[PC] Radom: Source

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Colek
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2010, o 12:37
Grupa: Colek-Team
Kontakt:

[PC] Radom: Source

Postautor: Colek » 13 mar 2010, o 13:52

Może nie tyle co tłumaczenie, a tyle co polska modyfikacja do Half-Life 2!

http://moddb.com/mods/radom

Pojeździmy w niej polonezem, postrzelamy z kałacha, pogadamy z Polakami (po Polsku i Angielsku!)

Jesteśmy zwykłym uczniem w szkole, przeciętne oceny i tak dalej. Pewnego dnia, dzieje się coś strasznego, a dokładniej cytadela (znana z serii Half Life) spada akurat w Radom! Jako jeden z ocalałych, musisz odeprzeć atak kombinatu i rozwalić cytadele!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiście szukam ekipy, co nie znaczy, że bez niej nie wydam gry, będzie uboższa. Pomóżcie mi się rozwinąć (także reklamowo)! Poszukuję do ekipy:

- Grafika
- Dźwiękowca
- Modelera
- Skryptera

Nie pytajcie o Kompanie Braci, projekt wstrzymałem na potrzeby tej modyfikacji, nad którą pracuję dłużej.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: bemberg » 13 mar 2010, o 14:00

Mam nadzieję, że akcja gry będzie się działa na osiedlu akademickim ;)
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Machiner
Zasmarkaniec
Zasmarkaniec
Posty: 137
Rejestracja: 26 lip 2009, o 13:19

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Machiner » 13 mar 2010, o 14:02

Nie pytajcie o Kompanie Braci, projekt wstrzymałem na potrzeby tej modyfikacji, nad którą pracuję dłużej.
A właśnie miałem o nią pytać, ale skoro projekt został wstrzymany - trudno. Chociaż... może to i lepiej? ;)

Awatar użytkownika
Colek
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2010, o 12:37
Grupa: Colek-Team
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Colek » 13 mar 2010, o 14:53

Ścieki - W trakcie tworzenia

To-do:

1. Zmienić teksturę wody.
2. Pogłębić wodę.
3. Ubrudnić to!

Obrazek

Awatar użytkownika
Machiner
Zasmarkaniec
Zasmarkaniec
Posty: 137
Rejestracja: 26 lip 2009, o 13:19

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Machiner » 13 mar 2010, o 17:22

Z ciekawości zapytam: Radom: Source - czemu taki podtytuł?

Awatar użytkownika
Colek
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2010, o 12:37
Grupa: Colek-Team
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Colek » 13 mar 2010, o 17:54

Source jest silnikiem pod jaki gra jest tworzona :)

twig

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: twig » 13 mar 2010, o 20:46

Kiedy ostatnio na ulicy widziałeś poloneza? To raz - a dwa: co to ma wspólnego z tym działem?

Awatar użytkownika
Colek
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2010, o 12:37
Grupa: Colek-Team
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Colek » 13 mar 2010, o 23:09

Poloneza? Ostatnio dwa widziałem, jeden czerwony z wybitą szybą, drugi zielony, porysowany.

A faktycznie, zły dział, mógłby kto przenieść?

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: bemberg » 14 mar 2010, o 00:09

A czemuż zły dział? Hack Beriona Halo jakoś trzymał się w tym wątku. Jako taki można też uznać ten temat.

Poloneza? Długo nie trzeba stać przy większej trasie by go zobaczyć. Mało tego - 3 maluchy dziś widziałem. Nie wiem twig, po jakich burżuazyjnych okolicach się obijasz, ale pamiętaj - tu jest Polska ;)
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Colek
Posty: 54
Rejestracja: 10 sty 2010, o 12:37
Grupa: Colek-Team
Kontakt:

Re: [PC] Radom: Source

Postautor: Colek » 5 kwie 2010, o 11:16

Obrazek
Obrazek

Podziemna baza rebeliantów.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości