[PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Manuel Czaszka » 22 sie 2009, o 16:37

Myślę, że o ile nie uda się rozwiązać tego technicznie (znaczy dać się na pewno da, ale nie ma komu zrobić ;D)
to można przygotować np przewodnik po krainach w Spyro 2 na przykład w PDFie i dodawać je do spolszczenia. Jestem chętny zrobić coś takiego^^
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Norek » 22 sie 2009, o 16:53

Dlatego dobrze by było uprosić o pomoc największe głowy forumowe, żeby wsparły ten etap prac.
To by było coś, całkowite spolszczenie wszystkiego^^
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 22 sie 2009, o 17:27

Jeszcze trochę pokombinuje i jakby co to się zgłoszę.

belek666
Posty: 40
Rejestracja: 1 lis 2008, o 01:49

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: belek666 » 26 paź 2009, o 12:17

Z tym mam problem, bo program, w którym tłumaczę nie znajduje nazw lokacji, napisów w menu pauzy i Guidebook (przewodnika), czyli spisu postępów w grze.
Większość grafik z gry jest umieszczona w pliku WAD.WAD. Można je łatwo przejrzeć przy pomocy Tile Molestera. Nazwy lokacji, napisy w menu pauzy i Guidebook są zapisane w grafice. Jest także czcionka.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Mam nadzieje, że pomoże Ci to.

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 26 paź 2009, o 16:27

Widzę, że te otwierasz tylko pliki WAD.001, WAD.002 i WAD.004. Czymś rozpakowałeś WAD.WAD, czy skąd to się wzięło?

Awatar użytkownika
Tobi
Posty: 95
Rejestracja: 20 mar 2009, o 09:39

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Tobi » 26 paź 2009, o 16:38

Tobi przypuszcza, że plik WAD.WAD o rozmiarze 276 MB został podzielony na mniejsze części (np. programem Dzielenie łączenie plików)Całego pliku TM ci nie otworzy. Jeśli się mylę, to mnie zbesztać.
Kiedyś nie wierzyłem w kobiecą miłość i jednorożce.

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 26 paź 2009, o 17:07

Tak Tobi, to o to chodzi. A tobie Belek666 jestem niezmiernie wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Berion » 26 paź 2009, o 17:26

Tak czy siak to i tak nie wyedytujesz tej grafiki, aby ładnie wyglądała. Chyba, że masz taki arcy-zmysł, że poradzisz sobie z doborem kolorów bez palet. ;]

No i jak tak patrzę to chyba nie jest poprawnie wyświetlane. Choćby dziwne te napisy press start. W grę grałem sto lat temu, ale coś mi tu nie pasuje.
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 26 paź 2009, o 17:29

Trochę poeksperymentuję i może coś wyjdzie - jestem dobrej myśli :).

Awatar użytkownika
Robinxon
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2009, o 12:34

Re: [PSX] Spyro 2: Ripto's Rage

Postautor: Robinxon » 18 lis 2009, o 16:02

Ech, nie wiem już co robić. Cały czas próbuję coś zrobić z tą grafiką i niby już wszystko mam, ale... No właśnie. Wyciągam plik wad.wad, dzielę na części, edytuję, wkładam z powrotem i jest ok, a raczej byłoby ok, gdyby gra działała. Wystarczy, że zmienię jeden pixel. Gdy tylko włączę emulator to wywala mnie do konsoli. Wiem tylko tyle, że nie jest to wina żadnego z programów. Używam: UltraISO, TotalCommander, TileMolester, ePSXe 1.5.2.

PS. I sorry, że post pod postem.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości