tylko włączę emulator to wywala mnie do konsoli. Wiem tylko tyle, że nie jest to wina żadnego z programów. Używam: UltraISO, TotalCommander, TileMolester, ePSXe 1.5.2.
PS. I sorry, że post pod postem.
PS. I sorry, że post pod postem.
Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości