Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
FateSick
Posty: 28
Rejestracja: 8 maja 2017, o 22:09

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: FateSick » 21 sie 2017, o 02:16

Obrazek
Opis gry
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (MGS V: TPP) na komputery PC to kolejna pełnoprawna odsłona słynnego cyklu skradanek (wcześniejszą odsłoną serii jest Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – prolog The Phantom Pain), tworzonych przez firmę Konami (serie Pro Evolution Soccer, Castlevania i inne), a dokładniej pisząc przez Hideo Kojimę i jego zespół Kojima Productions.

Studio zasłynęło nie tylko kolejnymi odsłonami serii Metal Gear, ale także Zone of the Enders oraz uznanym slasherem Castlevania: Lords of Shadow, nad którym współpracowało z hiszpańskim deweloperem Mercury Steam Entertainment.

Tytuł w wersji na komputery PC jest praktycznie tym samym, co na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, aczkolwiek dzięki współpracy z firmą Nvidia, deweloperzy wykorzystali w tej edycji dodatkowe rozwiązania, np. technologie G-Sync i GameStream.

Gra może się też pochwalić znakomitą oprawą graficzną i kilkoma unikalnymi efektami. Ponadto w multiplayerze może bawić się 16 graczy, w przeciwieństwie do 12 na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.
FateSick
Witajcie!

Jako źe jestem nową, jednoosobową armią tłumaczeniową na scenie, wypadałoby się przedstawić.

W internecie jestem (a raczej będę) znany pod mianem FateSick, bowiem los bywa chory, a ja potrafię porwać się z motyką na słońce, a następnie je odpowiednio spulchnić oraz użyźnić. Jak już wspomniałem dosłownie sekundy temu - jestem sam sobie grupą, przynajmniej póki nie znajdę kogoś wartościowego, kto nie boi się poparzeń i ciężkiej pracy przy większym skrawku tekstu.

Jeżeli mam być całkowicie szczery, to przydałoby mi się kilka osób do drużyny - z pewnością ktoś od cyfrowego pędzla, a także jakiś altruista znający dobrze angielski język. Osobiście zajmuję się głównie technikaliami, ale nie boję się tłumaczyć i bawić grafiką, gdy trzeba. A w pojedynkę niestety trzeba.

Przechodząc do teoretycznych pytań związanych z samym projektem...

Wybrałem piątą część serii Metal Gear Solid, ponieważ uniwersum te znam od podszewki, a ogrom prac sam w sobie mi nie przeszkadza. Podejrzewam nawet, że jest to projekt na lata, gdybym miał grzebać się w tym zupełnie sam. Bogu dzięki jestem osobą wytrwałą i cholernie cierpliwą. Nie znaczy to jednak, że nie ucieszyłaby mnie wesoła twarz kogoś nowego w zespole.

Nie wiem ile jest dokładnie tekstu do przetłumaczenia. Każdy większy fragment jest przeplatany kodem skryptu, a samo dotarcie do plików zajmuje sporo czasu. Niemniej jednak pod moją kopułą znalazło się wystarczająco tkanki mózgowej, by dotrzeć nawet w najbardziej zakodowane i zaszyfrowane miejsca.

Projekt śmiało można uznać za rozpoczęty. Jeżeli znalazłyby się osoby skore do pomocy, proszę pisać do mnie poprzez prywatną wiadomość - podeślę pierwszy lepszy kawałek tekstu lub grafikę, ocenię efekt prac i się zobaczy, czy moja dusza będzie uradowana.

A poniżej dwa zrzuty z menu gry - sprawdzałem, czy moje narzędzia w ogóle działają. ;)

Obrazek
Obrazek

MG2Z
Posty: 1
Rejestracja: 12 cze 2016, o 11:37

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: MG2Z » 21 sie 2017, o 05:21

Hej, od zeszłego roku takowe spolszczenie tworzone jest przez Herbaciarza z metalgearsolid.pl i prezentuje się bardzo okazale (https://youtu.be/S9q32UmOpKk). Spróbuj skontaktować się bezposrednio z autorem, gdyż z tego co jest napisane na tamtejszym forum nawiązał od współpracę z Grajpopolsku ;)

dudo66
Posty: 241
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: dudo66 » 21 sie 2017, o 05:54

Uwielbiam serię Metal Gear.Trzymam kciuki za powodzenie projektu.

FateSick
Posty: 28
Rejestracja: 8 maja 2017, o 22:09

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: FateSick » 21 sie 2017, o 08:29

@MG2Z - proszę nie mylić Ground Zeroes z The Phantom Pain, bo to bliskie sobie, ale osobne produkcje.

Widziałem pracę Herbaciarza i ją doceniam, ale on pracuje nad spolszczeniem do "pokazu technologicznego" silnika FoxEngine z fabularnym intrem (czyli właśnie Ground Zeroes, mniej więcej 3 do 10 godzin fabuły łącznie). Link: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24493

Natomiast ja biorę się za pełnoprawną piątą część serii, która wyszła spory kawał czasu później i za który Herbaciarz, według tego co pisał, nie zamierza się brać:
rafcio.s - "Ale robisz do GZ czy TPP?"
Herbaciarz - "GZ, i nie ma w planach TPP - zbyt duży projekt dla jednej osoby"

Awatar użytkownika
Adadid
Posty: 35
Rejestracja: 28 lip 2017, o 09:31
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: Adadid » 21 sie 2017, o 08:58

No nieźle, szacun. Powodzenia życzę! :)

Awatar użytkownika
EvilDoom
Posty: 148
Rejestracja: 15 wrz 2010, o 10:11
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: EvilDoom » 21 sie 2017, o 18:52

Ambitny projekt. Obawiam się, że może okazać się zbyt ambitny. Trzymam kciuki, żeby udało się go doprowadzić do szczęśliwego końca.

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 144
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: szczuru » 21 sie 2017, o 23:11

Jeśli format plików na PS3 jest nadal taki sam jak w GZ to można by przeportować na PS3 ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dudo66
Posty: 241
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: dudo66 » 22 sie 2017, o 05:58

Narazie nie ma co portować ,bo spolszczenie jeszcze nie powstało.

mrwrobelos
Posty: 24
Rejestracja: 15 sie 2017, o 09:35

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: mrwrobelos » 23 sie 2017, o 11:01

Trzymam kciuki! :D

Awatar użytkownika
EvilDoom
Posty: 148
Rejestracja: 15 wrz 2010, o 10:11
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: EvilDoom » 16 paź 2017, o 07:38

Jak tam ma się ten projekt? Dawno nie było żadnych informacji:)


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość