[Wii] Super Paper Mario

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 17 kwie 2019, o 17:46

Zrobiłem czcionkę. Wystarczyło ją tylko otworzyć w TileMolesterze i zmienić znaki. Nie jestem pewien, ale wrzucam też wersje amerykańską, która odrobinę się różni od europejskiej oraz w notatniku znaki jakie trzeba używać, aby wyświetlały się te polskie.
Załączniki
czcionka.zip
(21.03 KiB) Pobrany 8 razy

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 237
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 18 kwie 2019, o 17:00

To teraz zróbcie screenshot z tej gry, bom ciekaw jak ta czcionka wygląda. W każdym razie do edytowania fontów o rozszerzeniu bfn czy tam bfntr w życiu nie użyłbym Tile Molestera;)

Haker5
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 21 kwie 2019, o 22:32

Sprawdzona czcionka niestety przykro mi ale po wpisaniu jak kolega dopisal niestety puste pole.

EDIT: problem czcionki rozwiązany tryb zapisu inny wszystko sprawdzone tak wyglada jak na ekranie ponizej troszki bedzie utrudnione to wprowadzanie znakow ale to mozna ustawic ze po wpisaniu ą wyswietli inny znak wiec bedzie dobrze

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 22 kwie 2019, o 11:25

Świetnie, że czcionka działa. Niestety nie mogłem zrobić, że od razu można wstawiać polskie znaki w plikach tekstowych. Wynikało to z takiego ograniczenia: "à" w systemie szesznastkowym to E0, a "ą" to 105. Rozumiem, że tłumaczysz część tekstu, ja mógłbym zabrać się za jeden z rozdziałów lub za nazwy lokacji, przedmiotów itp. Życzę udanej pracy nad projektem.

Haker5
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 22 kwie 2019, o 21:56

Świetnie, że czcionka działa. Niestety nie mogłem zrobić, że od razu można wstawiać polskie znaki w plikach tekstowych. Wynikało to z takiego ograniczenia: "à" w systemie szesznastkowym to E0, a "ą" to 105. Rozumiem, że tłumaczysz część tekstu, ja mógłbym zabrać się za jeden z rozdziałów lub za nazwy lokacji, przedmiotów itp. Życzę udanej pracy nad projektem.
Tekst mozna edytowac tutaj
tekst.rar
(347.74 KiB) Pobrany 4 razy
najlepiej uzywac notepada normalnie z polskimi znakami potem zamienimy znaki i prosze w temacie pisac ktore pliki edytujecie postaram sie zajac korekta a na dnaich zapodam grafiki do edycji.

Awatar użytkownika
Voxar
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 2017, o 18:19

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Voxar » 23 kwie 2019, o 12:20

Ok, zabieram się za plik stg1, za następne rozdziały mogę się też zabrać, ale najpierw zajmę się tym.

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 237
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: maximo » 23 kwie 2019, o 13:55

Przejrzałem te czcionki na szybko. Litery "ą", Ć i ł wyglądały mi na niedopracowane.
Zrobiłem fixa do "ą", Ć, Ź ź, ł.

Obrazek

Czcionka.rar
(20.42 KiB) Pobrany 5 razy
A teraz pytanie czysto techniczne. Jak wygląda kwestia przekonwertowania plików tga do pliku tpl i z jakiej wersji gry korzystasz? US/PAL?

Haker5
Posty: 83
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [Wii] Super Paper Mario

Postautor: Haker5 » 23 kwie 2019, o 21:44

Posiadam narzedzie bodajrze BrawlBox ktore umozliwa podmiane danej pojedynczej grafiki w pliku *.tpl wiec jest wszsytko ok tak jak dalem na przykladowym screenie


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: maximo i 1 gość