Tak przy okazji, którą wersję patchujesz? Czy wydasz może patcher działający ze wszystkimi (przy FFX, FFX-2 i FFXII banalnie proste jest zrobienie patcha, który zadziała na każdej wersji - trzeba tylko zamiast patchować, przebudować obraz z nowymi plikami a ledwie kilkanaście plików zróżnicować w zależności od wersji - chodzi tutaj głównie o wersję FFX ntsc u/c, która różni się od FFXPAL i FFX Int - w int są teksty i japońskie, i angielskie, ale w osobnych plikach, do tego tekst z int jest taki sam jak w pal).
Ja mam tę wersję, która została wydana w Polsce, czyli PAL UK. Porównując z tym, co przysłał mi ignitz (on ma wersję Int), teksty w PAL są takie same jak angielskie w INT, za wyjątkiem tekstów na grafikach - te się nieco różnią, ale to też można zmodyfikować, tj. ujednolicić w PL wersji. W takim razie mogę przygotować finalnego patcha do trzech wersji naraz ;)
Jak pracujesz nad PAL UK, to mogę zmajstrować jakiś filmik z prawdziwej konsoli (moja karta tv jest stara, do tego nie obsługuje ntsc, tylko pal i secam). Oczywiście, jeśli chcesz.
Ok, to jak będę mieć coś więcej (po napisaniu edytora), to wyślę Ci prywatną wiadomość :)
Jeśli chodzi o emulator - FFX jest tak mało wymagająca, że na procesorze typu c2d @3GHz możesz na jednym rdzeniu grać z pełnym fps a na drugim spokojnie kompresować sobie w locie do xvida (nie radzę odpalać na obydwu emu i jednocześnie kompresować filmu, bo zwyczajnei się zapcha i spadnie fps do poziomu 4-5). Jak masz czterordzeniówkę byle jaką, to na dwóch chodzi emu a pozostały jeden lub dwa (w zależności od wersji kodeka) spokojnie sobie będzie kompresował. Do tego FFX emulowany jest na pcsx2 praktycznie idealnie.
Wiem, tylko dla mnie procesor dwurdzeniowy to marzenie :P Ja mam jakiegoś Celerona jednojajowego i jakiegoś cienkiego GeForce'a, który i tak jest lepszy, bo do niedawna miałem GeForce 4 bez Shader Model. U mnie żadne Wiedźminy nie chodzą ani nawet Splinter Celle od 3 wzwyż. :P
A co do kompresora. Teraz chyba kompletny jest. Przerzuciłem na szybko wszystkie pliki i wydaje się, że tylko te dwa rodzaje kompresji są stosowane w grze, więc nie powinieneś się już raczej natknąć na żadne niespodzianki (chyba, że coś skopałem w samym kodzie).
To już wiem, testowałem go wczoraj na różne sposoby, działa świetnie :) Najfajniejsze, że Twój tool kompresuje trochę mocniej niż oryginał :D