[SNES] Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Dominik1041
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2009, o 16:17

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Dominik1041 » 20 sie 2013, o 14:24

Mam taki problem sam zobacz : http://imageshack.us/f/843/13js.jpg/

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 20 sie 2013, o 14:30

To wymieniony wyżej (i w readme) problem z kompatybilnością kodu z niektórymi emulatorami. Po screenie domyślam się, że używasz Snes9x. W readme napisałem jak to obejść. Ewentualnie możesz też spróbować innego emulatora. Usterka zostanie ostatecznie usunięta w przyszłej wersji łatki.

EDIT: Wycofałem tę jedną problematyczną zmianę, naniosłem poprawki zgłoszonych tutaj wpadek w tekście. Nowa łatka dostępna do pobrania z mojej strony lub z pobieralni GPP.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
Zacksu22
Posty: 68
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 02:37

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Zacksu22 » 26 wrz 2014, o 03:24

Witam. Mam pytanie do autora tegoż spolszczenia. Czy ono jest juz kompletne? Chodzi mi oto czy po zaaplikowaniu patcha na (właśnie jaką wersję gry?) ukończe ją bez problemu. Nie lubię przechodzić gry i zatrzymać się w miejscu bo np tekst jest źle przetłumaczony itp. Będę wdzięczny za pomoc. Bo chciałem tą grę skończyć po raz drugi (ostatnio grałem w to ponad 6 lat temu). A teraz chciałbym grę skończyć grając na emulatorze w telefonie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 26 wrz 2014, o 09:09

Tłumaczenie jest kompletne i grywalne od dobrych 5 lat. Bez obaw :) Łatkę nakłada się na amerykański rom na Super Nintendo, szczegóły w readme.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
EvilDoom
Posty: 203
Rejestracja: 15 wrz 2010, o 10:11
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: EvilDoom » 6 mar 2018, o 10:51

Zamierzasz konwertować swoje spolszczenie do wersji steam?

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 467
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 6 mar 2018, o 11:03

Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
Qamok
Posty: 66
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:26

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Qamok » 4 kwie 2018, o 07:50

Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.
Wielka szkoda, sam port jest już naprawiany zarówno prze modderów (http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1322905055) jak i se (https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... -port-soon), więc jego jakość z pewnością wzrośnie a rodzimy język w tak kultowym tytule byłby wisienką na torcie, nawet jeśli niekompletny.

Meanthord
Posty: 9
Rejestracja: 29 sie 2009, o 20:43

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Meanthord » 28 sty 2019, o 21:08

Po pierwsze chwała dla mziaba za wydanie tak wspaniałego spolszczenia.
Po drugie byłoby wspaniale, gdyby takowe wyszło dla wersji na PSX. Wiem, że to marzenie ściętej głowy, ale chociaż zostawię tu wpis na wieki :P, że ktoś by się z tego powodu bardzo ucieszył :). Nawet olać dodatkowy content, po prostu zostawić tylko to, co w wersji SNES-owej było przetłumaczone i nic więcej.

nerka99
Posty: 3
Rejestracja: 3 wrz 2013, o 10:31

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: nerka99 » 29 sty 2019, o 15:41

Po pierwsze chwała dla mziaba za wydanie tak wspaniałego spolszczenia.
Po drugie byłoby wspaniale, gdyby takowe wyszło dla wersji na PSX. Wiem, że to marzenie ściętej głowy, ale chociaż zostawię tu wpis na wieki :P, że ktoś by się z tego powodu bardzo ucieszył :). Nawet olać dodatkowy content, po prostu zostawić tylko to, co w wersji SNES-owej było przetłumaczone i nic więcej.
Wersja PSXowa chyba najmniej przyjemna do grania, długie loadingi CD łącznie z loadingami przed walkami uprzykrzają zabawę. Dodatkowe rzeczy z wersji PSX zostały wrzucone do portu DSowego, ba nawet istnieje snesowy hack gry z dodanymi filmikami itd.

Meanthord
Posty: 9
Rejestracja: 29 sie 2009, o 20:43

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Meanthord » 31 sty 2019, o 11:39

Zdaję sobie sprawę z faktu, że PSX-owy port CT nie był najwyższych lotów, chociaż w czasach wszechobecnych emulatorów (nawet na innych konsolach) takie np. loadingi nie stanowią już problemu.
SNES-owy hack z filmami z wersji PSX? Chyba coś pokręciłeś :). Ale zaintrygowałeś mnie, jeśli masz jakieś informacje zarzuć linkiem.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości