Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
edwardackiziom
Posty: 57
Rejestracja: 6 lip 2017, o 21:52

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: edwardackiziom » 15 gru 2017, o 23:37

Wierzę w Ciebie :)

Awatar użytkownika
FateSick
Posty: 28
Rejestracja: 8 maja 2017, o 22:09
Grupa: FateSick
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: FateSick » 19 gru 2017, o 10:00

Dla osób, które mają pytania dotyczące projektu, chcą wiedzieć na bieżąco jaki jest stan tłumaczenia i chcą mieć wpływ na całokształt, stworzyłem serwer na Discordzie.

https://discord.gg/RGtshDN

Serdecznie zapraszam! :)

Dodam jeszcze, że będzie to oficjalny serwer także dla przyszłych projektów.

Awatar użytkownika
Plaski
Posty: 69
Rejestracja: 23 lip 2011, o 20:21

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: Plaski » 23 gru 2017, o 19:42

Szacun za próbę przetłumaczenia tej gry ale nie rozumiem czemu ludzie tłumaczą inne częsci a MGS z PSX do tej pory nie został przetłumaczony a ruskie i iine nie miały z tym problemów...
Po szaleńczych zwyżkach akcje [...] zanurkowały. To kara dla inwestorów którzy pomylili giełdę z kasynem...

edwardackiziom
Posty: 57
Rejestracja: 6 lip 2017, o 21:52

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: edwardackiziom » 24 gru 2017, o 10:09

Szacun za próbę przetłumaczenia tej gry ale nie rozumiem czemu ludzie tłumaczą inne częsci a MGS z PSX do tej pory nie został przetłumaczony a ruskie i iine nie miały z tym problemów...
Pewnie dlatego, że konsole. Nie dla psa kiełbasa

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 255
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: Robin » 24 gru 2017, o 11:31

Szacun za próbę przetłumaczenia tej gry ale nie rozumiem czemu ludzie tłumaczą inne częsci a MGS z PSX do tej pory nie został przetłumaczony a ruskie i iine nie miały z tym problemów...
Pisałem z Rosjanami, powodem jest asembler.
I have done A LOT of asm modifications in order to achieve the good looks. And these modifications apply ONLY to SLUS-00594.
The tool for "Game Over" screen requires some asm modifications, too.


Podejmiecie się wyzwania?
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

KAMILXDPL-Kamil
Posty: 10
Rejestracja: 21 sty 2017, o 18:04

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: KAMILXDPL-Kamil » 19 sty 2018, o 07:59

I jak praca ??

plW0lf
Posty: 8
Rejestracja: 13 gru 2017, o 17:09

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: plW0lf » 19 sty 2018, o 16:05

I jak praca ??
Jak poinformował miesiąc temu autor:
Dla osób, które mają pytania dotyczące projektu, chcą wiedzieć na bieżąco jaki jest stan tłumaczenia i chcą mieć wpływ na całokształt, stworzyłem serwer na Discordzie.

https://discord.gg/RGtshDN

Serdecznie zapraszam! :)

Dodam jeszcze, że będzie to oficjalny serwer także dla przyszłych projektów.
:)

dudo66
Posty: 146
Rejestracja: 2 sie 2015, o 11:06

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: dudo66 » 22 sty 2018, o 15:20

Jest to najbardziej wyczekiwany przeze mnie projekt i z mojego punktu widzenie najbardziej ambitny.Życzę wytrwałości i powodzenia.

Awatar użytkownika
Qamok
Posty: 43
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:26

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: Qamok » 16 maja 2018, o 15:44

Gratulację wydania spolszczenia do Wonder Boy: The Dragon's Trap, świetna sprawa tym bardziej że od razu pojawiło się oficjalnej dystrybucji.

Awatar użytkownika
kiba01
Posty: 23
Rejestracja: 15 sie 2017, o 13:01

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [PC]

Postautor: kiba01 » 16 maja 2018, o 18:56

Gratulację wydania spolszczenia do Wonder Boy: The Dragon's Trap, świetna sprawa tym bardziej że od razu pojawiło się oficjalnej dystrybucji.
Rozumiem że to tłumaczenie Wonder Boya jest tylko w wersji PC? Jest szansa aby wylądowało na konsolach?


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: rudyxd i 3 gości